Maajussille morsian Official 2025
Uudet maajussit esitelty.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/b699f14b-b298-404e-8f8a-770a972…
Pidetään keskustelu aiheessa ja kohteliaana.
Katso lähetysajat : Maajussille Morsian - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (181)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vapulla on synkkä silmämeikki eikä yhtään hujlipunaa.
Mitä hänelle on vuodessa tapaahtunut? Katsoi ensin vahingossa vuoden takaisesta ohjelmasta alun ennen kuin tajusin, että on vanha. Siinä Vapulla oli tasan samanvärinen liila toppatakki, valkoin pipo ja huivi. Vuonna 2024 tosi freesin näköinem ja siisti meikki, tänä vuonna väsynyt, ilo poissa, epäsiisti meikki, maan vetovoima Niin selkeä ero, että hämmästytti. Ei kulaan vanhenekaan vuodessa noin paljon ellei ole joku erityinen syy.
Veikkaan, että käyttää Ozempicia tai jotain vastaavaa. Näkyy kasvoissa ja onhan hän laihtunutkin.
TTK ohjelman aikana tuli ilmi kun Vappu itse kertoi,että oli ollut kuukauden täysin sokerittom
Naamari roikkuu, lääke- laihdutus?
Tuo Ville on kyllä aika hot, mut harmi vaan kun olen aika paljon nuorempi.
Mian on nyt pakko löytää kumppani! Ei tule muuten mittään! Tsemppiä Mialle! Eti nyt tarpeeks huolella kunnon ukko sieltä! Onhan niitä oltava! Ja kunnon ukot, kirjoittakkaa sille reippaalle naiselle, niinh! Myö ootettaan telkun äärellä jännityksellä, mitenkä tässä käyp.
Vierailija kirjoitti:
Mian on nyt pakko löytää kumppani! Ei tule muuten mittään! Tsemppiä Mialle! Eti nyt tarpeeks huolella kunnon ukko sieltä! Onhan niitä oltava! Ja kunnon ukot, kirjoittakkaa sille reippaalle naiselle, niinh! Myö ootettaan telkun äärellä jännityksellä, mitenkä tässä käyp.
No toivottavasti löytyy, ettei enää kolmannella kaudella ole
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mia on niin kauan, että ukko löytyy - vaikka neljännelläkin kaudella, mutta nyt etitään hälle ukkeli! Hän on just sopiva tuohon ohjelmaan. Ja vaikka se mies sinne löytyisi, minun puolesta tämä Mia sais jäädä tähän ohjelmaan pysyväksi maskotiksi positiivisessa mielessä! Vois alkaa vaikka juontamaan, jos Vapulle tulee muita kiireitä. Kyllä Mia varmaan osais senkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mia on niin kauan, että ukko löytyy - vaikka neljännelläkin kaudella, mutta nyt etitään hälle ukkeli! Hän on just sopiva tuohon ohjelmaan. Ja vaikka se mies sinne löytyisi, minun puolesta tämä Mia sais jäädä tähän ohjelmaan pysyväksi maskotiksi positiivisessa mielessä! Vois alkaa vaikka juontamaan, jos Vapulle tulee muita kiireitä. Kyllä Mia varmaan osais senkin.
Ota ite se Mia, jos se suhun noin hyvin kolahtaa.
Nyt vaan tuotannon pitäis muistaa, ettei mitään typeriä ulkopuolisia aktiviteetteja tehtäis vaan oltais siellä tilalla, ja maajussi viettäis ihan intensiivisesti kumppaniehdokkaan kanssa päivän tilan töissä ja tilaa esiteltäisiin siinä samalla katsojalle. Ja miten ihmiset viettää siellä aikaa yhdessä, tekee ruokaa, saunoo, grillaa, kävelee metsäteillä, laittavat pihaa yms. Että ihan oikeasti se maajussi olis järkitekemisissä sen ehdokkaan kanssa. Tekemisissä niin, että jutteluaikaa jää enemmän eikä suhata missään mönkijöillä tai kanooteilla tai roikuta temppuradoilla. Siellä vois olla vaikka illanviettoa maajussin läheisten ja ehdokkaiden kanssa jne. Viime kauden keskusteluista tuotannon kannattais lukea, mitä katsojat oikeasti odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota ite se Mia, jos se suhun
Noh minä olen kyllä nainen ja on oma ukkokin, mutta Mia on silti ihana persoona! Saa kai ihmisistä muuten tykätä :D Hänelle toivois hyvää! Se nainen tuo nuupahtaneeseen ohjelmaan virkeyttä! Ja soisi löytyvät kunnollisen miehen sinne!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi Mia
Vierailija kirjoitti:
Toivon totisesti että tänä vuonna hakijat lähettävät itsestään realistisia (ja tuoreita) kuvia viime vuonna oli aivan järkyttävän käsiteltyjä kuvia, joista ei edes tunnistanut kyseistä henkilöä kun heidät nähtiin livenä. Se on niiiin noloa!! Suorastaan huijausta.
Tämä!
Vierailija kirjoitti:
Nyt vaan tuotannon pitäis muistaa, ettei mitään typeriä ulkopuolisia aktiviteetteja tehtäis vaan oltais siellä tilalla, ja maajussi viettäis ihan intensiivisesti kumppaniehdokkaan kanssa päivän tilan töissä ja tilaa esiteltäisiin siinä samalla katsojalle. Ja miten ihmiset viettää siellä aikaa yhdessä, tekee ruokaa, saunoo, grillaa, kävelee metsäteillä, laittavat pihaa yms. Että ihan oikeasti se maajussi olis järkitekemisissä sen ehdokkaan kanssa. Tekemisissä niin, että jutteluaikaa jää enemmän eikä suhata missään mönkijöillä tai kanooteilla tai roikuta temppuradoilla. Siellä vois olla vaikka illanviettoa maajussin läheisten ja ehdokkaiden kanssa jne. Viime kauden keskusteluista tuotannon kannattais lukea, mitä katsojat oikeasti odottaa.
Niinpä. Mun mielestä toi pitäis järjestää just toisinpäin niin, että maajussi viettää treffikumppanin kanssa aikaa tilalla ja muut voivat mennä siksi aikaa ajamaan kartingia. Ihan pöljä tuo nykyinen järjestely.
Joko ootte kirjoittaneet jusseille? 😍😍
Vierailija kirjoitti:
Joko ootte kirjoittaneet jusseille? 😍😍
Samaa meinasin tulla kyselemään. Itse en kirjoita, kun mies omasta takaa.
Toivottavasti nuoret saisivat reilusti kirjeitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että! Ville olisi kyllä ihannemieheni! Mutta ikäväkseni tunnustan itselleni, että ei hän minua huolisi... Mutta uskon, että vaikka hän on tämän kauden iäkkäin niin varmasti tulee olemaan myös suosituin.
Uskon, että on suosituin. Kukapa ei haluaisi viettää Espanjassa puolet vuodesta..
Ainakin sellainen nainen, jolla on vielä lapset tekemättä. Ville totesi jotain siihen suuntaan, että ei enempiä lapsia havittele.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko tuon juontajan jo vaihtaa?!
Samaa mieltä. Muuten voisi tätä seuratakin, mutta juontajan takia kääntyy kanava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vapulla on synkkä silmämeikki eikä yhtään hujlipunaa.
Mitä hänelle on vuodessa tapaahtunut? Katsoi ensin vahingossa vuoden takaisesta ohjelmasta alun ennen kuin tajusin, että on vanha. Siinä Vapulla oli tasan samanvärinen liila toppatakki, valkoin pipo ja huivi. Vuonna 2024 tosi freesin näköinem ja siisti meikki, tänä vuonna väsynyt, ilo poissa, epäsiisti meikki, maan vetovoima Niin selkeä ero, että hämmästytti. Ei kulaan vanhenekaan vuodessa noin paljon ellei ole joku erityinen syy.
Veikkaan, että käyttää Ozempicia tai jotain vastaavaa. Näkyy kasvoissa ja onhan hän laihtunutkin.
TTK ohjelman aikana tuli ilmi kun Vappu itse kertoi,että oli ollut kuukauden täysin sokerittomalla. Ja ilmeisesti muuta päälle kun selvä hoikis
Pitäs olla koko ajan kun on tollasta pyylevää sorttia.
Vierailija kirjoitti:
Omituista, että Miia on mukana. Ehkäpä on palkattuna.
Mitä ihmeellistä siinä on? Sehän on vapun kaveri ja saa näin lisää mainosta bisneksille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että! Ville olisi kyllä ihannemieheni! Mutta ikäväkseni tunnustan itselleni, että ei hän minua huolisi... Mutta uskon, että vaikka hän on tämän kauden iäkkäin niin varmasti tulee olemaan myös suosituin.
Uskon, että on suosituin. Kukapa ei haluaisi viettää Espanjassa puolet vuodesta..
Ainakin sellainen nainen, jolla on vielä lapset tekemättä. Ville totesi jotain siihen suuntaan, että ei enempiä lapsia havittele.
No kukapa ei haluaisi, mutta ei siihen mitään Villejä kannata riesaksi ottaa.
Aika on ajanut tämänkin ohjelman ohi jo kauan sitten. Eipä juuri tylsempää ohjelmaa olekaan. Kyllä juu, vaihdan kanavaa.
Mia ja Ville löytää toisensa tällä kaudella.