Maajussille morsian Official 2025
Uudet maajussit esitelty.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/b699f14b-b298-404e-8f8a-770a972…
Pidetään keskustelu aiheessa ja kohteliaana.
Katso lähetysajat : Maajussille Morsian - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6353)
Viimeinen Mitä kuuluu-jaksohan oli kuvattu kuukausia sen jälkeen kun Outi oli jo lopettanut tutustumisen. Hyvä että viimeisessä jaksossa asia korjattiin. Taisi olla aika yllätys Outille ja myös Villelle, että ohjelmaa sitten korjattiin. Mitä opimme tästä? Emme ehkä mitään, mut mietin vaan et helpommalla ehkä pääsee kun puhuu totta.
Outi mainitsi viimeisissä sanoissa valinnan jälkeen iihastunut Villessä vilpittömyyteen. :)
Niin tai pituutta? Kysytäänkö sellaisia vai onko edes merkitystä? Joillekin varmasti on.
Kummallisia keskusteluja täällä. Esimerkki:
Villeä haukutaan ja ei muka kelpaa kenellekään. Totuus: sai yli 100 kirjettä ja kaikki naiset jotka tapasivat hänet olivat ihan lääpällään. Ville oli kohtelias ja tasapuolinen kaikille naisille, käytöksessä ei ollut mitään moitittavaa. Katkerien AV-mammojen tuomio: narsisti, niljakas vanha ukko, ei kelpaa kenellekään, piilohomo, juoppo, casanova, auervaara, huijari, lyhyt, hintelä, huijari, köyhä.
Jos suomalainen mies ei puhu paljoa, on jäyhä, ei osaa olla kohtelias eikä romanttinen, mies on aivan hirveä juntti. Kun taas on sivistynyt, puhelias, kohtelias, romanttinen niin mies onkin kauhea feikki ja huijari.
Koittakaa päättää ja hankkikaa elämä.
Mun mielestä Outin facetarina oli hauskasti kirjoitettu ja lopussa kiitoksetkin. Näyttäisi että Outilla ei jäänyt mitään hampaankoloon.
En tiedä minkä ikäinen, lapseton tai lapsekas olet, mutta kyllä me kuusikymppisetkin ihmiset ollaan ihan elämän loppuun asti sekä äitejä että naisia, jos ja kun vasn lapsia suotu on.
Vierailija kirjoitti:
Villeä haukutaan ja ei muka kelpaa kenellekään. Totuus: sai yli 100 kirjettä ja kaikki naiset jotka tapasivat hänet olivat ihan lääpällään. Ville oli kohtelias ja tasapuolinen kaikille naisille, käytöksessä ei ollut mitään moitittavaa. Katkerien AV-mammojen tuomio: narsisti, niljakas vanha ukko, ei kelpaa kenellekään, piilohomo, juoppo, casanova, auervaara, huijari, lyhyt, hintelä, huijari, köyhä.
Jos suomalainen mies ei puhu paljoa, on jäyhä, ei osaa olla kohtelias eikä romanttinen, mies on aivan hirveä juntti. Kun taas on sivistynyt, puhelias, kohtelias, romanttinen niin mies onkin kauhea feikki ja huijari.
Kuka näin sanoo? Moni epäili Villen tarkoitusperiä ja ohjelman aikana. Miksi? No siksi että Ville oli erilainen maajussi ja siksi juuri kiinnostava. Oli mitä oli niin rehellinen on kuitenkin hyvä olla. Valehtelu omaksi eduksi ei ole herrasmiesmäistä, kun häntä herrasmiehenä toitotetaan.
Outilla oma yritys ja lisäksi vetää arkkitehtuurikoulua niin, että en nyt ihan pelkäksi haaveilijaksi sanoisi.On myös suunnittellut ja rakennuttanut kotinsa itse. Taitaa lisäksi tehdä taidettakin. Eron syystä en tiedä, mutta seuraus kuitenkin on että edes tutustuminen ei pitkään kestänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outi vaikuttaa sellaiselta maailmanparantajalta ja haaveilijalta, että ajan myöten voi olla todella rasittava. Ville taas on nopeita päätöksiä tekevä ihminen, joka tekee monia asioita yhtä aikaa (suunnittelua, oliiviöljykauppaa, talokauppaa, sävellyksiä, esiintymisiä jne). Olivat liian erilaisia ihmisiä.
Outi on varakas, mutta Ville ei. Ehkä Outi ei halunnut alkaa aikuisen miehen elättäjäksi ja kesäkaveriksi.
Meistä kukaan ei tiedä, kuinka varakkaita Ville ja Outi ovat. Villellä on työ, hyvä auto ja varaa asua isossa asunnossa Espanjassa (vaikka olisi vuokra-asunto, silti) ja vuokra-asunnossa puoli vuotta Suomessa. Nyt myös osti pienen tilan peltoineen. Kummallista, että osa täällä jatkuvasti herjaa häntä varattomaksi.
Oletko lukenut lööpit hänen verotiedoistaan? Luulen, että varattomuusapäily johtuu varmaankin uutisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä juttua Villen remppakohteesta?
Tässä
Umpihomeinen.Tulee kalliiksi.
Siinäpä taas kannustava mielipide.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outi vaikuttaa sellaiselta maailmanparantajalta ja haaveilijalta, että ajan myöten voi olla todella rasittava. Ville taas on nopeita päätöksiä tekevä ihminen, joka tekee monia asioita yhtä aikaa (suunnittelua, oliiviöljykauppaa, talokauppaa, sävellyksiä, esiintymisiä jne). Olivat liian erilaisia ihmisiä.
Outi on varakas, mutta Ville ei. Ehkä Outi ei halunnut alkaa aikuisen miehen elättäjäksi ja kesäkaveriksi.
Meistä kukaan ei tiedä, kuinka varakkaita Ville ja Outi ovat. Villellä on työ, hyvä auto ja varaa asua isossa asunnossa Espanjassa (vaikka olisi vuokra-asunto, silti) ja vuokra-asunnossa puoli vuotta Suomessa. Nyt myös osti pienen tilan peltoineen. Kummallista, että osa täällä jatkuvasti herjaa häntä varattomaksi.
Ehkä tämä herjaava porukka on itse sellaisia pohatoita, että omaisuutta ja rahaa on runsaasti. Toinen vaihtoehto on, että ovat vain ilkeitä ja kateellisia, eivätkä ymmärrä että on eri tavalla eläviä ihmisiä kuin he itse. Outoa kuitenkin, miten suuressa roolissa raha joillekin on, kun elämässä muut arvot pitäisi olla paljon tärkeämpiä.
Vierailija kirjoitti:
Tärkein unohtui listasta.
Pitää olla joku riepu tai rätti kaulassa jatkuvasti.
Tästä "kaulaliina-aiheesta" kirjoitin täällä vähän aikaa sitten. Siinä kerrottiin historiaan vedoten, kuinka jo 40-50 -luvulla miehet käyttivät kaulaliiinoja ja kravatteja. Kravatit on nykyisin siirtyneet enemmän juhlapukeutumiseksi, mutta kaulahuiveja voisi ajatella kravattien korvikkeeksi. Viesti poistettiin nopeasti. Siitä huomaa miten vaarallinen aihe tämä.kaulahuivi on. Ei voi kuin nauraa!
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että Villen ja Outin orastava suhde päättyi nopeasti siihen, kun Ville kameroiden samnuttua kertoi vakavana tosiasiat, että hän on muuttamassa sinne Espanjaan taas takas ja hänellä on paljon töitä ja ystäviä siellä, jotka vievät suuren osan ajasta. Rivien välistä Outi osasi tulkita tilanteen todellisen laisan, Villellä ei olisi aikaa hänelle ja ymmärsi itse perääntyä ja todeta ääneen ettei tästä sitten taida tulla mitään. Varmaan Outille oli suuri pettymys aluksi, mutta faktat tiedostaen sopeutui tilanteeseen nopeasti, kun huomasi ettei tunteet ole molemmin puolisia. Ville ei tuokaan kuuta taivaalta. Ville ohjelmaformaatin luonteen vuoksi osasi esittää herrasmiesmäistä ja kohteliasta, mutta ajatukset oli muualla, bisneksissä.
Hyvähän se oli, että Ville kertoi heti faktat. Nehän tulivat ilmi jo melko pian julkisestikin. Kyllähän seko olisi ollut väärin ne pimittää. Minulle ainakin oli ohjelman alusta saakka selvää, että Ville jos valitsee kenen tahansa niin hän on paljon Espanjassa ja töidensä parissa ja pitää pystyä olemaan mukana jos yhdessä ollaan. Kuka tuonikäinen nainen kuin Outi ei stä käsittänyt? Ville on vielä mukana työelämässään ja jos toinen ei ole niin eihän Ville voi sen vuoksi omasta elämästään luopua.
Ilmeisesti Outi ei kuitenkaan ollut valmis olemaan niin paljon mukana Espanjassa ja etäsuhde ei hänelle sitten käynyt. Oli ihastunut, mutta ehkä lapset tai lapsenlapset merkitsivät ja vaikuttivat enemmän päätöksessä jatkaa. Jos tuokin on totta, että Outi menee nukkumaan klo 22, niin itse iltavirkkuna naisena tulisi ristiriitoja kun toinen menee aikaisin nukkumaan ja luultavasti herää aikaisin. Minulle on tärkeää samantyyppiset vuorokausiajat. Jos olisin etsimässä kumppania niin ottaisin sen selville melko nopeasti. Jos mies olisi illantorkku - aamunvirkku niin ehkä emme olisi sopivat. Voin kuvitella Villen olevan iltaihminen, Espanjassa usein syödäänkin vasta illalla pitkän kaavan mukaan ja vietetään aikaa yhdessä.
Olen koko ajan ajatellut, että Villen tyyppinen mies ja elämäntapa sopisivat minulle hyvin. Olen itsekin puhelias ja naisena ehkä annan samanlaisen vaikutelman kuin Ville. Joitain tuttavapiirissäni se varmaan myös ärsyttää samoin kuin täällä Ville on ärsyttänyt. Vahinko vain kun olen jo liian vanha.
Vierailija kirjoitti:
Pitää myös olla eikä vaan esittää.
Vierailija kirjoitti:
Eikö olisi jo aika lopettaa tämän kauden haukkuminen ihmisistä ja odotella vaan seuraava kautta.
Totta. Ei tästä kuitenkaan valmista tule.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Outin facetarina oli hauskasti kirjoitettu ja lopussa kiitoksetkin. Näyttäisi että Outilla ei jäänyt mitään hampaankoloon.
Outille ei jäänyt Villestä pahaa sanottavaa, mutta näille kirjoittelijoille täällä jäi. Aika koomista! Kummatko oikein seurusteli Villen kanssa?
Nämä, joka ovat ottaneet tietyn kannan Villestä eivät siitä luovu millään konstilla. Selittävät omia oletuksiaan kerrasta toiseen. Ovat niin tottuneita omiin rutiineihinsa ja ympyröihinsä, että turhaa yrittää. Ville ei antanut ymmärtää mitään sellaista mitä ei tullut ilmi ohjelman puitteissa. Jos itse on omaan päähänsä saanut jotain niin sille ei voi mitään.
Selväksi on tullut, että asuu Espanjassa osan vuotta, on mukana oliiviöljybisneksessä. Ei ole kertonut olevansa varakas, asuu kerrostalossa jne. Verotiedoistaan muuten voi osan laittaa yrityksen tietoihin, ne ovat Espanjassa. Kertokaa nyt mitä Ville on valehdellut itsestään? On törkeää väittää asioita vain kun minusta tuntuu, että...