Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut naiset sanovat

Vierailija
19.02.2025 |

jos joku on heistä kiinnostunut että "se mies oli vain seksistä kiinnostunut"? Eikö kuitenkin ole hyvä, että jollain tasolla on joku edes kiinnostunut? Onko se sitten parempi kun on "näkymätön" ja kukaan ei kiinnostu millään tasolla? T: M 51 v Ps. itse otan aina kohteliaisuutena oli nainen sitten kiinnostunut millä tasolla hyvänsä. 

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensinnä minulla ei ole ongelmaa ;) Koitan vain päästä perille miksi jotkin naiset ajattelevat asiasta aloituksessa kuvatulla tavalla. Ehkä noihin kahteen viimeiseen lauseeseen vastaisin, että joku saattaisi olla imarreltu ja tyydytetty. T: Ap

No mutta miten se ajatuksena noin muuten tuntuu, että ihminen, jolta koko ajan halutaan jotain ei välttämättä koe sitä imartelevana, että muut haluavat häneltä jotain? Jos sulla on pakettiauto, niin ei se välttämättä imartele että muut haluaisivat aina sen lainaan muuttopäivänä? Tai jos sulla on vagina niin muut haluaa työnnellä piliään siihen? Etenkin jos et koe saavasi itse siitä mitään sellaista mitä haluaisit.

Tuo on huono ja toimimaton vertaus kuten sanoin. Unohda se kokonaan. T: Ap

Todellakin ymmärrän mitä tuossa yritetään kaivaa, mutta se on huono vertaus. Siinä yksinkertaisesta asiasta tehdään monimutkainen ja monimutkaisten vertausten kautta yritetään yksinkertaista asiaa selvittää ja selittää. T: Ap

Vierailija
42/43 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensinnä minulla ei ole ongelmaa ;) Koitan vain päästä perille miksi jotkin naiset ajattelevat asiasta aloituksessa kuvatulla tavalla. Ehkä noihin kahteen viimeiseen lauseeseen vastaisin, että joku saattaisi olla imarreltu ja tyydytetty. T: Ap

No mutta miten se ajatuksena noin muuten tuntuu, että ihminen, jolta koko ajan halutaan jotain ei välttämättä koe sitä imartelevana, että muut haluavat häneltä jotain? Jos sulla on pakettiauto, niin ei se välttämättä imartele että muut haluaisivat aina sen lainaan muuttopäivänä? Tai jos sulla on vagina niin muut haluaa työnnellä piliään siihen? Etenkin jos et koe saavasi itse siitä mitään sellaista mitä haluaisit.

Tuo on huono ja toimimaton vertaus kuten sanoin

Eli kysyt täällä että miksi, koska et tiedä miksi. Mutta toisaalta olet päättänyt, että "Tuo on huono vertaus, koska yksinkertaisesta asiasta tehdään monimutkainen ja nönnönnöö", vaikka et tiedä ko. asiasta ja siksi kysyt. Mutta vaikka kysyt, niin kuitenkin koet tietäväsi paremmin kuin naiset, joilta kysyt ja kerrot heille, että "Tuo on väärä vastaus, koska en tykkää siitä ja önnönnöö".

Teeskennellään hetki, että ko. vertaus on monimutkainen (mitä se ei ole, se on hyvin suoraviivainen ja yksinkertainen vertaus), sä kuitenkin koet että sulla on auktoriteetti päättää, että vastaus sun kysymykseesi on yksinkertainen. Vaikka kysyt, että miksi naiset kokee jonkin asian näin. Millä perusteella sä voit päättää, että naiset kokee jonkin asian miten kokevat, koska *yksinkertainen syy*?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En viitsi vastata vajaasti otsikoituihin avauksiin.

Ja vastasit kuitenkin. Hyvä, Pertti! 🙂👍