VIDEO: Nainen närkästyi häissään lapsen takia
Nainen ei pystynyt peittämään närkästystään, kun lapsi itki naisen häissä.
https://nypost.com/video/angry-bride-struggles-through-vows-as-guest-le…
Mitä mieltä sinä olet? Vaikuttaako nainen narsistilta? Oikein vaimomateriaalia...
Kommentit (39)
Katsoin tuon videon nyt kaksi kertaa enkä nähnyt siinä mitään närkästystä.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla parasta jättää ap tänne yksinään trollaamaan ja riehumaan. Hänellä on nyt kuitenkin koulusta hiihtoloma, niin on jännää pyöriä iltaisin täällä.🤗
Selvästi osuin arkaan paikkaan, kun sain sinussa tuollaisen reaktion, että aloit haukkumaan. Painu vittúún mun ketjusta. :-)
Noi jenkkien häälässytykset on maailman syöpä. Ja jotkut haluaa tollasia Suomeenkin 🤦🏻
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä hymyili ja muikuili huvittuneena kun kersa huusi. Miksi tuoda lapsi huutamaan tuonne olisivat vieneet pihalle.
Halusi pilata "ystävän" häät?
Jospa he eivät ole saaneet lapsenvahtia, kuten tuosta toisesta ketjusta näemme, miten vastenmielistä ja vaikeata on hoitaa jonkun lasta edes yhtenä iltana, että vanhemmat pääsisivät edes häihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen oikea luonne tuli esille, kun tilaisuus ei mennyt naisen pillin mukaan.
Totta. Naisen narsismi paistaa takapenkkeihin asti.
Vastailet itse itsellesi?
Olisin minäkin ärsyyntynyt, jos ei kiljahtelevan lapsen huoltaja osaa häipyä tilasta leikkimään naperon kanssa.
Videolla on teksti "adults only" eli vain aikuiset. Oliko hääkutsussa kerrottu että ei toivota lapsia tilaisuuteen. Ja idiootti on ollut lapsen vanhemmat että toivat sen lapsen sinne rääkymään eivätkä vieneet lasta pois vaan jäivät sinne koska olivat 10 tuntia ajaneet että pääsevät näkemään tilaisuuden.
Lapsen vanhemmathan ne on ne häiriköt. Minusta aivan oikein, että morsian olisi halunnut elämänsä yhdessä suuressa tilaisuudessa viettää rauhallisen ja romanttisen hetken kun vannovat vihkivalansa. Sitäpaitsi siinä videossa on vain yksi still kuva, jossa morsian on vähän ehkä jopa huvittuneen näköinen. Turhaa provosointia mainita että olisi ollut jotenkin muuten närkästynyt tai vihainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla parasta jättää ap tänne yksinään trollaamaan ja riehumaan. Hänellä on nyt kuitenkin koulusta hiihtoloma, niin on jännää pyöriä iltaisin täällä.🤗
Selvästi osuin arkaan paikkaan, kun sain sinussa tuollaisen reaktion, että aloit haukkumaan. Painu vittúún mun ketjusta. :-)
Vauva!🤗taidat ite parkua kotona samalla tavalla kakkavaipoissa kuin videon Vauva!🤭
Vierailija kirjoitti:
Lapsia vihaavat naiset ovat oksettavia, itsekkäitä narsisteja.
Se on niin että ei kersoja joka paikkaan tarvitse viedä, pilaamaan kenenkään juhlia
Jos joskun menen naimisiin, ei kersat tule häihini.
En ole omiakaan kuskannut kutsumatta juhliin, ainakaan häihin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vauva!🤗taidat ite parkua kotona samalla tavalla kakkavaipoissa kuin videon Vauva!🤭
Koko illanko meinasit spämmi ketjussani?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun ketjusta 😅 Itseesi se kolahti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kakkahousu!🤭🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei noilla lapsivihaajilla ole elämää.
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä hymyili ja muikuili huvittuneena kun kersa huusi. Miksi tuoda lapsi huutamaan tuonne olisivat vieneet pihalle.
näitähän on pk-seudulla(muualla asumisesta ei kokemusta) julkiset kulkuvälineet täynnä, ihan sama että muilta menee kuulo mutta oma p-hedelmää ei voi kieltää, sille tulee paha mieli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kakkahousu!🤭🤭
Tässä kiteytyy velanaisten sivistystaso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kakkahousu!🤭🤭
Tässä kiteytyy velanaisten sivistystaso.
Veikkaan, että sun kohtalosi on tahaton lapsettomuus. Sitten kun kasvat isoksi pojaksi, en usko että saat naista itsellesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Takuulla varakas tuo aasialainen mies koska saanut paljon itseään korkeamman tason naisen.
Muijat pariutuu aina ylöspäin. Harvalle naiselle kelpaa pitkäaikaistyötön mies.
Mäkin oon huomannut tuon. Rakkaus ei kelpaa, täytyy saada rahakas mies.
Muu olisi itsetuhoisuutta. Näkee noita kun on kelvannut, ja loppu tiedetään.
Ei se tarkoita, että vihaisi lapsia, jos ei kutsu lapsia häihinsä.