Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Risto, 32, on neitsyt ja heidän määrä miehissä kasvaa: "Suudellut en ole, kädestäkään en ole pitänyt"

Vierailija
20.02.2025 |

https://www.hs.fi/lifestyle/art-2000010866135.html

"Deittimarkkinoiden yhä kasvava digitalisaatio ei ole kaikille pelkästään positiivinen asia.

Siinä missä komeakasvoiset pitkät miehet saavat lukemattomia seksikokemuksia eri naisten kanssa, esimerkiksi kaljuuntuneiden, ujojen lyhyiden miesten kysyntä on aika alamaissa.

Olen sitä tosissaan miettinytkin, että mitä jos jää loppuelämäksi yksin. Se ahdistaa, Risto Holopainen sanoo.

Nettideittailusta Holopainen ei pidä yhtään, mutta sitäkin hän on tehnyt vuosien varrella paljon. Yhtään treffejä ei ole tullut.

Hinge, E-kontakti, Eliittikumppani, Badoo, Holopainen listaa käyttämiään treffisovelluksia josta matcheja ei tule yhtäkään.

Rupesi vain vituttamaan. Ihan suoraan sanottuna rupesi vituttamaan, Holopainen kiteyttää kokemuksensa."

Kommentit (2235)

Vierailija
541/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten mahtaa Ristolta sujua viestien vaihto äpeissä, kun kukaan ei ole vakuuttunut, että kannattaa edes kahvin verran tavata

Miehelle perinteinen kokemus on:

Mies - "Moi olet kaunis, miten on päivä mennyt tänään"

Nainen - *Vilkasee viestin* *Ylitunteellinen purkaus ja ghostaus jostain syystä*

Näin kummatkin pysyvät sinkkuina aikojen loppuun asti. Eli itse heittäisin kyllä palloa vähän naisten suuntaan tässä vaiheessa

Itse en nettideittaile, koska en sovi nettideittailuskeneen (Eikä kyllä pärstä ja luonnekaan! XD). Haluan eka tutustua johonkin kaveripohjalta, kasvotusten, koska ihmiset usein ovat hyvin erilaisia netissä.

Itse en pidä kehuista, jos ne tulevat tuntemattomilta. Enkä kyllä muutenkaan tykkää niistä. Tykkään enemmän olla hiljaa ja antaa tekojen puhua! :D

Vierailija
542/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi sallia moniavioisuus, silloin kansainväliset supermenestyjät voisivat pyörittää kymmentä perhettä samaan aikaan tai yhtä, jossa on useita vaimoja. Näin luontokin toimii ja kysyntä ja tarjonta kohtaavat.

Ja näin menestyneenä naisena osa haaremin naisena tarjoaisi minulle... niin mitä se tarjoaisi minulle?

No kivaa seuraa toisista naisista ja omaa rauhaa kun mies vonkaa muualla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on siinä, että miehet ovat niin laiskoja, että ovat ulkoistaneet parinhaun nettisovelluksiin. Makaavat kotona ja odottavat, jos joku huolisi. Kyllähän siinä helposti vierähtää vuosikymmen jos toinenkin. 

Mitäs te naiset sitten teette?

Opiskellaan ja työllistytään. Harrastetaan. Hankitaan lapsia ja mieskin, jos huvittaa. Ei ole pakko. Eletään mielekästä elämää.

Eikä volista medioita turvoksiin.

Tyttäreni esim on Erasmus-vaihdossa Slovakiassa ja palaa sen jälkeen  yliopistolle töihin koodaamaan käyttöjärjestelmää kvanttitietokoneelle työryhmässä, jossa on ainoa nainen. 17 miestä eri puolilta maailmaa. 

Pojat hengaa poikasakissa 30-vuotiaaksi ja alkaa sitten ihmetellä, miksei ole naisseuraa. No kun

Ei hyvän kumppanin löytäminen kuitenkaan kovin helppoa ole naisillekaan. Se että löytää jonkun jonka kanssa voi lisääntyä on ehkä helpompaa. 

Vierailija
544/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuo mies on tehnyt nuoruusvuosinaan jos ei ole koskaan edes halannut tyttöä? 

Ollut haluamatta tyttöjä. Ei ilman lupaa saa koskee. 

Vierailija
545/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TAPPAKAA ITSENNE LUUSERIMIEHET!

terveisin jenna 100kg

Vierailija
546/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea ja sympaattinen mies. Nyt naiset yhteyttä Ristoon!

Vierailija
547/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta nykyisessä deittimarkkinassa on aika isoja ongelmia. Naiset hakea alfaurosta ( korkeat testot) jolla on rahaa kuin roskaa ja joka kuitenkin olisi se kiltti kotimies ja pitäisi lapsista huolta eikä kävisi vieraissa jne. Sanoisin, että aika hankala yhtälö. Lopputulos se, että ei synny kiinteitä parisuhteita vaan ollaan hetki yhdessä ja erotaan ja taas uudelle kierrokselle. Sitten lopulta porukka henkisesti hajalla kun ei pää kestä sitä menoa.

Sitten ne perusmiehet, joilla olisi kaikki kohdallaan eivät kelpaa kellekään kun ei ole filmitähden ulkonäkö eikä Bentley pihalla parkissa. Voi olla hyvät tulot ja omakotilaloa yms., mutta jos ulkonäkö ei ole kohdallaan niin kiinnostuksen aste naisten puolelta on nolla.

Osalla naisista on myös jokin tarve yrittää hallinnoida miehen elämää liiaksi. Jos mies ei tee kaikkia asioita juuri niinkuin nainen haluaa niin sitten mökötetään tuppisuuna ja äksyillään kaikesta. Tuosta ajatuksesta pitäisi osan päästä ekana irti ja ymmärtää, että elämässä voi tehdä asioita monella tapaa ja sillä, että onko vessapaperirulla oikein vai väärin päin ei ole mitään merkitystä isommassa kuvassa.

Vierailija
548/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

terveisin jenna 100kg

Vai 130kg? :D

Vierailija
549/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten mahtaa Ristolta sujua viestien vaihto äpeissä, kun kukaan ei ole vakuuttunut, että kannattaa edes kahvin verran tavata

Nainen - *Vilkasee viestin* *Ylitunteellinen purkaus ja ghostaus jostain syystä*

Näin kummatkin pysyvät sinkkuina aikojen loppuun asti. Eli itse heittäisin kyllä palloa vähän naisten suuntaan tässä vaiheessa

Noin aloittaa 98% urpoista. "Hei, olet kaunis" :D

sit kun tajuat tuon miten huonoja ulosanniltaan suurin osa miehistä on, menestys noissa deittiapeissa nousee kymmenenteen potenssiin.

Vierailija
550/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on miesvaltaisella alalla, harrastaa miestyyppisiä asioita ja kaikki kaverit on miehiä niin niitä naisen kohtaamisen mahdollisuuksia on aivan liian vähän. Pitäisi mennä harrastuksiin ja tapahtumiin joissa on miehiä ja naisia, naisia mieluummin vähän enemmän, eikä pelkkiä perheellisiä.

oon aina ihmetellyt tätä kuinka aktiivisesti vältellään kaikkea kontaktia naisiin ja sitten ihmetellään miksei siunaannu tyttöystävää

Äläs nyt, sehän olis feikkiä kokeilla joskus jotain

Vierailija
551/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heitä vaikka seinään pallosi. Miehet tykkää kaikista, miehet kysyy kaikilta tuon. Seuraus: naista pommitetaan typerillä kysymyksillä, nainen poistuu Tinderistä.

Erotu massasta ja kerro lyhyesti itsestäsi ja päivästäsi. Anna itsestäsi sen sijaan että muun urpolauman lailla revit paloja irti naisesta.

Te kun ette toisten miesten viestejä näe, uskokaa kun sanon: antaminen on se, millä mies erottuu.

Vierailija
552/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Itse olet miehesi valinnut. Omien kokemusteni ja sivusta seuranneena miehet tukevat pikkulapsiaikana."

Juu minunkin ystävä kehui, että hänellä on niin osallistuva mies, kun tämä piti kaksosia sen aikaa, että hän sai käydä nopeasti ruokakaupassa. :D

Eikä ollut ainut, jolla tuo osallistuminen oli naisen panokseen verrattuna lähinnä naurettavaa. Lisäksi, mies saattaa osallistua, jos vauva on helppo ja vain "syö ja nukkuu". Mutta katsoppa, miten toimii refluksi/koliikkivauvan isä. Katoaa töihin tai pahimmillaan vieraisiin.

Vierailija
553/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

terveisin jenna 100kg

Vai 130kg? :D

niin koska paino on ainoa ihmistä määrittävä tekijä

t kiltti mies

miksei kukaan pidä musta yhhyyy

Vierailija
554/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mun on vaikea ymmärtää sitä, että joku on tosiaan kiinnostunut vain kahdesta tai kolmesta harrastuksesta. Mä olisin kiinnostunut kokeilemaan niin monia eri harrastuksia, että jos pariutuminen olisi ollut siitä kiinni etten tapaa miehiä, ongelma olisi ollut helppo ratkaista."

Ketä kiinnostaa joku sähläävä tuuliviiri, joka ei ole missään hyvä?

Öh? Ensinnäkin harrastuksissa ei tarvitse olla hyvä. Toisekseen se että kokeilee joskus jotain ei normaali-ihmisellä ole mistään pois tai tee tuuliviiriksi. 

Vierailija
555/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä veikkaan, että ongelmana on tuo ujous. Jos ei saa sanaa suustaan eikä silmiin katsottua, eihän siitä mitään tule. Nuorempana olin itsekin todella ujo, ja jos joskus onnistuin jonkun miehen kanssa (lähinnä alkoholin voimalla diskossa sovituille) treffeille pääsemään, toisia treffejä ei enää tullut. Enkä kyllä yhtään ihmettele, miksi ei, kuka nyt haluaisi istua illan hiljaa tuppisuun kanssa.

Vuosien ja erilaisten kokemusten, mm. ulkomailla työskentelyn ja erilaisiin ihmisiin tutustumisen, myötä sitten muutuin rohkeammaksi ja avoimemmaksi ja nyt olen ollut onnellisesti naimisissa 25 vuotta. Riston kannattaisi opetella pulisemaan niille naisille samaan tapaan kuin miehille, jo alkaisi flaksi käydä.

Niin, naiset odottavat miehen tekevän kaiken. Viihdyttävän ja pitävän keskustelua yllä.

Vierailija
556/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos Risto onkin pelimies? Esittää kokematonta jotta saisi säälistä?

säälipil lu oli kyllä maailman suurin valhe

en tiedä ketään joka sellaista ois oikeasti saanut

ehkä sitä on tapahtunut edellisillä sukupolvilla, en tiedä

Tämähän se on. Naisilta on turha odottaa tukea tai myötätuntoa vastamäessä vaan kiinnostus lopahtaa heill

Olen näyttänyt, samoin tuntemani miehet. Erona sinuun on se, ettemme pidä naisia yhtenkä joukkona, vaan jokainen on yksilö. Emme tuomitse kaikkia naisia yksittäisten naisten tekojen takia kuten sinä tunnut tekevän. Ymmärrätkö itsekään kuinka katkeroituneen kuvan annat itsestäsi? Haluaisitko sinä tutustua katkeroituneeseen naiseen joka haukkuu miehiä ja pitää sinua samanlaisena kuin muitakin eli miehenä johon ei kannata edes tutustua.

:D Tunnetusti herkillä runopojilla meneekin niin hyvin. Olet joku naistenlehtien tavaaja :D

Vierailija
557/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 170cm työtön mutta iso maila 22cm niin on niitä laatu naisiakin ihmeellisesti riittänyt ihan akateemisesti koulutettujakin on ollut :D 

Vedätkö melan esiin heti TInderissä?

Tässäkin taas oli av lisää kuinka paljon? 

Vierailija
558/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhteiskunnat on rakennettu niin että on perustetaan perheitä ja tehdään lapsia. Tulevaisuudessa se ei ole niin. Riston kaltaiset tulee olemaan enemmistö. On mielenkiintoista nähdä mitä tapahtuu.

Feminismi ainakin loppuu verisesti.

Ah, miten voimaannuttava incelfantasia.

Looginen lopputulos ääriliikkeen ollessa kyseessä.  Feministinen sorto tulee päätymään samaan lopputulokseen kuin sovinistinen sorto ja matriarkaatille käy kuten patriarkaatille.

Jos ihminen osaisi ajatella niin ei lähtisi vihaismeihin mukaan.

Vierailija
559/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tälläisiä sankareita ne naiset. Saa kyllä hyvin tekemään mielen pysyä erittäin kaukuna

Vierailija
560/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta nykyisessä deittimarkkinassa on aika isoja ongelmia. Naiset hakea alfaurosta ( korkeat testot) jolla on rahaa kuin roskaa ja joka kuitenkin olisi se kiltti kotimies ja pitäisi lapsista huolta eikä kävisi vieraissa jne. Sanoisin, että aika hankala yhtälö. Lopputulos se, että ei synny kiinteitä parisuhteita vaan ollaan hetki yhdessä ja erotaan ja taas uudelle kierrokselle. Sitten lopulta porukka henkisesti hajalla kun ei pää kestä sitä menoa.

Sitten ne perusmiehet, joilla olisi kaikki kohdallaan eivät kelpaa kellekään kun ei ole filmitähden ulkonäkö eikä Bentley pihalla parkissa. Voi olla hyvät tulot ja omakotilaloa yms., mutta jos ulkonäkö ei ole kohdallaan niin kiinnostuksen aste naisten puolelta on nolla.

Osalla naisista on myös jokin tarve yrittää hallinnoida miehen elämää liiaksi. Jos mies ei tee kaikkia asioita juuri niinkuin nainen haluaa niin sitten mökötetään tuppisuuna ja äksyillään kaikesta. Tuosta ajatuksesta

Vau. Ei kuvasta minua yhtään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi