Putin voisi lopettaa sodan vaikka heti
Kommentit (26)
Jos olisi tervejärkinen, mutta hullu on hullu. Tervejärkinen ei tosin olisi koskaan aloittanutkaan sotaa.
Trump kertoo videolla saamastaan rauhansopimuksesta Putlerin kanssa
Rauha meidän ajaksemme
Vierailija kirjoitti:
Trump kertoo videolla saamastaan rauhansopimuksesta Putlerin kanssa
Rauha meidän ajaksemme
Meidän jälkeemme vedenpaisumus.
Stubbler ja orpo laittavat hanttiin. Stubbler on itse sanonut, että sota loppuu sotimalla ja orpo säestämässä pumppaamalla sotatarvikkeita verorahoilla ukrainaan. Molemmat WEF-kurssit käyneinä tehtailevat maanpetoksia. Kenkää heti.
Hoitakaa asianne kuntoon
Sota - on tulossa
6 kk - 24 kk välillä
Vierailija kirjoitti:
Stubbler ja orpo laittavat hanttiin. Stubbler on itse sanonut, että sota loppuu sotimalla ja orpo säestämässä pumppaamalla sotatarvikkeita verorahoilla ukrainaan. Molemmat WEF-kurssit käyneinä tehtailevat maanpetoksia. Kenkää heti.
Sellainen aivopieru putinistilta taas.
Vierailija kirjoitti:
Kunhan ensin tuomitaan maanpetturuudesta VKK:n ja SKE:n jengi.
Ei halua, Venäjä ja Putin tarvitsevat aina vihollisen, Putin haalii tällä valtaa ja kunniaa itselleen, Venäläinen tapa ei muutu.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisi tervejärkinen, mutta hullu on hullu. Tervejärkinen ei tosin olisi koskaan aloittanutkaan sotaa.
Ei se oikein voi lopettaa, voisi tulla lyhyet ja tukalat eläkepäivät jos Ukrainasta tulee takkiin noin selvästi. Putin yrittää luoda itselleen myyttistä asemaa uutena Lenininä tms. jotta hän voi rauhassa eläköityä ja kukaan ei uskalla koskea häneen.
Vaan kun ei lopeta. Ja mitään sille ei voi.
Vierailija kirjoitti:
Sulle tungetaan se kenkä persiiseen.
Tuolla toisaalla hyvin mietitty, että miksi DT väittää, että U olisi aloittanut sodan. No, saaliinjako! Missä V:n vastuu? U:lle annettu turvatakuut, kun luopui ydinaseistaan. Nyt Jimmy Carter kertoi vuonna 2023 katuvansa sitä projektia. U:lla oli maailman 3. suurimmat ydinaseet. Eli lupaukset on petetty jatkuvasti. Myös ne minskit. Nytkö ryöstetään vielä kaikki. Putleriski ei lopeta mitään ja tumputin luulee saavansa palkinnon. Ei saa edes oskaria.
Ei se Zelensky lopeta, jatkaa vaan ja ruinaa lisää rahaa ja esittelee vaatimuksiaan EU:lle ja Yhdysvalloille. Menee jo naurettavuuden puolelle koko touhu, onneksi kohta tulee stoppi.
Kamalaa jos Trump saisi rauhan aikaan. Näin ei saa käydä !
Trumppia kuuluu haukkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunhan ensin tuomitaan maanpetturuudesta VKK:n ja SKE:n jengi.
Kappas vain kun VKK:n ja SKE:n jengi eivät olleet vieraiden valtojen WEF-aivopesukursseilla, kuten stuppi ja orpo.
WEF tuijottajat: https://www.weforum.org/people/alexander-stubb/
https://www.weforum.org/people/petteri-orpo/
Kyllä