Maajussille morsian Official 2025
Uudet maajussit esitelty.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/b699f14b-b298-404e-8f8a-770a972…
Pidetään keskustelu aiheessa ja kohteliaana.
Katso lähetysajat : Maajussille Morsian - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6485)
Vierailija kirjoitti:
"Perttu on pyörittänyt tilaansa ilman vaimoa ja pyörittää varmaan jatkossakin. Vaimon ei tarvitse hänen tilallaan olla työntekijä."
Joo mutta jos muutat tilalle maajussin vaimoksi, voisi olettaa että autetaan jossain myös. Jos tulee joku hätätilanne vaikka eläinten kanssa olisi hyvä pystyä toimimaan.
Oikeaa maatilaelämää kokeneena voin kertoa, että se vaimo joutuu kyllä maatilan töihin vaikka olisi töissä muuallakin. Siellä on monta sellaista työtä mitä ei vaan ole mahdollista tehdä yksin. Nyt Perttu on pyytänyt sinne naapureita tai sukulaisia apuun, kun saa jonkun huijattua puolisokseen niin sitten se nainen on tilalla orjana aivan satavarmasti. Ja Aadasta ei siihen hommaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Totuus sattuu
Vielä pitäisi tietää mikä totuus...
Myötähäpeä tuosta Aadan reaktiosta kun toiset tulivat treffeiltä, ei oo edes todellista 🤦🏻 Onko Perttu niin simppeli ettei tajua mikä show Aadalla on meneillään, voi luoja sentään 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aadalla ja Pertulla on eniten kemiaa
Onhan Aada ihan missitasoa.
Ei ole mitenkään erityisen kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Matti on oksennus. Noin limaista setämiestä ei ole aikoihin näkynytkään.
Mikä pettymys kun vaikutti alkuun järkevältä ja fiksulta.
Miksei tuo yksi tyttö Antin morsianehdokkaista ei käytä rintsikoita?
Miksi pitää esitellä nännejään televisiossa koko Suomelle?
Vierailija kirjoitti:
Se on hänen tyylinsä, mitä siitä? Katso pois jos häiritsee.
Villellä ja daameillaan viihtyisää ja tunnelmallista, aamiaisellakin kynttilät palamassa. Arjen pientä luksusta.
Vierailija kirjoitti:
Myötähäpeä tuosta Aadan reaktiosta kun toiset tulivat treffeiltä, ei oo edes todellista 🤦🏻 Onko Perttu niin simppeli ettei tajua mikä show Aadalla on meneillään, voi luoja sentään 😄
Mitä siinä tapahtui? Mulla meni ohi.
Vierailija kirjoitti:
Niin tympeän oloinen. Ihan kuin olis väkipakolla tonne pistetty. Koittaa piiloutua hiusverhoon. Hävennee ylipainojaan. Tosiaan ne rints ikat olis hyvä pitää päällä. Noloa tollasena.
Aada oli surullinen ja kyynel pirahti poskelle. Hän ei saanut olla ulkopuolella maisemia katsomassa, vaan tilalla töissä sen päivän. Mutta hän oli aikaseen aamukahvilla. Oliko niin, että Perttu oli siinä hänen seuranaan, vaikka oli kello 5 herännyt.
Kauhea vääntyilijä tuo Antti. Eihän mies pysty edes puhumaan kunnolla ainuttakaan lausetta loppuun. En tiedä, miten tuollainen tapaus on voinut teatteriin päästä.
Maarit sopii Villelle parhaiten, Ville on suhteellisen lyhyt ja siro mieheksi, Maarit on lyhyempi ja miestä hoikempi. Maarit on myös luultavasti kokenut villin nuoruuden, luultavasti ihaillut Villeä silloin kun tämä esitti iskelmiä tai jotain mitä nyt oli aikansa kotimaista kevyttä musiikkia. Luultavasti kiertänyt festareita, pukeutuminen edelleen jäänyt nuoruusaikaan. Tummat hiukset ja sielukkaat ruskeat silmät, vaikuttaa vetäytyneeltä mutta hän voi yllättää Villen, on salaperäinen eikä paljasta itsestään juuri mitään.
Ihmettelen, mitä nuo aikuiset naiset näkevät Villessä. Itse olen samaa ikäluokkaa enkä voisi kuvitellakaan osallistuvani tuohon feikkitouhuun.
Vierailija kirjoitti:
Voi ei, Perttu tekee elämänsä virheen kun ei valitse Emiliaa tai Anniinaa. Aada on niin kaupunkilainen kuin olla ja voi. Ja ei siinäkään mitään vikaa ole, mutta selkeästi ei sovi Pertulle!
Antin kuivakausi höpinät on oksettavia, on tullut jo selväksi mikä mielessä. Valitsee varmaan Matildan, mikä on hänenkin kohdallaan virhe! Enni on niin kaunis ja herttainen, vaikuttaa järkevältä ihmiseltä joka tasapainottaa Anttia.
Maajussit eivät vissiin ole koskaan päässeet nättejä muodokkaita naisia lähelle kun heti menee pasmat sekaisin, eikä enää nähdä mitään muuta kun "rinnan mitta" tai "kaunis hymy"
Minulle tulee noista kuivakausi puheista mieleen, että on hieman yksinkertainen henkilö.
Vierailija kirjoitti:
Matti on oksennus. Noin limaista setämiestä ei ole aikoihin näkynytkään.
Minusta Matti ja Perttu ovat molemmat aitoja maajusseja, toki tiestysti Anttikin, mutta minun suosikkejani ovat Matti ja Perttu, vaikka heitä paljon täällä kritisoidaankin. Tunnen sen verran maajusseja, kun itsekin olen maatilalla kasvanut, että olen täysin eri mieltä näiden nillittäjien kanssa, jotka esim. Matin kaksimielisyyttä arvostelevat ja ensimmäisenä tulee kyllä mieleen, että nämä arvostelijat ovat todennäköisesti kaupunkilaisia naisia, minua Matin jutut eivät haittaa, kyllä täällä osataan vitsailla vähän kaikesta ja minusta Matti on oikein fiksu ja huomaavainen mies, samoin Perttu, molemmilla siistit koditkin, jo se kertoo paljon ihmisestä.
Ville järjestänyt Maaritille hyvät treffit melontoineen ja hyvän kokin kokkaamine aterioineen keskellä metsää. Todella hyvä fiilis.
Miksi Antin kaikki treffit on kuin lastenkutsut?
Wau mitkä herkut tuolla Villellä on pöydässä 😍
Totuus sattuu