Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussille morsian Official 2025

Vierailija
19.02.2025 |

Uudet maajussit esitelty. 

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/b699f14b-b298-404e-8f8a-770a972…

Pidetään keskustelu aiheessa ja kohteliaana. 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Maajussille Morsian - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (1716)

Vierailija
1701/1716 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloilla Aloilla Aloilla

Vierailija
1702/1716 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa yhdellä Piian ehdokkaista, se aika isokokoinen mies, olla joku Touretten oireyhtymä. Sen verran oudosti tuli suusta sanoja, ja kun kysyttiin miten oli treffit menny niin sanoi että v*tuiksi! Ihme kun Piia sai noin erikoisia ehdokkaita? 

Eipä taida Miiakaan löytää tällä kertaa ketään. Se käkkäräpää Miika vaikuttaa aika 'yksinkertaiselta'. Ja se sukututkimusta tehnyt mies on ehkä liian vanha?

Käkkäräpää kirjotutti kirjeenki kaverillaan ja vielä tunnusti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1703/1716 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ville on kyllä harvinaisen ihana ja fiksu mies. Haluaa ikäisensä naisen. Arvostaa naisessa henkisiä ominaisuuksia.

Hah. Yrität ärsyttää ihmisiä. Ei onnistu.

Vierailija
1704/1716 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ville on kyllä harvinaisen ihana ja fiksu mies. Haluaa ikäisensä naisen. Arvostaa naisessa henkisiä ominaisuuksia.

On teennäisen kohtelias kaikille. Ei mitään selkoa onko kenestäkään oikeasti kiinnostunut. Eikä olla nähty hänestä itsestään muutenkaan mitään, kotia tms

Mitä kotia???

Vierailija
1705/1716 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On teennäisen kohtelias kaikille. Ei mitään selkoa onko kenestäkään oikeasti kiinnostunut. Eikä olla nähty hänestä itsestään muutenkaan mitään, kotia tms

Mitä kotia???

Niin, sillä ei kait ole omaa kotia vaan asuu toisten nurkissa tai on vuokralla. Kysykää itse siltä jos tunnette!

Vierailija
1706/1716 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perttu on ihme möllöttäjä. Jännä, että kaksi jo tuntee ihastumista häntä kohtaan. Itse olisin enempi kuten se kolmas nainen, että katsellaan...

Ei ole mikään möllöttäjä. Hän ilmeisesti ottaa tämän kisan tosissaan ja on tutka päällä joka sekunti, kun seurailee naisia ja heidän käyttäytymistään. Ei ole mikään hössöttäjä tai typerien vitsien kertoja. Asiallinen ja luotettava, kyllä mä hänet ottaisin.  

Vierailija
1707/1716 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

MÄ MÄ MÄ MÄ MÄ MÄ ,

Vierailija
1708/1716 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antin kekkereissä oli popcornia ja limsaa, kuin lastenkutsut. Muut skoolailivat kuohuvaa paljussa ja muualla. 

Toisaalta Antti voisi mennä samantien vielä enemmän sekaisin, jos ottaisi aikuisten juomaa.

Voi miten söpöä. Laulettiinko Porsaita äidin oomme kaikki.

Vierailija
1709/1716 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä on se sauna josta pääsi koskeen uimaan, onko vuokrakohde ?

Vierailija
1710/1716 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksinhuoltajaäidin tarina käy minulla ihan sydämeen. Ja se kuinka empaattisesti tuo Maajussi häneen suhtautuu. Sehän kertoo ihmisestä oleellisen, kun pystyy empatiaan. Aada (?) antaa sellaisen vaikutelman, että on valtavan hyvä ja sitoutunut äiti, ehkä vähän väsynytkin. Toivon hänelle valtavan suuren onnen elämässään. 

Perttuhan oli todella kiusaantuneen oloinen Aadan puhuessa lapsestaan paljussa. Perttu puhui yhdentekeviä ja yritti epätoivoisesti saada aikaa kulumaan. On ihastunut Aadaan, mutta paljon epäilyksiä on, voiko tuosta tulla mitään.

Siis kertakaikkiaan Perttu on vaan ihastunut kauniiseen, hoikkaan suloiseen, sädehtiväsilmäiseen Aadaan ja ihmeissään siitä että niin kaunis nainen on hänestä kiinnostunut. Tosin ehkä 25-vuotias Perttu

Mun mielestä Aada hakee vain ja ainoastaan miestä itselleen, maajussijutut ei häntä kiinnosta lainkaan. Herkkyys ihmisessä on hyvä asia, kunhan sen varjolla ei selitetä joka mielenliikettä ja haeta huomiota. Näinhän Aada käyttäytyi.

Vierailija
1711/1716 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tarinat Pialla oli treffit sen pulskan miehen kanssa joka änkytti ja heilutti sormia pakkoliikkeitä tmv oli. En tiedä mut vois olla joku neurolepti käytössä ja aiheuttaa tuon? Se mies uteli Pian läheisyysasioita. Pia sanoi ettei joka pv tarvi halata. Aika turhaa uteli läheisyydestä, koska Piaa ei tuo äijä yhtään kiinnosta!

Miestä jännitti hirveästi ja hän pyyteli anteeksi jotain käsien liikkeitä. Hän oli sydämellinen ja toivoi kovasti, että Pian kanssa synkkaisi. Ei kaikkea tarvitse arvostella.

Vierailija
1712/1716 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matti ja Jenna eivät ole naimanaamat, joten en ole varma toimiiko heidän suhde. Kun Jenna hyppäsi vesiskootterin kyytiin hänen ilmeisesti mustat stringistä paistoivat läpi mustista urheilutrikoista. Aurinko teki kepposet

Siitäkö se suhteen onnistuminen  tai epäonnistuminen johtuu, mustista stringeistä jotka vielä näkyy läpi. Hui.

Vierailija
1713/1716 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä kotia???

Pisnesmies on pisnesmies.

Vierailija
1714/1716 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantain tv- jaksossa juontajan hiukset oli kauniisti. Vaalea letti kehysti kasvoja. 

Luonto myös kaunis kuvausten aikaan, kevät hentoine koivunlehtineen.

Vierailija
1715/1716 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matti olisi helposti löytänyt Tinderistä seuraa itselleen. Miksi halusi ohjelmaan?

Seuraa kyllä, mutta jos haluaa parisuhteen maajussina, niin Tinder ei liene kovin hyvä kanava siihen.

Vierailija
1716/1716 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään jatkuu illalla. Mitä on odotettavissa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme