Maajussille morsian Official 2025
Uudet maajussit esitelty.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/b699f14b-b298-404e-8f8a-770a972…
Pidetään keskustelu aiheessa ja kohteliaana.
Katso lähetysajat : Maajussille Morsian - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (181)
Ville on todellakin persoona ja hänellä myös monenlaista historiaa. Kaikki ei välttämättä niin imartelevaa
t. Salolainen ikätoveri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuusamon Miia jo toista kertaa mukana. Vapun kaveri. Miks ihmeessä taas mukana? Toivottavadti ei pääse varsinaiseen ohjelmaan. Onko mukana vaan mainostaakseen firmaansa?
Tuotanto oli lähestynyt häntä ja pyytänyt ohjelmaan.
Kertoi, että oli nyt itse ilmoittautunut ja toinen henkilö oli ilmoittanut aiempaan. Tais olla äiti se aiempi ilmoittaja.
Vierailija kirjoitti:
Ville on todellakin persoona ja hänellä myös monenlaista historiaa. Kaikki ei välttämättä niin imartelevaa
t. Salolainen ikätoveri
Miksi pitää nimettömänä vihjailla ikävästi. Mites oma historiasi? Löytyykö muuta kuin sohvalla kaljottelua, vai oletko saanut joskus jotain aikaiseksikin, kuten Ville? Oletko itse yhtä monilahjakas? Veikkaanpa, että et ole. En siis tunne Villeä enkä ketään näistä ehdokkaista, mutta nostan hattua heidän rohkeudelleen! Itsellä ei riitä rohkeus edes kirjeen kirjoittamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ihmetytti eniten se, ettei se Mia jaksa lukea pitkiä kirjeitä. Siis niin kuin mitä? Sähkösanomako sille pitää lähettää. Olen stop tulossa stop Kuusamoon stop. (Tai missä asuikin).
Videotervehdys ilmeisesti. Oli kyllä outo kommentti, ihminen etsii puolisoa, mutta ei jaksa tehdä asian eteen mitään. Ehkä haluaa suoraan vaan siirtyä siihen vaiheeseen, jossa hän istuu paskalla toisen pestessä hanpaita vieressä?
😃😃😃 repesin ääneen
Minä en revennyt - mistään kohtaa. Sana on hampaita!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. Salolainen ikätoveri
Miksi pitää nimettömänä vihjailla ikävästi. Mites oma historiasi? Löytyykö muuta kuin sohvalla kaljottelua, vai oletko saanut joskus jotain aikaiseksikin, kuten Ville? Oletko itse yhtä monilahjakas? Veikkaanpa, että et ole. En siis tunne Villeä enkä ketään näistä ehdokkaista, mutta nostan hattua heidän rohkeudelleen! Itsellä ei riitä rohkeus edes kirjeen kirjoittamiseen.
Hmm, ehkäpä olen, ehkäpä en. Mutta luin näitä aiempia hehkutuksia ketjussa, niin oli pakko vähän heittää realismia peliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. Salolainen ikätoveri
Hmm, ehkäpä olen, ehkäpä en. Mutta luin näitä aiempia hehkutuksia ketjussa, niin oli pakko vähän heittää realismia peliin.
Ei ole pakko. Anna ihmisten tutustua puhtaalta pöydältä. Katkeruuden voit pitää itselläsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vapulla on synkkä silmämeikki eikä yhtään hujlipunaa.
Mitä hänelle on vuodessa tapaahtunut? Katsoi ensin vahingossa vuoden takaisesta ohjelmasta alun ennen kuin tajusin, että on vanha. Siinä Vapulla oli tasan samanvärinen liila toppatakki, valkoin pipo ja huivi. Vuonna 2024 tosi freesin näköinem ja siisti meikki, tänä vuonna väsynyt, ilo poissa, epäsiisti meikki, maan vetovoima Niin selkeä ero, että hämmästytti. Ei kulaan vanhenekaan vuodessa noin paljon ellei ole joku erityinen syy.
Veikkaan, että käyttää Ozempicia tai jotain vastaavaa. Näkyy kasvoissa ja onhan hän laihtunutkin.
TTK ohjelman aikana tuli ilmi kun Vappu itse kertoi,että oli ollut kuukauden täysin sokerittomalla. Ja ilmeisesti muuta päälle kun selvä hoikistuminen näkyi. Kuntosalia ja dieettiä.
Mietinpä, että onko jo päätetty ketkä halutaan jatkoon, sillä osasta on kokoajan juttua tuotantoyhtiön jakamana esim Perttua, Villeä ja Miaa mainostetaan vaan Tuomasta en ole nähnyt missään.
Enkä kyllä löydä mistään osoitetta mihin kirjoittaa eli onko vain ohjelman yhteyteen laitettu?
Vierailija kirjoitti:
Mietinpä, että onko jo päätetty ketkä halutaan jatkoon, sillä osasta on kokoajan juttua tuotantoyhtiön jakamana esim Perttua, Villeä ja Miaa mainostetaan vaan Tuomasta en ole nähnyt missään.
Enkä kyllä löydä mistään osoitetta mihin kirjoittaa eli onko vain ohjelman yhteyteen laitettu?
Miten voi olla, että et löydä?? Kun kirjoittaa Googlen hakukenttään "Kirjoita maajussille", niin heti ensimmäisenä tarjotaan oikeaa sivua. Mene, ja kirjoita Tuomakselle! https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/nyt-voit-ilmoittautua-kohtaamaan-el…
Tässä vielä suora linkki Tuomaksen kirjeeseen, ja kohta "Kirjoita Tuomakselle täältä": https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/lue-maajussi-tuomaksen-kirjoittama-…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. Salolainen ikätoveri
Ei ole pakko. Anna ihmisten tutustua puhtaalta pöydältä. Katkeruuden voit pitää
Jep. Villen ikäiset miehet ovat usein jo täysin ukkoutuneita ja kaavoihin kangistuneita. Ville on piristävä poikkeus! Jos hänestä tulee esiin jotain epämiellyttävää, niin sitten me varmaan huomataan se telkkarista. Itse en ainakaan suostu nimettömän netti-ilmiannon perusteella muodostamaan käsitystä kenestäkään.
Vierailija kirjoitti:
Omituista, että Miia on mukana. Ehkäpä on palkattuna.
Selvästi ei ollut riittävästi jusseja. Miia haluttiin uudelleen, kun tiedettiin hänen järjestävän hyvää televisioviihdettä. Naku-uinteja sun muuta. :) Lisäksi hänellä on selkeä ulosanti. Ehkä itse kuitenkin toivoisin, että Miia saisi vain muutaman kirjeen, joista löytyisi se oikea kulta kainaloon. Itse ohjelmaan ottaisin nämä yrittäjäjussit Ritva ja Ville, ja lisäksi pari ihan perinteistä jussia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ihmetytti eniten se, ettei se Mia jaksa lukea pitkiä kirjeitä. Siis niin kuin mitä? Sähkösanomako sille pitää lähettää. Olen stop tulossa stop Kuusamoon stop. (Tai missä asuikin).
Videotervehdys ilmeisesti. Oli kyllä outo kommentti, ihminen etsii puolisoa, mutta ei jaksa tehdä asian eteen mitään. Ehkä haluaa suoraan vaan siirtyä siihen vaiheeseen, jossa hän istuu paskalla toisen pestessä hanpaita vieressä?
😃😃😃 repesin ääneen
Minä en revennyt - mistään kohtaa. Sana on hampaita!
Tuohan on selkeä näppäilyvirhe. Sellaista sattuu joskus jokaiselle.
Vierailija kirjoitti:
t. Salolainen ikätoveri
Yleensä sellainen joka paljon tekee saa juoruja ja valheita osakseen. Yleensä keksittyjä.
Draamaa.
Mietin, korostiko moni (myös tuotanto) tänä vuonna videoiden tärkeyttä siksi, että viime vuosina on ollut niin paljon ihan eri ihmisen näköisiä kuvia :D Järkevä varotoimenpide pyytää videota, josta suunnilleen näkee nykytilanteen.
Kivan oloisia jusseja ja kauniita paikkoja! Tuo Ritvan tila etenkin oli aivan upea, heti teki mieli matkustaa alueelle. Ja mukavaa katsioa myös Espanjan menoa, veikkaan että tuo hopeakettu saa paljon postia. Toivottavasti Kaikki tarinat on mukana tänäkin vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vapulla on synkkä silmämeikki eikä yhtään hujlipunaa.
Mitä hänelle on vuodessa tapaahtunut? Katsoi ensin vahingossa vuoden takaisesta ohjelmasta alun ennen kuin tajusin, että on vanha. Siinä Vapulla oli tasan samanvärinen liila toppatakki, valkoin pipo ja huivi. Vuonna 2024 tosi freesin näköinem ja siisti meikki, tänä vuonna väsynyt, ilo poissa, epäsiisti meikki, maan vetovoima Niin selkeä ero, että hämmästytti. Ei kulaan vanhenekaan vuodessa noin paljon ellei ole joku erityinen syy.
Veikkaan, että käyttää Ozempicia tai jotain vastaavaa. Näkyy kasvoissa ja onhan hän laihtunutkin.
TTK ohjelman aikana tuli ilmi kun Vappu itse kertoi,että oli ollut kuukauden täysin sokerittomalla. Ja ilmeisesti muuta päälle kun selvä hoikis
Joo, näinhän se varmasti on, kun on ihan itse sanonut 😆
Maahenkilölle kumppani -lienee nykypäivään sopivampi termi, siitä ei ainakaan kukaan loukkaantuisi.
Tai sitten nimi voisi olla maajussille uudestaan morsian, kun näitä aiemmin olleita pitää haalia mukaan.
Muistakaa, soopa jatkuu niin kauan kuin sillä on katsojia. Maikkarilla pyörii viidettäkymmenettä kautta TTK, putous, ensijärkytys alttarilla, maajussi, salkkarit, vain nämä muutamat mainitakseni.
No eihän naisetkaan oo "jusseja". Ohjelma on elänyt hämmästyttävän vähän ajassa. Hienoa, että edes jotain on muuttunut. Naiset on päässeet "jusseiksi" ja mukaan on otettu myös maalla asuvia yrittäjiä. Moderni maajussi asuu maalla ja toimii joko maanviljeilijänä tai sitten tekee jotain muuta. Maaseutu on kuitenkin tässä se, joka yhdistää.