Maajussille morsian Official 2025
Uudet maajussit esitelty.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/b699f14b-b298-404e-8f8a-770a972…
Pidetään keskustelu aiheessa ja kohteliaana.
Katso lähetysajat : Maajussille Morsian - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6488)
Vierailija kirjoitti:
HEIPPARALLLAAAAA....NIINKU..
Heipä hei niinku
Kuinka tää sivistymättömät moukat kuulosta ihan kuin täydellisen Villen täydellisestä suusta? :)
Totuus on taruakin ihmeellisempi
Tälle kommentille 10 pistettä.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka tää sivistymättömät moukat kuulosta ihan kuin täydellisen Villen täydellisestä suusta? :)
En tunne Villen suuta, mutta keksin sen itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tunne Villen suuta, mutta keksin sen itse.
Eiku en keksinyt. Se taisi jäädä mieleen elokuva Kummeli kultakuumeesta. Joka tapauksessa pointti, eli Espanjan kulttuuri ja elekieli ei ole yhtä jäyhää kun täällä.
Vierailija kirjoitti:
Aadasta joku mies saa vielä kauniin ja herttaisen kumppanin itselleen
Ihan varmasti... 😂
Öö.. Tai sitten Villellä takana ihan jotakin muuta. Ois kiva kuulla morsiamia ja sulhoja. Mikä lienee tarinassa totuus..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen Villen ikäluokkaa ja kuvittelin itseni treffeille hänen kanssaan. Tulos: olisin hyvin kiusaantunut hänen maailmanmiehen elkeistään. Ville on 'ikään kuin' kohtelias ja sujuvasanainen, mutta samalla pysyy etäisenä, välimatkan päässä. Villen elkeet ovat kuin näyteltyjä, teennnäisiä. Flyygelin soitto oli myös esitystä. Toisaalta oma käsitykseni romantiikasta on erilainen.
Juu, onhan ville feikki, eikä sitä jaksa kuunnella ollenkaan, mutta tämmöisiä hahmoja tarvitaan. :)
Ai tällaisessa parinhakuohjelmassakin. Ymmärrän nämä helppoheikit muuten viihteenä eri yhteyksissä, mutta en tässä.
Sanoisin että heittämällä kyllä. Ehkä ei sopinut morsiolle.
Vierailija kirjoitti:
Olen Villen ikäluokkaa ja kuvittelin itseni treffeille hänen kanssaan. Tulos: olisin hyvin kiusaantunut hänen maailmanmiehen elkeistään. Ville on 'ikään kuin' kohtelias ja sujuvasanainen, mutta samalla pysyy etäisenä, välimatkan päässä. Villen elkeet ovat kuin näyteltyjä, teennnäisiä. Flyygelin soitto oli myös esitystä. Toisaalta oma käsitykseni romantiikasta on erilainen.
Todella samoin ajattelen. Olen 2v vanhempi mitä Ville, ja aistin tosi hyvin epäaitouden. Ja Ville toimii kuin olisi kevyessä kesäteatteri esityksessä se Gabriel tule takaisin, kyseinen herra 💔
Vierailija kirjoitti:
Villestä tulee mieleen, että myhäilee nyt antavansa näille tavallisille naispoloisille pienen maistiaisen Villestä. Siitä millaista satua elämä voisikaan olla, kun saa puolisokseen Villen kaltaisen miehen, joka tietää, miten naista kohdellaan.
Mistä noita "auervaaroja" sikiää🤡 Ollaan niin "maailman miestä" huivit kaulassa. Bisnes muka pyörii ja rahaa on... Todellisuus aivan toista,mutta naiset tykkää. Joku sentään vielä erottaa yön päivästä ja elämän sadusta. Onneksi🐸
Päättyihän Antin kuiva kausi, kertokaa!
Hokiko enää tuota mitä heille kuuluu nyt jaksossa?
Vierailija kirjoitti:
Villen flyygelibiisi on suomeksi
Sua lemmin kuin järjetön mä oisin. Esittäjä Olavi Virta.
Olavin mestarillinen tulkinta laulusta on aivan sydämeenkäypä. Ihan alkuperäinen kappale on englanninkielinen "I love you for sentimental reasons", ja sen on levyttänyt muun muassa Nat King Cole:
.
Vierailija kirjoitti:
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
"Pulleat rintalihakset, karvainen rinta... " Tuosta lähes täydellisestä luettelosta jäi enää puuttumaan vain ylivilkas mielikuvitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
"Pulleat rintalihakset, karvainen rinta... " Tuosta lähes täydellisestä luettelosta jäi enää puuttumaan vain ylivilkas mielikuvitus.
Pulleista rintalihaksista tulee ekana mieleen tarjousbroileri.
Vierailija kirjoitti:
Öö.. Tai sitten Villellä takana ihan jotakin muuta. Ois kiva kuulla morsiamia ja sulhoja. Mikä lienee tarinassa totuus..
Ville ennätti jo kertomaan miten tapailivat pari kertaa mutta ihastuminen ei roihahtanut mutta SILTI HÄN luottaa vielä että rakastuisi jossain tulevaisuudessa. Mihinkäs se Outi jäi, miten hänen tunteet? Pääseekö hän kertomaan? Kiinnostaako Villeä edes tietää? Nyt tuli se kuva, että Outi tunnusti suuren ihastumisen "täykkyyn jäbään" mutta täykky jäbä ei tuntenut samoin. Joten rouvat ja sinkut ja muut kinkut, Villen sydän säilyi vielä neitseellisenä ja tavoiteltavana. (Huom.mainos! Osta nyt Villen neitsytoliiviöljyä, jota saatavilla sydämelle ystävällisenä!)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karvainen rinta oksettaa🤢🤮