Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussille morsian Official 2025

Vierailija
19.02.2025 |

Uudet maajussit esitelty. 

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/b699f14b-b298-404e-8f8a-770a972…

Pidetään keskustelu aiheessa ja kohteliaana. 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Maajussille Morsian - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (2483)

Vierailija
2441/2483 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outi on niin ihanan ja herttaisen oloinen ihminen. Toivottavasti hän ei tule satuteksi, kun ensi jaksossa Ville tekee valinnan. Kovin oli huolissaan valinnasta.

Vierailija
2442/2483 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villessä on jotain outoa, epäluotettavaa, esittämistä. Mikähän totuus hänen kohdallaan on? Tulee mieleen vanha kotimainen elokuva "Gabriel, tule takaisin". Tommoset villet muuten valitsee mielellään hissukkaouteja joille menee kaikki liirumitlaarumit läpi uskottavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2443/2483 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on Antilla varma valinta jo mielessä...Matilda...sopiva pari heistä tulee...vaikka pituusero on iso.

Mutta ei se haittaa, kun rakkautta riittää.

Vierailija
2444/2483 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aada uusimmassa jaksossa pelkäsi isoja lehmiä ja "meinasi paniikki iskeä" eläinten lähellä. Ei hän oikein sovi maatilalle ja niihin töihin. Siihen vielä erityislapsi, jolla ei ole isää elämässä, eli Perttu pääsee heti isän rooliin.

Silti Aada on se valinta, pussailun jälkeen. Outoa, kun viime jaksossa sille toiselle blondille vielä vannoi suurta kiinnostusta? Voihan Perttu! 

Antti ja muut morsiamet itki vuolaasti Jonnan lähtöä. Paita oli vaihtunut vielä enemmän hävyttömään, huh huh. Kuinkahan paljon ensi jaksossa itketään, kun on varsinainen valinta? Jonnalle siitä pisteet, että lähti etuajassa. Viime jaksossa hän oli "kipeä". Ei tosiaan tainnut haluta enempää tv-aikaa itselleen. 

Vierailija
2445/2483 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pertun veli Tuure kivan näköinen. Onkohan vapaa?

Vierailija
2446/2483 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niimpä, hän seuraavaan sarjaan, meikä hakee sitten xD

Vierailija
2447/2483 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aada uusimmassa jaksossa pelkäsi isoja lehmiä ja "meinasi paniikki iskeä" eläinten lähellä. Ei hän oikein sovi maatilalle ja niihin töihin. Siihen vielä erityislapsi, jolla ei ole isää elämässä, eli Perttu pääsee heti isän rooliin.

Silti Aada on se valinta, pussailun jälkeen. Outoa, kun viime jaksossa sille toiselle blondille vielä vannoi suurta kiinnostusta? Voihan Perttu! 

Antti ja muut morsiamet itki vuolaasti Jonnan lähtöä. Paita oli vaihtunut vielä enemmän hävyttömään, huh huh. Kuinkahan paljon ensi jaksossa itketään, kun on varsinainen valinta? Jonnalle siitä pisteet, että lähti etuajassa. Viime jaksossa hän oli "kipeä". Ei tosiaan tainnut haluta enempää tv-aikaa itselleen. 

Jep, Aadan kanssa eniten kemiaa mutta ei tuu käytännössä toimimaan valitettavasti. 

Antin porukka niin hassua, eniten odotan kyllä 12.jaksoa että kuulee miten kävi, jatkoiko ketkään yhdessä. Veikkaan että kaikki eronnut. Ehkä matti ja Jenna yhdessä vielä molemmat jäyhiä. Matti sai vhän irrotella suvin kanssa mutta ei ole Matin tyyppiä. 

Ville nyt on oma lukunsa, kun mainosaikaa päättyy, ghostaa kaikki naiset. 

Antilla puolestaan ei vaan jatku, ellei ota sitä pidempää ja rauhallista niin sitten ehkä suhdetta kannattelee molemmat. Sen silmälasipäisen kanssa jäisi kaveritasolle

Vierailija
2448/2483 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin heti, että paremman näköinen kuin Perttu!

Vierailija
2449/2483 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teijalta hävisi hymy kasvoilta, melkein valahti kalpeaksi, kun Ville aloitti laulamisen. Kyllä itse olisin revennyt nauramaan. 

Vierailija
2450/2483 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Jonna ymmärtää jatkossa panostaa kunnolla tukeviin rintaliiveihin.

Varsinkin pyöreällä ihmisellä on hirveän näköistä, kun rinnat makaa vatsan päällä lörtsöinä.

Vierailija
2451/2483 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti tuijotti vain Suvia eikä Jennaa ollenkaan, kun antoi ohjeistuksen työtehtävään. Matilla lähti taas vähän laukalle, puhui kaksimielisesti kostumisesta Marikan treffeillä. Marika näytti muuten nuoremmalta ilman silmälaseja, tuo lookki sopisi paremmin. Matti kuvaili häntä villiksi naiseksi. Olisiko kuitenkin niin, että Suvi tai Marika on valinnan kohteena.

Vierailija
2452/2483 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse veikkaan, että Antti valitsee Ennin. Enni on sitten rauhoittavana ja lohduttavana äitihahmona Antille. Itsekin olen jokseenkin tunteellinen ihminen, mutta Antin itkunpurkaus suhteessa muihin oli jotenkin lapsenomainen. No ei siinä mitään, Enni oli jo tukena vieressä lohduttomasti itkevälle Antille. Tuollaista rauhoittavaa henkilöä Antti elämänsä tunnekuohuissa tarvitseekin.

Vierailija
2453/2483 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teijalta hävisi hymy kasvoilta, melkein valahti kalpeaksi, kun Ville aloitti laulamisen. Kyllä itse olisin revennyt nauramaan. 

Ville ja naiset ovat viihdeohjelmassa ja siksipä laulujen sanatkin menee överiksi. Pikkuisen pilkettä silmäkulmaan eikä kaikkea oteta niin vakavasti. 

Vierailija
2454/2483 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi en kestä tota Villeä. 

Ihan oikeasti. Ei aidosti ihastunut ihminen kestitä ja esiinny noin kaikkien kanssa tottuneesti. Kunnon vanha pleijeri. Se laulu että sanoo I love you, ei suomalaiset ota niitä sanoja kevyesti.. Ja selkeästi odotti sitten vuolaita kehuja.. Niin typerä ukko. 

Vierailija
2455/2483 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täällä jo tullut ilmi, että Perttu on viimeisissä jaksoissa pussaillut Aadan kanssa jne. Hänelle olisi kyllä mun mielestä paras vaihtoehto Emilia. He ovat yhdessä jotenkin niin pariskunnan oloinen. Ja treffeillä Perttu sanoi, että ois mielellään viettänyt enemmänkin aikaa Emilian kanssa. Jos hän nyt kuitenkin Aadan valitsee, niin veikkaan, ettei tule kauaa kestämään.

Oli muuten ihanaa, että Matin naiset pääsivät näkemään Matin tilalla vasikan syntymisen. Itsekin haluaisin joskus kokea jotain tuollaista. Maatilaelämää parhaimmillaan.

Vierailija
2456/2483 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No täällä jo tullut ilmi, että Perttu on viimeisissä jaksoissa pussaillut Aadan kanssa jne. Hänelle olisi kyllä mun mielestä paras vaihtoehto Emilia. He ovat yhdessä jotenkin niin pariskunnan oloinen. Ja treffeillä Perttu sanoi, että ois mielellään viettänyt enemmänkin aikaa Emilian kanssa. Jos hän nyt kuitenkin Aadan valitsee, niin veikkaan, ettei tule kauaa kestämään.

Oli muuten ihanaa, että Matin naiset pääsivät näkemään Matin tilalla vasikan syntymisen. Itsekin haluaisin joskus kokea jotain tuollaista. Maatilaelämää parhaimmillaan.

Pertun silmistä näkee että katsoo eri tavalla Aadaa. Varmaan viehättää häntä eniten joten sen perusteella valitsee, miksi sitä soimata, kun ensin haukuttiin ett etsii vaan työntekijää sinne. 

Mutta samaa mieltä että heidän romanssi ei toimi noissa haastavissa puitteissa : Aada ei oikein maatalon emäntä ja sitten erityislapsi heti kuvioon mukaan ja maalle. Heidän juttu voisi toimia ehkä jos molemmat asuisi kaupungissa ja olisi 09-17 töissä

Vierailija
2457/2483 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville on tottunut esiintyjä, konserttejakin pitänyt Fuengirolassa. 

Vierailija
2458/2483 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ville ja naiset ovat viihdeohjelmassa ja siksipä laulujen sanatkin menee överiksi. Pikkuisen pilkettä silmäkulmaan eikä kaikkea oteta niin vakavasti. 

Moikka Wilunki. Överihän on sulle hyväksi, jää mainoksena mieleen paremmin, you know.

Vierailija
2459/2483 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pertun silmistä näkee että katsoo eri tavalla Aadaa. Varmaan viehättää häntä eniten joten sen perusteella valitsee, miksi sitä soimata, kun ensin haukuttiin ett etsii vaan työntekijää sinne. 

Mutta samaa mieltä että heidän romanssi ei toimi noissa haastavissa puitteissa : Aada ei oikein maatalon emäntä ja

Näin ulkopuolelta usein näkyy kokonaisuus paremmin kuin silloin, kun on itse tiiviisti tilanteessa. Harmi vaan , että jos Perttu nyt Aadan valitsee ja se ajaa karille, niin tuskin Emilia sen jälkeen enää lämpenee. 

Oma kokemus tilanteesta, jossa olisin ollut noin kolmekymppisenä valmis lähtemään miehen takia juurikin maatilalle ja jättämään omat työ- ja harrastuskuviot perheen perustaminen mielessä. Mies valitsi turhamaisuuttaan viime hetkellä toisin ja se siitä. Hänen valintansa lähti kuukauden päästä lätkimään ja sitten tajusi katkerasti virheensä. Mies oli vuosia paljon yhteydessä minuun (pyysi takaisin ) ja vielä 15 vuotta myöhemmin on kuulemma sinkku ja haikailee perääni. Mutta minä elin elämääni eteenpäin jo silloin kolmekymppisenä. Valintoja, valintoja....

Vierailija
2460/2483 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt siellä Ville lirkuttelee Maaritille treffeillä ihan yhtä "rakastunut", kuin Outiinkin...huh huh....

Niin, olet omassa päässäsi luulut. Ovatko jotkut naiset tottuneet niin kökköihin miehiin, että kohtelias ja ystävällinen keskustelutaito koetaan mieheltä heti "rakastumiseksi" ? Villehän on tasapuolisesti kohtelias, mikä on minun mielestäni hieno asia ja naiset ovatkin myös aika tasavertaisia ja keskustelutaitoisia samoin. Olen itsekin keskustelutaitoinen nainen ja en millään lailla luulisi Villen sen kummemmin minuun olevan rakastunut kuin muihinkaan ehdokkaisiin. Tulee mieleen, että kuinkahan moni miesparka on saanut päähänsä oikeassa elämässä vääriä luuloja kun olen vain jutustellut ystävällisesti. 

Eipä ihme, että nämä ulkolaiset rahahuijarilirkuttelijat pystyvät yhä edelleen onnistumaan. Kun oikein naimisiinkin luvataan. Tosin itse kyllä ihmettelen tätä ilmiötä suuresti, että miten ihmeessä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän