puristeleeko teidän miehet rintojanne jatkuvasti?
Minun mies on kokoajan rinnoissani kiinni kotona. Heti jos on toppia päällä tai olen pelkästään alusvaatteet päällä niin mies on puristelemassa niitä.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
No voi voi, onpa kauhea ongelma.
Olisi todellakin ongelma, koska se tuntuu inhottavalta. Ei minulla sellaista miestä olisi ainakaan kovin pitkään.
Rinnat on tehty puristelua varten! T: M65+
heh heh. olin teininä tuollainen. kannattaa varmaan ap olla tyytyväinen vielä kun sitä miestä kiinnostaa ne. hetken päästä ei varmaan enään.
Vierailija kirjoitti:
Et oo näköjään päässyt kokeilemaan.
Kyllä! Ja mä puristelen takaisin, mutta en rintoja!
Vierailija kirjoitti:
heh heh. olin teininä tuollainen. kannattaa varmaan ap olla tyytyväinen vielä kun sitä miestä kiinnostaa ne. hetken päästä ei varmaan enään.
Olisitko sinä innoissasi jos sua potkaisisi munille?
Ap ei ole nainen. Puristelu sattuu ja typerä kouriminen on väkivaltaa. Suosittelen kouluttamaan miehen tuosta pois polvella muniin.
Kyllä ja tuijottaa jatkuvasti vartaloani mutta olen kyllä aika kaunis t.N33
Vierailija kirjoitti:
Samoin sitten pallit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eukon tissejä ei viitsi enää puristella niin puristelen tsekkityttöjen kiinteitä nöpöttimiä! T: M65+
Pedo ilmiannettu.
Vierailija kirjoitti:
Ap ei ole nainen. Puristelu sattuu ja typerä kouriminen on väkivaltaa. Suosittelen kouluttamaan miehen tuosta pois polvella muniin.
Olen nainen kylläkin. Ei minusta puristelu aina satu, silloin sattuu kun on menkat. AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eukon tissejä ei viitsi enää puristella niin puristelen tsekkityttöjen kiinteitä nöpöttimiä! T: M65+
Pedo ilmiannettu.
Dorka! T: M65+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa nöpötin mitä sä puristelet on sun jalkosi välissä 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin sitten pallit
Hellästi saa niistäkin puristella! T: M65+
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä olet vammainen idiootti kun kuvittelet että kaikki naiset kokevat asiat samalla tavalla kuin itse koet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen kylläkin. Ei minusta puristelu aina satu, silloin sattuu kun on menkat. AP
Kumitissit on tunnottomat, Pasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pedo ilmiannettu.
Dorka! T: M65+
Pedo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisitko sinä innoissasi jos sua potkaisisi munille?
Ei kukaan mies olisi eikä kukaan nainen olisi siitä jos tissejä käytettäisiin potkupalloina. Seuraava kysymys.
No voi voi, onpa kauhea ongelma.