Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HS: Risto, 32, on neitsyt ja heidän määrä miehissä kasvaa: "Suudellut en ole, kädestäkään en ole pitänyt"

Vierailija
20.02.2025 |

https://www.hs.fi/lifestyle/art-2000010866135.html

"Deittimarkkinoiden yhä kasvava digitalisaatio ei ole kaikille pelkästään positiivinen asia.

Siinä missä komeakasvoiset pitkät miehet saavat lukemattomia seksikokemuksia eri naisten kanssa, esimerkiksi kaljuuntuneiden, ujojen lyhyiden miesten kysyntä on aika alamaissa.

Olen sitä tosissaan miettinytkin, että mitä jos jää loppuelämäksi yksin. Se ahdistaa, Risto Holopainen sanoo.

Nettideittailusta Holopainen ei pidä yhtään, mutta sitäkin hän on tehnyt vuosien varrella paljon. Yhtään treffejä ei ole tullut.

Hinge, E-kontakti, Eliittikumppani, Badoo, Holopainen listaa käyttämiään treffisovelluksia josta matcheja ei tule yhtäkään.

Rupesi vain vituttamaan. Ihan suoraan sanottuna rupesi vituttamaan, Holopainen kiteyttää kokemuksensa."

Kommentit (2235)

Vierailija
921/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse naisena en halua parisuhdetta, koska en halua olla ilmaissiivooja, en halua kuunnella  mitään neuvomista enkä elämänohjeita miten minun pitäisi elää tai miltä minun pitäisi näyttää.

Haluan olla yksin ja levätä niin paljon kuin itse haluan, syödä mitä haluan ja tehdä vapaa-ajalla mitä haluan.

Ei ole myöskään arvostelevaa anoppia joka puuttuu parisuhteeseen ja muihin asioihin.

Yksin parempi.

Vierailija
922/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sinä haluat tehdä ja nähdä saastaa siellä missä sitä ei ole. No, ei siinä mitään. Aina teitä jalustalle itsensä nostajia löytyy. Onneksi löytyy myös oikeita Naisia isolla ämmällä jotka eivät koe tarvetta moraaliposeeraukseen. Vai koetko ilotytöt uhkana ja siksi vähättelet heitä? Sillä sitähän sinä just teet. Nainen ottaa hyvät rahat siitä kun antaa miehen naida itseään, molemmat voittavat. Ehkä sinä sitten luot tunnesidokset jopa lähipitserian pizzanpaistajaan kun tyydytät tylysti nälkäsi hänen kokkauksellaan, en tiedä."

Sittenhän varmaan voitkin viedä ilotytön vihille, kun heitä noin korkealle arvostat. Minulle tuollainen mies olisi ehdoton ei.

eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
923/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muijille ei enää kelpaa tavallinen mies.

Pitää olla korkeasti koulutettu tai vähintään vakituinen työpaikka. Tavalliset miehet ei kelpaa, kun suomiakat voi aina saada Tinderistä ulkomaalaisen nappisilmän. Meidän miesten täytyy hakea nainen Aasiasta, kun niitä ei tänne suomiakat halua.

On se tosiaan kumma juttu, ettei suomalaisille naisille kelpaa tällaiset törkyturvat. Suomalainen nainen on "muija" tai "akka", aasialainen on nainen. Jep jep.

Äläs emakko avaudu!

T:👶🏻

Yritätkö vinkata että olet porsinut emakko?

Ei. Tuo oli kuva sinusta.

Muista emakko lääkkeet :D

Vierailija
924/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä varmaan kävi teinipoikana tuuri. Aloin seurustella eka kertaa ysin keväällä, tyttö oli aloitteellinen. Armeija-ajan olin sinkku,  eikä ollut edes irtonumeroita, olin silloin 19-20 v. Ikäisistäni tupakavereista yli puolella oli pitkäaikainen heila, ja kahdella oli jo lapsi 20-vuotiaana. Armeijan jälkeen aloitin opiskelut ja sitten mulla olikin eka avoliitto, 21-vuotiaana. Sen jälkeen minulla on ollut muutamaa viime vuotta lukuunottamatta aina tyttöystävä/vaimo. Ikää kohta 50. Valtaosalla kavereistani aika lailla sama elämäntarina. Muutamalle näytti käyvän hassusti, mutta löysivät tyttöystävän n. 35-vuotiaina ja lapsiakin heille ehti vielä siunautua. Mutta kolme vanhaa koulukaveria on sellaisia, että eivät tietääkseni ole koskaan seurustelleet ja liekö ovat saaneet edes maistaa naista.

Huonompi homma, että nykyään niin iso osa nuorukaisista jää ilman naista. En meinannut ensi alkuun edes uskoa lukemaa, koska omat 70-luvulla syn

Ennen se menikin juuri näin. Ei enää. Asiat vaati toki aloitteellisuutta ennenkin mutta kulttuuri ei ollut ihan niin myrkyllinen kuin se nykyään on.

Vierailija
925/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on kiinnostunut vain busseista. Jollakin "kirjolla".  Joku muu bongaa junat, toinen hissit. Huono se on keskustella, jos mikään muu ei kiinnosta. Tädit ja sukulaiset kehuu nämä vähän erikoiset jo pienestä komeiksi ja hyviksi miehiksi. Sit petytään kun pildemarkkinat ei aukea. 

Vierailija
926/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näistäkin kommenteista päätellen naiset ei ymmärrä koko jutun pointtia. 

Jos olet nainen, aina löytyy joku joka olisi ottamassa, vaikka olisit ujo, tavallisen näköinen, vaikka vähän mielenvikainen jne. aina on joku joka osoittaa edes jotain kiinnostusta.

Miehillä niin ei ole, vaan on paljon ihan normaaleja (normipainoisia, normityö, normipersoona) miehiä jotka ei sitten millään saa edes sitä pienintäkään kiinnostuksen osoitusta naisilta, saati sitten seurusteluun asti pääsemistä. Ja mitä enemmän ikää tulee, sitä isommaksi kynnys tehdä mitään aloitusta kasvaa.

Tätä ei tunnu naiset ymmärtävän, vaan heti syytetään miesten omaksi viaksi.

Niinkuin kaikki jutut miesten ongelmista: joukko naisia tulee haukkumaan että mitään ongelmaa ole vaan syy on teissä itsessä. 

P.S on muuten erittä

Miesten läheisriippuvuus on kasvava ongelma.

Vierailija
927/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan videopelejä pelaavan puolison, mutta en mitään I N C E L L I Ä 🤢

Vierailija
928/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, olin risto 25-vuotiaaksi asti, ja silloin tapasin töissä yhden ystävällisen ja ujostelemattoman, reilusti keski-ikäisen naisen joka puhui ja pussasi ja vei kaupunkiasuntoonsa. 

Salaseurusteltiin jonkin aikaa. Hän oli aviossa toisella paikkakunnalla, mutta jäi usein kaupunkiin. Oli hyvin salaperäinen systeemi millä junaili minut kämpilleen öisin. Oli mieletön itsentuntobuusti kun hän kertoi mikä minussa on hyvää ja mitä asioita voisin parantaa ja sitten opin myös niitä seksitaitoja. 

Aloin sen jälkeen käydä salilla, ja rupesin piittaamaan ulkomuodostani. Oli kiva kohdata naisia kun tiesin että näytän ihan OK ja käyttäydyn rennosti kuin ainakin mies joka on pannut ennenkin.  

Vierailija
929/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haen naisen Aasiasta sitten, kun saan vakituisen työpaikan.

Kerta suomalaiset naiset ei kelpuuta minua työttömänä, niin minä en kelpuuta suomalaisia naisia sitten kun saan työpaikan.

Sorry. :)

Vierailija
930/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sinä haluat tehdä ja nähdä saastaa siellä missä sitä ei ole. No, ei siinä mitään. Aina teitä jalustalle itsensä nostajia löytyy. Onneksi löytyy myös oikeita Naisia isolla ämmällä jotka eivät koe tarvetta moraaliposeeraukseen. Vai koetko ilotytöt uhkana ja siksi vähättelet heitä? Sillä sitähän sinä just teet. Nainen ottaa hyvät rahat siitä kun antaa miehen naida itseään, molemmat voittavat. Ehkä sinä sitten luot tunnesidokset jopa lähipitserian pizzanpaistajaan kun tyydytät tylysti nälkäsi hänen kokkauksellaan, en tiedä"

Tiedätkö mikä on surkeampaa kuin huorissa käyvä mies? Se on huorissa käyvä mies, joka sulkee silmänsä alan ongelmilta ja valehtelee itselleen että homma on molempien mielestä ihan okei ja pelkästään hyvä juttu.

Vierailija
931/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sinä haluat tehdä ja nähdä saastaa siellä missä sitä ei ole. No, ei siinä mitään. Aina teitä jalustalle itsensä nostajia löytyy. Onneksi löytyy myös oikeita Naisia isolla ämmällä jotka eivät koe tarvetta moraaliposeeraukseen. Vai koetko ilotytöt uhkana ja siksi vähättelet heitä? Sillä sitähän sinä just teet. Nainen ottaa hyvät rahat siitä kun antaa miehen naida itseään, molemmat voittavat. Ehkä sinä sitten luot tunnesidokset jopa lähipitserian pizzanpaistajaan kun tyydytät tylysti nälkäsi hänen kokkauksellaan, en tiedä."

Sittenhän varmaan voitkin viedä ilotytön vihille, kun heitä noin korkealle arvostat. Minulle tuollainen mies olisi ehdoton ei.

eri

No sitähän sinä et tiedä koska ei sinulle ilotyttöjen panemisesta kerrota :D

Vierailija
932/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Fiuuuu vaan kuului kun pointti meni sulta yli hilseen. Mies suhtautuu seksiin eri tavalla ilotytön kuin vaimon kanssa. Se on muutenkin miehelle mekaanisempaa ja oikeasti vain yksi perustarpeista, ei mitään harlekiineista opittua elämää suurempaa. Fyysinen tarve ilotytön kanssa, psyykkinen ja fyysinen tyttöystävän kanssa. Ei sen monimutkaisempaa."

Kyllä se taisit olla sinä jolla pointti meni pahasti ohi. Kerrataan siis, naista ei kiinnosta mies, joka käyttää toisen kehoa omien fyysisten tarpeidensa tyydyttämiseen. Aivan yhdentekevää, miten mies tätä hyväksikäyttöä itselleen perustelee.

Puhu vain omasta puolestasi. Mitä muuta yhden illan jutut ja fwb ovat kuin keino omien fyysisten tarpeidensa tyydyttämiseen? Älä viitsi olla tekopyhä. 

Sitä paitsi tuossa ostaja MAKSAA RAHAA sille t

No niin, venkoiluksi ja vänkäilyksihän se taas odotetusti meni. 

Itse olen aina tykännyt casuaaleista naisista jotka eivät ota elämää turhan vakavasti. Mikään ei ole kamalampaa kuin tiukkanutturaisen puritaanin ankeuttama yhteiselämä. Onneksi semmoisia ei tarvitse katsellakaan kun parempiakin löytyy mielin määrin.

Vierailija
933/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää olla korkeasti koulutettu tai vähintään vakituinen työpaikka. Tavalliset miehet ei kelpaa, kun suomiakat voi aina saada Tinderistä ulkomaalaisen nappisilmän. Meidän miesten täytyy hakea nainen Aasiasta, kun niitä ei tänne suomiakat halua.

On se tosiaan kumma juttu, ettei suomalaisille naisille kelpaa tällaiset törkyturvat. Suomalainen nainen on "muija" tai "akka", aasialainen on nainen. Jep jep.

Äläs emakko avaudu!

Yritätkö vi

Geneerinen vastaus.

Vierailija
934/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äläs emakko avaudu!

Yritätkö vinkata että olet porsinut emakko?

Miksi vähättelen pikkulapsia?

Vierailija
935/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjolla. Videomatsku yt.

Vierailija
936/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä et halua, että nainen seurustelee kanssasi pelkän tilipussin takia, eikä nainen halua, että sinä seurustelet hänen kanssaan pelkän perseen koon takia. 

Perse sentään liittyy naiseen itseensä eikä ole mikään ulkopuolinen ominaisuus kuten perintömökki. Tuskin nainenkaan haluaa että hänen kanssaan seurusteltaisiin varallisuuden takia vaan itsensä takia.

Joo, ja tähän sisältyy se, että nainen ei halua kanssaan seurusteltavan perseen takia.

Vierailija
937/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tää emakko juttu on? Sulla joku kink johonkin ELÄIMIIN?? Ei lainkaan hot!

Vierailija
938/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äläs emakko avaudu!

Yritätkö vi

Miksi vähättelen pikkulapsia?

Kerro se meille!

Vierailija
939/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse naisena en halua parisuhdetta, koska en halua olla ilmaissiivooja, en halua kuunnella  mitään neuvomista enkä elämänohjeita miten minun pitäisi elää tai miltä minun pitäisi näyttää.

Haluan olla yksin ja levätä niin paljon kuin itse haluan, syödä mitä haluan ja tehdä vapaa-ajalla mitä haluan.

Ei ole myöskään arvostelevaa anoppia joka puuttuu parisuhteeseen ja muihin asioihin.

Yksin parempi.

Oman kokemukseni mukaan ne ovat kyllä naiset jotka mielellään haluavat päättää kaiken ja tietävät kaiken, neuvovat pyytämättä kaikessa koska "eihän mies voi osata" ja pyrkii muutenkin muokkaamaan miestä mieleisekseen.

Vierailija
940/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tämä nimenomaan. Ongelma on siinä, että termi "tavallinen" mielletään miesten ja naisten keskuudessa aivan eri tavalla. Naisten mielestä heille kelpaa "tavallinen" mies, mutta he tarkoittavat sillä täysin eri asiaa mitä miehet. Keski-ikäinen mies on tyypillisesti sellainen 175cm pitkä, keskivartalopullukka, tokmannin farkkuja käyttävä mies, jolla hiusraja karkaa ja hampaat aavistuksen kellertää jo iän myötä. Hän on töissä jakeluauton kuljettajana, tykkää pizzasta sekä jääkiekosta, mutta inhoaa viinejä ja eksoottisia ruokia.

Tällainen kuvailemani mies ei ole naisten mielestä enää "tavallinen", vaan jotain vähän torakkaa arvoketjusta korkeammalla oleva elävä organismi. Kun miehet puhuvat, että naisille ei kelpaa tavallinen mies, luulee naiset miesten tarkoittavan aina thriatlonin suomenmestari-lääkäriä, joka on voittanut lääketieteen nobelin ja esiintynyt miesmallina Voguessa. Sitten naiset kirmaavat kilvan kommentoimaan, että "ei miehen sellainen tarvitse olla, kyllä tavallinen kelpaa". Mutta siis ei kelpaa. Vaan naisen mielestä se tavallinen mies on sporttinen romantikko, joka työskentelee asiantuntija-ammatissa jollain mielenkiintoisella toimialla, puhuu sujuvasti mandariinikiinaa työkomennuksensa ansiosta ja käy salilla neljä kertaa viikossa. Tämä "tavallinen" mies ei syö roskaruokaa, vaan tykkää kokata kukkoa viinissä naisellensa ja saa lapsetkin aina kirkumaan riemusta saapuessaan naisen luo.

Tästä tässä on kyse. Se "tavallinen mies" tarkoittaa tosiaan molemmille sukupuolille eri asioita.