Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussille morsian Official 2025

Vierailija
19.02.2025 |

Uudet maajussit esitelty. 

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/b699f14b-b298-404e-8f8a-770a972…

Pidetään keskustelu aiheessa ja kohteliaana. 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Maajussille Morsian - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (1822)

Vierailija
1361/1822 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua häiritsee joka kausi miten vähän farmiviikolta näytetään meininkiä. Lähinnä vaa noi samat kiusallisest tuotannon käsikirjoittamat aamupalahetket tai treffien aikan kiusalliset "Mitä luulet mitä ne nyt siellä tekee" keskustelut kahden muun morsianehdokkaan välillä.

Treffeiltäkin kuvataan lähinnä jotain lyhyitä klippejä ja sitten loppuun kliseinen kahdenkeskinen "syvällinen" jutteluhetki missä molemmat kysyy toisen fiiliksiä itsestään ja molemmat vastaa jotain todella ympäripyöreää siihen kuten "Vaikutat puheliaalta ja oli kiva päivä sun kanssa".

Tätä ei oikeen auta myöskään se, että maajussien ja ehdokkaitten välillä ei liiemmin kipinöi tai sitä ei ainakaan kameroille näytetä. Vielä muutamia vuosia sitten treffeilleä oli läheisyyttä, suutelua yms. mutta nyt meno on jotenkin todella kädenlämpöistä. 

Täähän on ollut vuosia jo tuollaista teennäistä paskaa ja jäykkää pönötystä. On kyllä ihmisetkin jotenkin muuttuneet "oudommiksi" ihan kymmenessä vuodessa, ei uskalleta puhua ja asiat jää pintatasolle. Tässä varmaan vaikutelma syntyy sekä kuvauksesta että siitä, ettei nuo juurikaan varmaan keskustele mitään. Saa siinä sitten ihmetellä, ettei pareja synny. 

Vierailija
1362/1822 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä,kun täällä AV:llä miehet väittävät, etteivät ole kiinnostuneita yh-mutseista, ja silti tässä ohjelmassa ainakin 26-vuotias Perttu on kaikista kiinnostunein Adasta, joka on 27-vuotias erityislapsen yh-mutsi. 

Tuskin Perttu on miettinyt asiaa loppuun asti. On vain otettu, että kaunis nainen on kiinnostunut hänestä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1363/1822 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan liikaa käsikirjoitettua höpötystä.

Samat lauseet toistuu joka jaksossa.

Heipparalllaaa...

Vierailija
1364/1822 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan liikaa käsikirjoitettua höpötystä.

Samat lauseet toistuu joka jaksossa.

Heipparalllaaa...

Näihin se aika kuluu jaksoissa. Ekoissa kausissa näytettiin vapaata olemista farmeilla esim iltaisin kun tutustuivat, pelasivat, saunoivat, tekivät ruokaa, hoitivat farmitöitä. 

Nykyään on aivan sama mitä kautta katsoo kun fraasit on joka kaudessa samat, ihmiset sentään vaihtuu. Tylsää tylsää tylsää. Maaseudun tulevaisuus piilomainontaa. Myös muuta tuotesijoittelua.

Vierailija
1365/1822 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emilia vaikuttaa ihanalta ja sopivalta Pertulle. Matti voisi valita Jennan ja Antti Matildan. Vaikeinta on veikata, kehen Ville tykästyy. Ehkä siihen pieneen ruskeatukkaiseen naiseen.

Vierailija
1366/1822 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tainnut eräällä ollut "kuivakausi" koko ikänsä, mitä naisiin tulee.

Nyt on ihan ihmeissään, kun naisia pyörii ympärillä niin että kengännauhat katkeilee.

Vierailija
1367/1822 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä,kun täällä AV:llä miehet väittävät, etteivät ole kiinnostuneita yh-mutseista, ja silti tässä ohjelmassa ainakin 26-vuotias Perttu on kaikista kiinnostunein Adasta, joka on 27-vuotias erityislapsen yh-mutsi. 

Tuskin Perttu on miettinyt asiaa loppuun asti. On vain otettu, että kaunis nainen on kiinnostunut hänestä. 

Mitä tarkoitat tuolla?

Vierailija
1368/1822 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni puhuu ulkonäöstä ja painosta täällä. Että se tekee vaikutuksen ensitreffeillä.

Viisas ihminen tekee päätöksen parisuhteesta monimutkaisemmin, tiedoksi vain. Älykäs viettelee älyllään. Ihmisen sisin toimii vetovoimana: onko hän hyvä toisia ihmisiä kohtaan, huolehtiiko hän läheisistään, onko hän mukava, joustava ja auttavainen? Koulutus toki kertoo myös paljon ja ystäväpiiri.

Vientiä on kaiken näköisillä ja kokoisilla älykkäillä ihmisillä, he kyllä tietävät mistä toisensa löytävät...

Miettikää vaikka Taipaleen pariskuntaa. Olleet ikänsä yhdessä ja arvostettuja kansalaisia. Kumpikaan ei pröystäile ulkonäköasioilla tai rahalla.

Hienoja, hienoja asioita. Mutta kun kaikki ihmiset eivät ole noin jaloja ja fiksuja. On usein nyt kyse ihan tavallisista ihmisistä, minäkin olen ihan tavallinen. He joutuvat tekemään sen ensimmäisen tutustumisen usein pelkän ulkoisen olemuksen perusteella. Ja jos se ei miellytä niin eihän koskaan silloin voi saada selville ihmisen muita ominaisuuksia? Eihän yleensä lähdetä tutustumaan ikäänkuin nurinpäin? 

Kokemuksen rintaäänellä sanon, että nuhruinen, tilanteeseen sopimaton, huolimaton tms. ulkonäkö ei takaa millään lailla älyä, vetovoimaa, hyvyyttä toisia kohtaan, läheisistä huolehtimista, mukavuutta, joustavuutta tai auttavuutta. Puhumattakaan koulutuksesta ja ystäväpiirissä. Ei, se on vai  ihan tavallisen ihmisen esimerkiksi tilanteeseen sopimatonta pukeutumista. Joskus on myös sivutuotteena tilanteeseen sopimatonta käytöstä tai sopivan käytöksen puuttumista. Minä en ala ainakaan kaivamaan tapaamieni miesten ominaisuuksia ellei hän alussa miellytä minua muutenkin ja tunnu puoleensavetävältä. Jos en tunne kemiaa ja vetovoimaa ei mitkään muut ominaisuudet niitä korvaa. 

Korostat paljon älyä, se onkin tärkeää. Mutta minun mittapuullani myös on älykästä huomioda toiset ihmiset myös ulkoisella olemuksellaan ja tilanteeseen sopivalla käytöksellä. Edelleen, huolimaton olemus ei ole mikään älyn mitta. Tai jos on joillekin ei minulle varsinaisesti. 

Taipaleen pariskunnasta olen tykännyt, mutta hehän ovat lähinnä rennon boheemin tyylisiä. Varmaankin osaavat pukeutua ihan asiallisesti. En ole puhunutkaan pröystäilystä tai rahasta. Miten nämä liittyvät kommenttiini? Ne ovat taas asia erikseen. 

Vierailija
1369/1822 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antin ja Matildan välillä on molemminpuolinen kiinnostus ja kemia. Tuosta voi tulla toimiva juttu.

Villen kaikki naiset on fiksuja ja kivoja ja Ville heitä kohtelee tasapuolisesti. Jostain syystä epäilen haluaako hän situotua heistä keneenkään. Vaikuttaa itsenäiseltä oman tien kulkijalta, jolla on monta rautaa tulessa, malttaako sitoutua perinteiseen parisuhteeseen nyt.

Matilla ja Jennalla synkkaa hyvin. Tosin koko porukalla Matin tilalla oli hyvä meininki ja hauskaa. Synkkaa varmasti kahden muunkin naisen kanssa, mutta uskon silti, että Jenna voisi olla sopivin. Jenna ja Matti molemmat rauhallisia, mutta silti osaavat heittäytyä vaikka vesiskootterilla.

Pertulle sopisi se tumma Emilia. Aada on mukavan oloinen ja kaunis, mutta vaikuttaa vähän herkkähipiäiseltä. Suhtautui varauksellisesti traktoriin ja sen jälkeen alkoi itkemään, kun Perttu kävi toisen naisen kanssa patikointitreffeillä, vaikka se kuuluu formaattiin. Aada sai kuitenkin olla kahdestaan Pertun kanssa tilalla ja kokonaisen päivän yhteistä aikaa kaksin. Mutta Aada ajattelee sitä negatiivisen kautta kun ei päässyt itse Kolille. Mietin myös miten käytännössä onnistuu yhdistää erityislapsen yksinhuoltajuus ja maajussin arki, koska maajussi on paljon töissö ja erityislapsi tarvii paljon huomiota. Perttu on paljon töissä ja Aada jää lapsen kanssa. Jos jo nyt tuli paha mieli siitä, ettei Perttu anna tarpeeksi huomiota, niin miten jatkossa. Se kolmas vaalea nainen vaikuttaa mukavalta ja rauhalliselta, mutta vaikea arvioida onko hänellä tunteet niin vahvoja perttua kohtaan.

Vierailija
1370/1822 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule kenestäkään vakituista paria.

Alkuhuuma kun menee ohi ja arki koittaa, niin se on siinä...

Vierailija
1371/1822 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antin ja Matildan välillä on molemminpuolinen kiinnostus ja kemia. Tuosta voi tulla toimiva juttu.

Villen kaikki naiset on fiksuja ja kivoja ja Ville heitä kohtelee tasapuolisesti. Jostain syystä epäilen haluaako hän situotua heistä keneenkään. Vaikuttaa itsenäiseltä oman tien kulkijalta, jolla on monta rautaa tulessa, malttaako sitoutua perinteiseen parisuhteeseen nyt.

Matilla ja Jennalla synkkaa hyvin. Tosin koko porukalla Matin tilalla oli hyvä meininki ja hauskaa. Synkkaa varmasti kahden muunkin naisen kanssa, mutta uskon silti, että Jenna voisi olla sopivin. Jenna ja Matti molemmat rauhallisia, mutta silti osaavat heittäytyä vaikka vesiskootterilla.

Pertulle sopisi se tumma Emilia. Aada on mukavan oloinen ja kaunis, mutta vaikuttaa vähän herkkähipiäiseltä. Suhtautui varauksellisesti traktoriin ja sen jälkeen alkoi itkemään, kun Perttu kävi toisen naisen kanssa patikointitreffeillä, vaikka se kuuluu formaattiin. Aada sai kui

Onko tämä kaikki odotettavissa jaksossa 6?

Jos nyt vihdoin ollaan kotioloissa niin asiat etenevät, ettei enää jahkailtasi ja puhuttaisi turhaa tai melkein jäänyt tärkeimmät asiat

puhumatta. Kotona se onnistuu vapaammin.

Vierailija
1372/1822 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tule kenestäkään vakituista paria.

Alkuhuuma kun menee ohi ja arki koittaa, niin se on siinä...

Miks niin negatiivinen asenne? Millä perusteella sun mielestä ei vois tulla vakituisia pareja?

Vierailija
1373/1822 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenellä nuorella ehdokkaalla on jo lapsia? Vanhemmilla se on luonnollista. On vaikea kuvitella suhteen kestämistä jos naisella on jo entuudestaan lapsi ja maajussi itse on vielä sangen nuori.

Vierailija
1374/1822 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Pertulle sopisi Aada. Antille Enni. Matille ehdottomasti Jenna. Villelle kaikki ;).

Vierailija
1375/1822 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenellä nuorella ehdokkaalla on jo lapsia? Vanhemmilla se on luonnollista. On vaikea kuvitella suhteen kestämistä jos naisella on jo entuudestaan lapsi ja maajussi itse on vielä sangen nuoria

Aadalla on yksi lapsi ja on yh. Miksi muka suhde ei voisi kestää?

Vierailija
1376/1822 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan rätti pysyy kaulassa, niin muulla ei ole väliä.

Vierailija
1377/1822 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenellä nuorella ehdokkaalla on jo lapsia? Vanhemmilla se on luonnollista. On vaikea kuvitella suhteen kestämistä jos naisella on jo entuudestaan lapsi ja maajussi itse on vielä sangen nuori.

No mulla oli lapsi kun löysin nuoren miehen. Ollaan oltu yli 10v naimisissa. 

Vierailija
1378/1822 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräs vanhempi nainen kuvaili tuollaista kuviota laiskan miehen perheeksi: ei varsinaista vastuuta ja voi lähteä milloin vain tuntematta syyllisyyttä, koska lapsi ei ole oma. Siinä välillä jos nainen huoltaa ja puunaa ja vielä yrittää oikein pitää miehen, varsinkin nuoremman tyytyväisenä. Miehelle helppoa elämää tavoittelevana fiksu ratkaisu.

Vierailija
1379/1822 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräs vanhempi nainen kuvaili tuollaista kuviota laiskan miehen perheeksi: ei varsinaista vastuuta ja voi lähteä milloin vain tuntematta syyllisyyttä, koska lapsi ei ole oma. Siinä välillä jos nainen huoltaa ja puunaa ja vielä yrittää oikein pitää miehen, varsinkin nuoremman tyytyväisenä. Miehelle helppoa elämää tavoittelevana fiksu ratkaisu.

Meillä on ihan yhteisiäkin lapsia.

Vierailija
1380/1822 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä miehenä, jos olisin Perttu, saattaisin ottaa mieluummin Emilian kuin Aadan: jotenkin suloinen olemus, ainakin ryhmätreffijaksossa.

Tää oli se teennäinen? Oli hauska nähdä, miten naama meni mutrulle ja katseet hoikkaan tyttöön kun olivat menossa saunaan. Tiesi, ettei kropan suhteen mitään jakoa. Nuo läskit näyttää kaikki samalta, lyhyitä lyllertäjiä, vähintään 30 kg ylipainoa. Hoikka pidempi tyttö selvästi erottuu noista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme