Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussille morsian Official 2025

Vierailija
19.02.2025 |

Uudet maajussit esitelty. 

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/b699f14b-b298-404e-8f8a-770a972…

Pidetään keskustelu aiheessa ja kohteliaana. 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Maajussille Morsian - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (6485)

Vierailija
2321/6485 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ville haluaa olla julkkis. Tämä on se juttu. Tarvii morsiamia vaan ohjelmaa varten.

Juuri näin! Mikä sen parempaa firman mainostamista, kuin osallistua suosittuun tv-realitysarjaan.

Nyt sitten fanit kuvittelevat, että Ville alkaa julkisuudessa remppaamaan tuota purkukuntoista mökkiä.... jos sen tekee, niin yllätyn. Ja jos ylopäätään remppaa, niin yllätyn.

Tietenkin remppaa, ja myy sitten hyvällä voitolla.

Ans kattoo!?

Vierailija
2322/6485 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Maajussi" Ville 🤦

Mun mummi sanoi, että onpa lipevä äijä 😂

Ihana mummi. 😄

Minusta ihanat mummit eivät puhu pahaa kenestäkään.

🥱

Ja taas sukurutsakylästä alapeukkua! :D

Luuletko sinä oikeasti, että meitä sinun sekoilut kiinnostaa? Menes nyt ihan kasvokkain sinne Kiviapajaasi sanomaan asiasi, äläkä täällä sekoile. 

Sinä onneton vielä luulet, että se sun Kiviapajasi täällä lukee sinun viestejäsi ja niitä poistelee, mutta taitaa olla totuus se, että sun sekoilusi ei tätä kautta perille sinne Kiviapajalle mene vaan täällä i

Ei varmasti ole tilallisilla aikaa täällä lukea. Kauanko tuo sairas spämmääjä meinaa vielä jatkaa. Jutut menee jatkuvasti kunnianloukkausten puolelle. Jospa joku heidän tuttu vinkkaisi. Tarvitsee varmaan poliisin puuttumisen, että tuo loppuu. Sairas pakkomielle nuoreen naiseen tällä spämmääjällä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2323/6485 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut sesonki siellä Villen oliiviviljelmällä, siksi ei sinne vienytkään. Toivottavasti on joku noista naisista vierellä sitten vimpassa jaksossa!

Vierailija
2324/6485 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi tuota Miiaa.... ymmärrän ettei natsannut tuon Miikan kanssa. Miika vaikuttaa aika 'yksinkertaiselta'. Minusta ei saanut sanaa suustaan siinä kalliolla istuessa!

Vierailija
2325/6485 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Ville on oliivipuufarmari(ko?), mutta asuu Suomessa sekä Fugessa josta tilalleen(ko?) karkealta arviolta 485km, ja oliiviöljyn puristaa espanjalainen yhtiö, niin mitä "maajusseilua" patu itse tekee? Varmaan kerää oliivit omin pienin kätösin ihan itse? 🤭

Vierailija
2326/6485 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piian Aleksi nosti osakkeitaan, vaikutti ihan täysjärkiseltä. 

Jos Piia itse on keksinyt nuo aktiviteetit, niin ei ole hänellä kyllä mitään mielikuvitusta eikä tilannetajua. Naruhyppely oli ylipainoisten ihmisten nolaamista, eikä tuollaiset tekemiset kuulu aikuisten ihmisten parisuhdetutustumiseen, vaan päiväkotilasten ulkoiluun.

Ois kyllä kiva tietää kuka nuo aktiviteetit valitsee ja minkä verran maajussit itse niihin saa vaikuttaa.

Mutta onko koskaan kellään ollut noin onnettomia juttuja, kuin nyt Pialla?

Ja jos ne nyt vaikka oliskin Pian keksimiä, niin eikä tuotannolla olisi sen verran vastuuta, että ehdottaisi tilalle jotakin muuta ja aikuismaista????

Vierailija
2327/6485 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliivien tuottaja on myös eri eli espanjalainen tyyppi ellei ole puitaan ja maitaan myynyt. 

Vierailija
2328/6485 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville on suunnitellut oliivipullon etiketin = täyttää maajussiuden ehdot

Vierailija
2329/6485 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut sesonki siellä Villen oliiviviljelmällä, siksi ei sinne vienytkään. Toivottavasti on joku noista naisista vierellä sitten vimpassa jaksossa!

Kai syy oli se, että olisi tullut mtv:lle kalliiksi. Ja toisaalta myös sekin, että olisi tavallaan ollut niin paljon enemmän kuin muilla maajusseilla. 

Vierailija
2330/6485 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ja oliiviöljyn puristaa espanjalainen yhtiö, niin mitä "maajusseilua" patu itse tekee?"

No ei Suomessakaan maanviljelijät itse viljaansa jauhoiksi jauha vaan se "mylly-yhtiö".

Viljelijä on se joka viljelee sen alkutuotteen. Muut sitten jatkojalostavat sen.

Vierailija
2331/6485 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Niinku mitä enemmän? Ei ainakaan omaa fincaa. Sitä paitsi, maikkari tekee matkailuohjelmia joiden kustannusten rinnalla muutama lentolippu Malagaan on kuin pisara Itämeressä."

Sinne olisi pitänyt lennättää lisäksi kuvausryhmä, välillä juontaja jne. Ja majoittaa nekin.

Vierailija
2332/6485 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"ja oliiviöljyn puristaa espanjalainen yhtiö, niin mitä "maajusseilua" patu itse tekee?"

No ei Suomessakaan maanviljelijät itse viljaansa jauhoiksi jauha vaan se "mylly-yhtiö".

Viljelijä on se joka viljelee sen alkutuotteen. Muut sitten jatkojalostavat sen.

Suomessa maanviljelijä omistaa tai vuokraa peltoja ja tekee niin stanasti töitä ennen kuin vilja myllyyn pääsee. 

Vierailija
2333/6485 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keiden luulette pariutuneen? Ja perustelut? 

Vierailija
2334/6485 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turvakenkä miehelle morsian.

Herää kysymys, että tiedätkö jotta ne saattaa olla kalleimmat kengät mitä noilla tuolla on?

Turvakengät n.200€ helposti 

Vierailija
2335/6485 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piian Aleksi nosti osakkeitaan, vaikutti ihan täysjärkiseltä. 

Jos Piia itse on keksinyt nuo aktiviteetit, niin ei ole hänellä kyllä mitään mielikuvitusta eikä tilannetajua. Naruhyppely oli ylipainoisten ihmisten nolaamista, eikä tuollaiset tekemiset kuulu aikuisten ihmisten parisuhdetutustumiseen, vaan päiväkotilasten ulkoiluun.

Ois kyllä kiva tietää kuka nuo aktiviteetit valitsee ja minkä verran maajussit itse niihin saa vaikuttaa.

Mutta onko koskaan kellään ollut noin onnettomia juttuja, kuin nyt Pialla?

Ja jos ne nyt vaikka oliskin Pian keksimiä, niin eikä tuotannolla olisi sen verran vastuuta, että ehdottaisi tilalle jotakin muuta ja aikuismaista????

Niin, on aika uskomatonta, että tuotanto on päästänyt tuollaisen lapsellisen ja naurettavan aktiviteetin läpi.

Vierailija
2336/6485 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keppi hevosilla ratsastus olisi vielä pitänyt olla.

Kopoti, kopoti.....

Vierailija
2337/6485 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Kyllä Pia on selvästi tosi fiksu ja ajan tasalla. Tunnekypsä, hyvin käyttäytyvä nuori nainen. Tuskin notkuu baaritiskillä viikonloppuja minimekossa nikotiinipussit huulessa! 

Joo, Piia vaikuttaa kyllä fiksulta. Mutta miten tuo baaritiski ja minimekko fiksuuteen kuuluu?

Vierailija
2338/6485 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysi floppi tämä sarja nykyisin.

Käsikirjoitettu valmiiksi ja samojen asioiden ja lauseiden toistoa riittää.

Niinku, niinku..

Vierailija
2339/6485 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ihme tällä palstalla inhoaa Villeä? Oletteko kuulleet vihapuheesta? Kannattaa lopettaa heti.

Vierailija
2340/6485 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keiden luulette pariutuneen? Ja perustelut? 

Luulo ei ole tiedon väärti. Eikä edes Jodeliin ole luottamista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi