Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussille morsian Official 2025

Vierailija
19.02.2025 |

Uudet maajussit esitelty. 

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/b699f14b-b298-404e-8f8a-770a972…

Pidetään keskustelu aiheessa ja kohteliaana. 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Maajussille Morsian - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (1808)

Vierailija
1381/1808 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenellä nuorella ehdokkaalla on jo lapsia? Vanhemmilla se on luonnollista. On vaikea kuvitella suhteen kestämistä jos naisella on jo entuudestaan lapsi ja maajussi itse on vielä sangen nuori.

No mulla oli lapsi kun löysin nuoren miehen. Ollaan oltu yli 10v naimisissa. 

Eräs vanhempi nainen kuvaili tuollaista kuviota laiskan miehen perheeksi: ei varsinaista vastuuta ja voi lähteä milloin vain tuntematta syyllisyyttä, koska lapsi ei ole oma. Siinä välillä jos nainen huoltaa ja puunaa ja vielä yrittää oikein pitää miehen, varsinkin nuoremman tyytyväisenä. Miehelle helppoa elämää tavoittelevana fiksu ratkaisu.

Meillä on ihan yhteisiäkin lapsia.

Onnistuit ankkuroimaan. Onnea. Ja sittenhän tuo viesti ei koskenut sinua.

Vierailija
1382/1808 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni täällä vaatetuksesta puhuu. Olen nainen ja sanonpahan etten pidä jos heteromies tykkää keikistellä vaatteineen peilin edessä ja on koreampi kuin puolet naisista. Tulee gay fibat. 

Miehen on hyvä olla rouhealla tavalla vetävä (pitkä, vahvan näköinen, sporttinen). Yksi sellainen jussi onneksi löytyy. Ammattitaito on myös +++ Arvostan etenkin suomalaisia viljelijöitä ja lähiruuan tuottajia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1383/1808 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni täällä vaatetuksesta puhuu. Olen nainen ja sanonpahan etten pidä jos heteromies tykkää keikistellä vaatteineen peilin edessä ja on koreampi kuin puolet naisista. Tulee gay fibat. 

Miehen on hyvä olla rouhealla tavalla vetävä (pitkä, vahvan näköinen, sporttinen). Yksi sellainen jussi onneksi löytyy. Ammattitaito on myös +++ Arvostan etenkin suomalaisia viljelijöitä ja lähiruuan tuottajia.

Oot Anttiin rakastunut. Se on ainoa pitkä mies. 

Vierailija
1384/1808 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta jo lapsia tehneen ja yhna elävän samoin kuin eronneen on syytä valita samankaltainen mieheksi. Usein lesket löytää toisensa ja toista perhettä perustava löytää vastaavanlaisen eronneen seurakseen.

On ainakin erosta jo kokemuksia ja lasten huoltajuudesta.

Poikamiehen ei tarvitse ryhtyä puolivalmiiseen perheeseen.

Vierailija
1385/1808 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta jo lapsia tehneen ja yhna elävän samoin kuin eronneen on syytä valita samankaltainen mieheksi. 

Mitä vikaa uusperheissä on?

Vierailija
1386/1808 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenellä nuorella ehdokkaalla on jo lapsia? Vanhemmilla se on luonnollista. On vaikea kuvitella suhteen kestämistä jos naisella on jo entuudestaan lapsi ja maajussi itse on vielä sangen nuori.

Eräs vanhempi nainen kuvaili tuollaista kuviota laiskan miehen perheeksi: ei varsinaista vastuuta ja voi lähteä milloin vain tuntematta syyllisyyttä, koska lapsi ei ole oma. Siinä välillä jos nainen huoltaa ja puunaa ja vielä yrittää oikein pitää miehen, varsinkin nuoremman tyytyväisenä. Miehelle helppoa elämää tavoittelevana fiksu ratkaisu.

Mun veli harrastaa laiskan miehen perheitä sit näemmä. Etsii aina itseään vanhemman akan, joka on kiitollistakin kiitollisempi kun nuorempi sporttinen mies haluaa jotain, hoitaa kaiken sen puolesta ja paapoo. Sitten muutaman vuoden päästä kun haluaa vaihtelua, uusi samankaltainen case. Noin on nyt ollut ainakin 3 x. Veljessä on vähän Mikko Leppilammen näköä ja akat käy kuumana. Eihän tuo mikään kunniakas tapa toimia ole, mutta eipä nuo naiset ole kieltäytyneetkään.

Vierailija
1387/1808 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Satuin katsomaan ekaa jaksoa "Kaikki Tarinat" -sarjasta ja voi hyvää päivää sentään......... onko tämä Maajussille Morsian vai Syvä Joki? Aivan jäätävät creepsit tuli sekä maajusseista että ehdokkaista. Onko tämä tosiaan tarjonnan taso? Ehkä on parempi että suomalaiset kuolevat sukupuuttoon, jos tämä on totuus. Maajussina olisin juossut karkuun ja lujaa.

Eugeniikan kannattaja on ilmoittanut itsestään.

Alkais ehkä olla e-alkuiselle toiminnalle jo tarvetta nykypäivänä. Melkoinen trumppilandiaheimo muuten sikiämässä takamailla näköjään. 

Vierailija
1388/1808 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin piti vielä lisätä tuohon lehtijuttuun, että oliiviöljyä tuotetaan osuuskuntatoimintana, jossa koko kylä on kuulemma mukana ja jokainen tuo oliiveja, joiden laatua tarkkaillaan yhteisesti. Tuomiensa oliivien suhteessa valmistuu öljyt ja myynnit sitten myös jatkossa. Eli ei todellakaan omista yksin mitään mistään, on vain yksi tuottajista. Se kuinka hyvät tienestit tekee riippuu sitten tuomiensa oliivien määrästä eli mitä isompi oliivitila/sato, paremmat tuotot jne. Toki työvoimaankin menee massia.

Mitä sitten? Tuollaistahan osuustoiminta yleisesti on. Tekeekö se Villen jotenkin huonommaksi?

Vierailija
1389/1808 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun veli harrastaa laiskan miehen perheitä sit näemmä. Etsii aina itseään vanhemman akan, joka on kiito

Kyllä naiset on typeriä, ei voi muuta sanoa.

Vierailija
1390/1808 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sama tyyppi on etsimässä miestä jo toisen kerran, onko osallistujista pulaa.. 

Samaa mietin. Etenkin kun tämä ei ole edes maanviljelijä vaan matkailuyrittäjä. Onko tarkoitus viedä kuvausryhmä lomailemaan?

Se on Vapun ystävä ja siksi taas siellä.

Vierailija
1391/1808 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti on kyllä hulvaton. Rinnan mitalla ohi. :D Ja tosiaan daami on muita rintavampi. Ja se kun olivat saunomassa Matildan kanssa eikä jantteri ollu pysyä housuissaan, kun oli nainen bikineissä saunassa ja alkoi kertoa siitä kameroillekin. Ainakaan hän ei esitä mitään. 

Vierailija
1392/1808 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin piti vielä lisätä tuohon lehtijuttuun, että oliiviöljyä tuotetaan osuuskuntatoimintana, jossa koko kylä on kuulemma mukana ja jokainen tuo oliiveja, joiden laatua tarkkaillaan yhteisesti. Tuomiensa oliivien suhteessa valmistuu öljyt ja myynnit sitten myös jatkossa. Eli ei todellakaan omista yksin mitään mistään, on vain yksi tuottajista. Se kuinka hyvät tienestit tekee riippuu sitten tuomiensa oliivien määrästä eli mitä isompi oliivitila/sato, paremmat tuotot jne. Toki työvoimaankin menee massia.

Mitä sitten? Tuollaistahan osuustoiminta yleisesti on. Tekeekö se Villen jotenkin huonommaksi?

Eli oliko Villellä sittenkin omaa maata ja puita, kun joku sanoi, ettei olisi vaan ostaa valmiin öljyn? Miten on asian laita oikeasti?

Vierailija
1393/1808 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aada olisi sopinut Antille puolisoksi.

Vierailija
1394/1808 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän pelottavan päällekäyvä tuo Suvi. Vissiin munan puutetta 😆 Matti: laita päälle huomenna jotain joka tuntuu hyvältä. Suvi: eli sut! 

Sanoiko noin. Hän kysyi aiemmin, että onko käki jo kukkunut. Tällä menolla varmasti kukkuu. 

En ole koskaan kuullut, että käen kukunta liittyisi panemiseen. Kolme kukuntaa tietää kuolemaa. 

No en minäkään, mutta pienellä mielikuvituksella asiat voi yhdistää. Ja kun sama nainen näyttää olevan melkoisen puutteinen, tuo sitä jutuissaan myöhemminkin esille näköjään, niin juokse Matti, juokse. Luulen Matin juosseenkin.

Vierailija
1395/1808 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa että maajussit saakatsoa tänään kahteen kertaan. Ensin kolmoselta ja sitten heti perään avalta.

Hyvä tarkentaa ja kerrata.

Vierailija
1396/1808 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta jo lapsia tehneen ja yhna elävän samoin kuin eronneen on syytä valita samankaltainen mieheksi. 

Mitä vikaa uusperheissä on?

No vähintäin erilaiset elämänkokemukset. Olisi minulle ollut vaikea ruveta toisen lapsia kustantamaan ja kasvattamaan. Ei olisi toiminut.

Vierailija
1397/1808 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kuitenkin maajussi haluais kyntämään.

Vierailija
1398/1808 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kenenkähän maajussin kanssa sinä menit yhteen ja millä kaudella?

Jos vastaus on, en kenenkään, niin ei vois vähempää kiinnostaa sinun poikimiset. 

Vierailija
1399/1808 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta jo lapsia tehneen ja yhna elävän samoin kuin eronneen on syytä valita samankaltainen mieheksi. Usein lesket löytää toisensa ja toista perhettä perustava löytää vastaavanlaisen eronneen seurakseen.

On ainakin erosta jo kokemuksia ja lasten huoltajuudesta.

Etenkin jos lapset jo, ei pääse tekemään niitä = pillu ummessa = ei panoja tiedossa.

Korkeintaan perinteinen kerran kolmessa vuodessa säälipano hätäseen seisaaltaan.

Vierailija
1400/1808 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aki Samuli juontajaksi, itselläänkin maatila ja tekee alan lomitusta ja opetusta, osaa olla kameroiden edessä

Ja voisi laulaa tulevissa häissä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän