Miksi jotkut naiset sanovat
jos joku on heistä kiinnostunut että "se mies oli vain seksistä kiinnostunut"? Eikö kuitenkin ole hyvä, että jollain tasolla on joku edes kiinnostunut? Onko se sitten parempi kun on "näkymätön" ja kukaan ei kiinnostu millään tasolla? T: M 51 v Ps. itse otan aina kohteliaisuutena oli nainen sitten kiinnostunut millä tasolla hyvänsä.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Toi onkin aika hyvä kysymys. Johon voi vastauskin muuttua ajan mittaan. Ku olin nuori niin tiesin että haluan vakavan suhteen ja kaikki mitä siihen liittyy. Sitten törmäsin vain miehiin ketkä ois halunnu vaan seksiä. Ei sitä pitkää vakavaa parisuhdetta. Eli se oli suoraan sanottuna perseestä. Si ku olin 20v tapasin miehen kelle seksi ei ollu niin tärkeää ja otti mut vakavaan suhteeseen. Siitä on nyt pian 20 vuotta aikaa. Nyt on tilanne muuttunu niin että miehelle riittää yhäkin reilusti vähemmän kun mulle ja itsellä halut kasvaa vuosi vuodelta. Ja oon havainnut useasti että ois lähellä ollu miehiä jolle kelpaisin vieläkin siihen vain seksiin ja tekis niin mieli koittaa mutta mutta..
Jännä juttu. Kun itse olin nuori mies, niin halusin jo alle 20v ikäisenä pitkän parisuhteen jonkun halukkaan tytön kanssa, jotta saisin paljoa ja säännöllisesti seksiä, kun panetti jatkuvasti ihan järjettömästi. Sellaisen myös löysin, eikä ole tarvinnut kärsiä puutteesta 49 vuoteen. En kyllä kuvitellut, että olisi lopun elämän, mutta mikä ettei kun eivät ole halut laantuneet kummaltakaan. Turhaan en lähtenyt vaihtamaankaan.
Vierailija kirjoitti:
Toi onkin aika hyvä kysymys. Johon voi vastauskin muuttua ajan mittaan. Ku olin nuori niin tiesin että haluan vakavan suhteen ja kaikki mitä siihen liittyy. Sitten törmäsin vain miehiin ketkä ois halunnu vaan seksiä. Ei sitä pitkää vakavaa parisuhdetta. Eli se oli suoraan sanottuna perseestä. Si ku olin 20v tapasin miehen kelle seksi ei ollu niin tärkeää ja otti mut vakavaan suhteeseen. Siitä on nyt pian 20 vuotta aikaa. Nyt on tilanne muuttunu niin että miehelle riittää yhäkin reilusti vähemmän kun mulle ja itsellä halut kasvaa vuosi vuodelta. Ja oon havainnut useasti että ois lähellä ollu miehiä jolle kelpaisin vieläkin siihen vain seksiin ja tekis niin mieli koittaa mutta mutta..
Kunka usein teillä on sitten nykyisin seksiä? T: Ap
Aina miten mies sattuu haluamaan. Joko kerran viikossa tai kerran kahdessa kuussa. Ja aina nopea. Mies ei välitä panostaa ja kiinnostusta parantaa esileikkiä. Aina saa olla puutteess. Oon rehellisesti puhunu sille mun ajatuksista mutta ei auta.
Naisille ei nyt mikään ole hyvin, teet sitten niin tai noin, onneksi heille on nykyään löydetty voimaantuminen ja maadoittuminen, niin voivat hekin olla johonkin tyytyväisiä.
Vierailija kirjoitti:
Aina miten mies sattuu haluamaan. Joko kerran viikossa tai kerran kahdessa kuussa. Ja aina nopea. Mies ei välitä panostaa ja kiinnostusta parantaa esileikkiä. Aina saa olla puutteess. Oon rehellisesti puhunu sille mun ajatuksista mutta ei auta.
Harmillista jos puhuminen ei auta. Joskus ihmisillä on tiukassa istuvia seksuaalisia malleja mistä eivät helposti muuta tapojaan. T: Ap
Vierailija kirjoitti:
Naisille ei nyt mikään ole hyvin, teet sitten niin tai noin, onneksi heille on nykyään löydetty voimaantuminen ja maadoittuminen, niin voivat hekin olla johonkin tyytyväisiä.
Naiset voimaantuu muun muassa sillä, että ne hyökkää joukolla itseään heikomassa asemassa olevan miehen kimppuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset voimaantuu muun muassa sillä, että ne hyökkää joukolla itseään heikomassa asemassa olevan miehen kimppuun.
Ai missä tällaisia naisia on? Mä en ole ainakaan tällainen. Rakastan lähtökohtaisesti miehiä, ja mulle on opetettu toisen ihmisen kunnioittaminen lapsuudessa. Osaan ajatella omilla aivoilla, enkä perusta minkäänlaisista voimaantumisista tai maadoittumisista. Olen myös kristilliseen arvopohjaan nojautuva, jossa miehen asema on kiistaton....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai missä tällaisia naisia on? Mä en ole ainakaan tällainen. Rakastan lähtökohtaisesti miehiä, ja mulle on opetettu toisen ihmisen kunnioittaminen lapsuudessa. Osaan ajatella omilla aivoilla, enkä perusta minkäänlaisista voimaantumisista tai maadoittumisista. Olen myös kristilliseen arvopohjaan nojautuva, jossa miehen asema on kiistaton....
Vau, olisipa sinun laisia naisia enemmän!
"kristilliseen arvopohjaan nojautuva, jossa miehen asema on kiistaton...."
Mitä, mikä on kiistaton?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmillista jos puhuminen ei auta. Joskus ihmisillä on tiukassa istuvia seksuaalisia malleja mistä eivät helposti muuta tapojaan. T: Ap
Kyllä
Vierailija kirjoitti:
"kristilliseen arvopohjaan nojautuva, jossa miehen asema on kiistaton...."
Mitä, mikä on kiistaton?
Mietipä sitä. Tätähän ei aloituksessa kysytty, joten pysytäänkö aiheessa? Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
TÄMÄ!
me on hävitty tää peli
M
Naisten ja miesten ongelma. Naiset ei halua seksiä ja miehet haluaa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
...toisin kuin miehet, jotka eivät ikinä ole tyytyväisiä mihinkään, edes itseensä ilmeisesti.
Mulle se oli nuorempana loukkas koska etsin vakavaa suhdetta ja netissä jos joku mies kysyi heti "ootko neitsyt" niin alkoi inhottaa ja jätin keskustelut siihen. Mutta olen demiseksuaali eli haluan seksiä vain rakkaan kumppanin knss
Kuvittele Ap että olet vaikka automekaanikko tai IT-insinööri. Haluaisit löytää ystävän, mutta löydät jatkuvasti vain ihmisiä, jotka haluaisivat että vaihdat niille öljyt tai korjaat niiden tietokoneen. Toisaalta olet kuitenkin työhösi päätynyt siksi että tykkkäät autojen rassaamisesta tai tietokoneilla värkkäämisestä, niin onko sillä niin väliä että hakeutuvatko nämä ihmiset sun elämään siksi että haluavat olla sun ystäviä, vai siksi että haluavat hyötyä siitä mitä sulla on niille annettavaa. Pääasia että olet jotenkin haluttu, vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
Mulle se oli nuorempana loukkas koska etsin vakavaa suhdetta ja netissä jos joku mies kysyi heti "ootko neitsyt" niin alkoi inhottaa ja jätin keskustelut siihen. Mutta olen demiseksuaali eli haluan seksiä vain rakkaan kumppanin knss
Onko sinulla nyt oma rakas kumppani? T: Ap
Vierailija kirjoitti:
Naisten ja miesten ongelma. Naiset ei halua seksiä ja miehet haluaa seksiä.
Miehet haluaa seksiä ja naiset HYVÄÄ seksiä. Valitettavasti hyvää seksiä harvemmin saa mieheltä, joka haluaa vain seksiä.