Nainen: oletko koskaan mennyt sänkyyn miehen kanssa jolla ei olekkaan seisonut?
Onko nainen ollut tilannetta että olet mennyt miehen kanssa sänkyyn mutta miehellä ei yrityksistä huolimatta ole seisonut?
Olitko pettynyt tästä miehelle vai lohdutitko?
Mitä sanoit tilanteen jälkeen?
Kommentit (143)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaista keskustelua on tässäkin ketjussa käynnissä.
Omalta kohdaltani voin todeta, että naisen vartalo on kaunis sellaisenaan. Oli siinä sitten ylimääräistä, jotain roikkuvaa tai mitä tahansa kiiltokuvista poikkeavaa. Ennemmin kiinnostaa se korvien väli, vaikka se kuinka kliseiseltä kuulostaakin.
Otsikon tapahtuma tapahtui itselleni juuri muutama viikko sitten, olen siis se miespuolinen.
Tapasin kauniin naisen illan vietossa, jonka kanssa viihdyimme illan. Yksi asia johti toiseen ja ajauduimme saman peiton alle. Jostain syystä (moniakin vaihtoehtoja) ei alakerta toiminut. Kaikenlaista kuitenkin tuli tämän naisen kanssa tehtyä ja haluan uskoa, että meillä molemmilla oli oikein miellyttävä kokemus. Eipä siinä ihmetelty, nauttimaan olimme molemmat lähteneet.
Tässäkin keskustelussa useat puhuvat naisen vartalosta, kuin syy olisi siinä. Tällä kertaa minulla oli ai
Miksi ihmeessä jokaisen naisen pitäisi kelvata sänkyseuraksi? Niin se ei ole edes tarkoitettu, eli ihan sairasta edes yrittää seksiä jokaisen kanssa.
Pitäisi minusta palata vanhoihin aikoihin, jolloin tutustuttiin ja katseltiin ensin, ekat viikot pidettiin kädestä ja suudeltiin. Siinä sen pian huomaa, että onko kemiaa. Naurettavaa mennä sänkyyn ekana ja siellä todeta, et no ei ollutkaan. Ja sen lisäksi ei ole muitakaan positiivisia tunteita toista kohtaan.
Normaalia. Voi olla sekä pettynyt että lohduttaa.
Mulla on pari kertaa käynyt niin. Kerran firman pikkujouluista lähti matkaan erittäin hotti nainen, alastomana vielä paremman näköinen kuin oletin. En tiedä mikä suorituspaine iski mutta sillä hetkellä lerpahti täysin. Tyttö oli ihan että eisemitään ja lähti kotiin. Seuraavana työpäivänä oltiin ihan normaaleja toisillemme mutta jos muakin harmitti niin paljon niin uskon että hänestä on tuntunut todella, todella kurjalta.
On tapahtunut monta kertaa.
Yhden kanssa sovimme ihan vaan seksitreffeistä ja etenimme hyvin rauhallisesti.Vaatteita vähensimmme pikkuhiljaa ja suutelimme ja koskettelimme toisiamme kauan.Kun olimme alasti hänellä ei ollut edes puoliseisokkia.Minulle uusi tilanne ettei seiso yhtään.Yhdyntään emme päässeet mutta teimme kaikkea muuta, ja molemmat nautti.Hän sitten sanoi vähän nolona että uuden kumppanin kanssa on ongelmia kovettua.Suhtauduin mielestäni hyvin, en ottanut itseeni ja sanoin ettei se haittaa yhtään.Seuraavalla kerralla hän kovettui välillä, ja nautimme toisistamme. Sen kerran jälkeen hän oli aina todella kova ja seksi on parasta mitä olen ikinä saanut.Hän tarvitsi tuntea olonsa mukavaksi mitä nyt ei heti uuden ihmisen kanssa välttämättä tunne.
Toisen kanssa etenimme liian nopeasti ja oli jotenkin suorituskeskeistä, ja hän vatkasi hyppiä kunnes nousi.Minua ei haitannut se ettei seissyt- siinä tilanteessa molempien olisi täytynyt ottaa rauhallisemmin jotta olisi ollut luontevaa.
Kolmannen kanssa seisokki lerpahti välillä.Hän ei ollut pannut ketään yli puoleen vuoteen niin ymmärrettävää.Hyvää seksiä oli kuitenkin ja otettiin vägän rauhallisemmin.
Kokemusteni kautta, normaalia ettei ota eteen ja siihen tulisi suhtautua kauniimmin.Miehet ovat ihmisiä eivätkä robotteja!
"Nykymaailma ja itse aiheutetut ongelmat. Vähemmän sitä pokea niin rupeaa muutkin kuin leikellyt ja valkaistut peppureiät kiihottamaan."
Taas tuo poke. Naisia huvittaa yleensä sekstailla vain harvojen miesten kanssa => ei mitään ongelmaa kenelläkään (paitsi inceleillä).
Jos miestä huvittaa sekstailla vain harvojen naisten kanssa => ongelma, liikaa pokea, lerppakullin selitykset.
Erään kerran naiselta pääsi pieru. Ei siinä mitään mutta oli niin pahan hajuinen että kyllä molempien tunnelma meni täysin ja kulli lerpahti.
Jos ei ole tunteet mukana, ei upeakaan vartalo riitä ja päinvastoin taas rakastunut kiihottuu kumppanistaan, vaikkei tämän vartalo täydellinen olisikaan. Tämä on kokemuksen tuomaa tietoa.
Voi olla suorituspaineita, jännittää ja liian monta drinkkiä alla. Sattuuhan noita.
Parempi nukkua yön yli ja katsoa aamulla uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen miehenä useampaankin kertaan joutunut yhden yön tuttavuuksien kanssa sanomaan vaatteiden riisumisen jälkeen, että muutinkin mieleni seksin suhteen. En pysty harrastamaan seksiä naisen kanssa jolla on omenavartalo, löysä vatsa, paljon raskausarpia, lattana pylly tai selkeästi riippuvat rinnat. Parempi pakittaa tilanteesta pois etukäteen, kuin yrittää velvollisuudentunnosta harrastaa seksiä ja pahoittaa toisen mieli, kun ei onnistukaan.
Itsellä kyllä on seisonut kaiken näköisten kokoisten kanssa .Baarista yleensä sitä lähdetään panemaan niin on alkoholia sen verran kuitenkin otettu että pilleri käyttöön niin seisoo oli kohde millainen tahansa.Voisit sinäkin vaikka sormettaa tai nuolla naiselle orkun kun kerta panemaan olet lähtenyt.Turhaa tuottaa naiselle pettymys
Onko naisillakin yhtä lailla velvollisuus tyydyttää baaripoka vaikka suulla (vähät sukupuolitaudin riskistä), vaikka seksi ei kiinnostaisikaan tämän tyypin kanssa yhtään? Vai onko tällainen velvollisuus vain miehillä?
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen ei kostu tai seksihalut vain sammuvat, kukaan ei ala vänkäämään, että "selityksen makua!" tai että kyllä naisen pitäisi syttyä ihan jokaisesta miehestä (tai ehkä jotkut ääliöt tosiaan sanovat näin, mutta annetaan sen olla).
Tuskin naiset edes arvostavat sellaisen miehen seuraa, jolle kelpaa ihan kuka vain nainen.
Se mitä en itse näissä muutaman tänne kirjoittaneen miesten jutuissa ymmärrä on se, että miksi sanoa se toiselle ääneen? Että sori, olet sen näköinen ettei mulla seiso.
Joku siinä naisessa on kuitenkin saanut lähtemään hänen kanssaan, ajatuksena harrastaa seksiä. Jos on jo tässä lähtövaiheessa tuntunut siltä, että kyseinen nainen on ainoastaan parempi kuin oma käsi, niin pitääkö se tuoda esille hänelle sitten?
On täysin ok täällä sanoa, että nainen ei ollutkaan viehättävä tai joku hänessä tökki. Mutta vastuun omasta erektiosta vierittäminen kenties ihan tuntemattoman naiselle on vähän epämiehekästä. Ja jos naiselle sen sanoo suoraan, niin se on jo ilkeää.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen miehenä useampaankin kertaan joutunut yhden yön tuttavuuksien kanssa sanomaan vaatteiden riisumisen jälkeen, että muutinkin mieleni seksin suhteen. En pysty harrastamaan seksiä naisen kanssa jolla on omenavartalo, löysä vatsa, paljon raskausarpia, lattana pylly tai selkeästi riippuvat rinnat. Parempi pakittaa tilanteesta pois etukäteen, kuin yrittää velvollisuudentunnosta harrastaa seksiä ja pahoittaa toisen mieli, kun ei onnistukaan.
Narsku miehen selitys kun oma muna ei seisonutkaan. Naisessa on vika, vaikka miehellä itsellään on röllykkämaha, 10 sentin porkkana, roikkuva perse ja puolet hampaista puuttuu. Ilmeisesti naisen pettynyt ilme vei stondiksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narsku miehen selitys kun oma muna ei seisonutkaan. Naisessa on vika, vaikka miehellä itsellään on röllykkämaha, 10 sentin porkkana, roikkuva perse ja puolet hampaista puuttuu. Ilmeisesti naisen pettynyt ilme vei stondiksen.
Kuvaus ei sovi minuun miltään osin. Kyllä se vika oli ihan naisen ulkonäössä.
Vierailija kirjoitti:
"Nykymaailma ja itse aiheutetut ongelmat. Vähemmän sitä pokea niin rupeaa muutkin kuin leikellyt ja valkaistut peppureiät kiihottamaan."
Taas tuo poke. Naisia huvittaa yleensä sekstailla vain harvojen miesten kanssa => ei mitään ongelmaa kenelläkään (paitsi inceleillä).
Jos miestä huvittaa sekstailla vain harvojen naisten kanssa => ongelma, liikaa pokea, lerppakullin selitykset.
No tämä palsta on tunnetusti tuplastandardien mekka. Vika on aina miehessä, erityisesti silloin kun se on oikeasti naisessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen ei kostu tai seksihalut vain sammuvat, kukaan ei ala vänkäämään, että "selityksen makua!" tai että kyllä naisen pitäisi syttyä ihan jokaisesta miehestä (tai ehkä jotkut ääliöt tosiaan sanovat näin, mutta annetaan sen olla).
Tuskin naiset edes arvostavat sellaisen miehen seuraa, jolle kelpaa ihan kuka vain nainen.
Se mitä en itse näissä muutaman tänne kirjoittaneen miesten jutuissa ymmärrä on se, että miksi sanoa se toiselle ääneen? Että sori, olet sen näköinen ettei mulla seiso.
Joku siinä naisessa on kuitenkin saanut lähtemään hänen kanssaan, ajatuksena harrastaa seksiä. Jos on jo tässä lähtövaiheessa tuntunut siltä, että kyseinen nainen on ainoastaan parempi kuin oma käsi, niin pitääkö se tuoda esille hänelle sitten?
On täysin ok täällä sanoa, että nainen ei ollutkaan viehättävä
Minä tuolla aiemmin selkeästi ilmaisin, että en kerro oikeaa syytä paitsi jos nainen sitä sitkeästi vaatimalla vaatii. Eihän siitä mitään hyvää seuraa koska naisten itsetunto harvemmin kestää sitä, että maailmassa on miehiä jotka heistä eivät viehäty ja sillä pyrinkin mahdollisimman pitkään keksimään jotain ympäripyöreitä selityksiä.
Kyllä on ihmeellisiä selityksiä riippatisseiltä
Onko joku tässä ketjussa todella sanonut, että naiselle pitäisi kertoa se mikä hänen ulkonäössään on vikana? No eipä sillä, ei se mitenkään harvinaista ole, että nainen laukoo miehelle mikä miehen olemuksessa mättää.
"On täysin ok täällä sanoa, että nainen ei ollutkaan viehättävä tai joku hänessä tökki. Mutta vastuun omasta erektiosta vierittäminen kenties ihan tuntemattoman naiselle on vähän epämiehekästä."
Siis että on ok, että nainen ei ollutkaan viehättävä tai jokin hänessä tökki, mutta silti miehellä pitäisi seisoa? Vai mitä tuo "vastuu omasta erektiosta" tarkoittaa? Miehellä on vastuu olla kiihottunut, vaikka nainen ei tuntuisi viehättävältä?
Jatkan vielä, että onko se vastaavasti sitten epänaisellista, jos nainen "vierittää syyn" miehen vetovoiman puutteeseen, jos nainen ei kiihotu?
Ei ole sellaista kohdalle sattunut, vaikkei minulla olekaan täydellistä kroppaa eikä edes hyvää kroppaa, mielelläni jopa peittelen sitä ennemmin kuin esittelen. Mutta jokuhan se on miksi mies on mukaan lähtenyt, jotain muuta viehättävää. Kun vaatteet pois, ihan ovat olleet valmiita seksiin, vaikka kroppani alasti ovat nähneet.
Olen. Miehellä oli traumoja ja olin hänen mielestään liian hyvän näköinen. Puhuimme muutaman tunnin ja hän sai seisomaan. Hyvää seksiä toivottavasti molemmin puolin. Muistan lämmöllä.
N58
Nykymaailma ja itse aiheutetut ongelmat. Vähemmän sitä pokea niin rupeaa muutkin kuin leikellyt ja valkaistut peppureiät kiihottamaan.
Mitä jos mentäisikin sänkyyn vain sen oman rakkaan kanssa? Ei kaikkien kanssa tarvitse kokeilla, et tuntuuko se toinen koko seksin kanssa hyvältä ja viehättävältä.