Maajussille morsian Official 2025
Uudet maajussit esitelty.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/b699f14b-b298-404e-8f8a-770a972…
Pidetään keskustelu aiheessa ja kohteliaana.
Katso lähetysajat : Maajussille Morsian - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6485)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Maajussi" Ville 🤦
Mun mummi sanoi, että onpa lipevä äijä 😂
Ihana mummi. 😄
Minusta ihanat mummit eivät puhu pahaa kenestäkään.
🥱
Ja taas sukurutsakylästä alapeukkua! :D
Luuletko sinä oikeasti, että meitä sinun sekoilut kiinnostaa? Menes nyt ihan kasvokkain sinne Kiviapajaasi sanomaan asiasi, äläkä täällä sekoile.
Sinä onneton vielä luulet, että se sun Kiviapajasi täällä lukee sinun viestejäsi ja niitä poistelee, mutta taitaa olla totuus se, että sun sekoilusi ei tätä kautta perille sinne Kiviapajalle mene vaan täällä i
Ei varmasti ole tilallisilla aikaa täällä lukea. Kauanko tuo sairas spämmääjä meinaa vielä jatkaa. Jutut menee jatkuvasti kunnianloukkausten puolelle. Jospa joku heidän tuttu vinkkaisi. Tarvitsee varmaan poliisin puuttumisen, että tuo loppuu. Sairas pakkomielle nuoreen naiseen tällä spämmääjällä
Ei ollut sesonki siellä Villen oliiviviljelmällä, siksi ei sinne vienytkään. Toivottavasti on joku noista naisista vierellä sitten vimpassa jaksossa!
Voi voi tuota Miiaa.... ymmärrän ettei natsannut tuon Miikan kanssa. Miika vaikuttaa aika 'yksinkertaiselta'. Minusta ei saanut sanaa suustaan siinä kalliolla istuessa!
Siis Ville on oliivipuufarmari(ko?), mutta asuu Suomessa sekä Fugessa josta tilalleen(ko?) karkealta arviolta 485km, ja oliiviöljyn puristaa espanjalainen yhtiö, niin mitä "maajusseilua" patu itse tekee? Varmaan kerää oliivit omin pienin kätösin ihan itse? 🤭
Vierailija kirjoitti:
Piian Aleksi nosti osakkeitaan, vaikutti ihan täysjärkiseltä.
Jos Piia itse on keksinyt nuo aktiviteetit, niin ei ole hänellä kyllä mitään mielikuvitusta eikä tilannetajua. Naruhyppely oli ylipainoisten ihmisten nolaamista, eikä tuollaiset tekemiset kuulu aikuisten ihmisten parisuhdetutustumiseen, vaan päiväkotilasten ulkoiluun.
Ois kyllä kiva tietää kuka nuo aktiviteetit valitsee ja minkä verran maajussit itse niihin saa vaikuttaa.
Mutta onko koskaan kellään ollut noin onnettomia juttuja, kuin nyt Pialla?
Ja jos ne nyt vaikka oliskin Pian keksimiä, niin eikä tuotannolla olisi sen verran vastuuta, että ehdottaisi tilalle jotakin muuta ja aikuismaista????
Oliivien tuottaja on myös eri eli espanjalainen tyyppi ellei ole puitaan ja maitaan myynyt.
Ville on suunnitellut oliivipullon etiketin = täyttää maajussiuden ehdot
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut sesonki siellä Villen oliiviviljelmällä, siksi ei sinne vienytkään. Toivottavasti on joku noista naisista vierellä sitten vimpassa jaksossa!
Kai syy oli se, että olisi tullut mtv:lle kalliiksi. Ja toisaalta myös sekin, että olisi tavallaan ollut niin paljon enemmän kuin muilla maajusseilla.
"ja oliiviöljyn puristaa espanjalainen yhtiö, niin mitä "maajusseilua" patu itse tekee?"
No ei Suomessakaan maanviljelijät itse viljaansa jauhoiksi jauha vaan se "mylly-yhtiö".
Viljelijä on se joka viljelee sen alkutuotteen. Muut sitten jatkojalostavat sen.
"Niinku mitä enemmän? Ei ainakaan omaa fincaa. Sitä paitsi, maikkari tekee matkailuohjelmia joiden kustannusten rinnalla muutama lentolippu Malagaan on kuin pisara Itämeressä."
Sinne olisi pitänyt lennättää lisäksi kuvausryhmä, välillä juontaja jne. Ja majoittaa nekin.
Vierailija kirjoitti:
"ja oliiviöljyn puristaa espanjalainen yhtiö, niin mitä "maajusseilua" patu itse tekee?"
No ei Suomessakaan maanviljelijät itse viljaansa jauhoiksi jauha vaan se "mylly-yhtiö".
Viljelijä on se joka viljelee sen alkutuotteen. Muut sitten jatkojalostavat sen.
Suomessa maanviljelijä omistaa tai vuokraa peltoja ja tekee niin stanasti töitä ennen kuin vilja myllyyn pääsee.
Keiden luulette pariutuneen? Ja perustelut?
Vierailija kirjoitti:
Turvakenkä miehelle morsian.
Herää kysymys, että tiedätkö jotta ne saattaa olla kalleimmat kengät mitä noilla tuolla on?
Turvakengät n.200€ helposti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piian Aleksi nosti osakkeitaan, vaikutti ihan täysjärkiseltä.
Jos Piia itse on keksinyt nuo aktiviteetit, niin ei ole hänellä kyllä mitään mielikuvitusta eikä tilannetajua. Naruhyppely oli ylipainoisten ihmisten nolaamista, eikä tuollaiset tekemiset kuulu aikuisten ihmisten parisuhdetutustumiseen, vaan päiväkotilasten ulkoiluun.
Ois kyllä kiva tietää kuka nuo aktiviteetit valitsee ja minkä verran maajussit itse niihin saa vaikuttaa.
Mutta onko koskaan kellään ollut noin onnettomia juttuja, kuin nyt Pialla?
Ja jos ne nyt vaikka oliskin Pian keksimiä, niin eikä tuotannolla olisi sen verran vastuuta, että ehdottaisi tilalle jotakin muuta ja aikuismaista????
Niin, on aika uskomatonta, että tuotanto on päästänyt tuollaisen lapsellisen ja naurettavan aktiviteetin läpi.
Keppi hevosilla ratsastus olisi vielä pitänyt olla.
Kopoti, kopoti.....
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Kyllä Pia on selvästi tosi fiksu ja ajan tasalla. Tunnekypsä, hyvin käyttäytyvä nuori nainen. Tuskin notkuu baaritiskillä viikonloppuja minimekossa nikotiinipussit huulessa!
Joo, Piia vaikuttaa kyllä fiksulta. Mutta miten tuo baaritiski ja minimekko fiksuuteen kuuluu?
Täysi floppi tämä sarja nykyisin.
Käsikirjoitettu valmiiksi ja samojen asioiden ja lauseiden toistoa riittää.
Niinku, niinku..
Kuka ihme tällä palstalla inhoaa Villeä? Oletteko kuulleet vihapuheesta? Kannattaa lopettaa heti.
Vierailija kirjoitti:
Keiden luulette pariutuneen? Ja perustelut?
Luulo ei ole tiedon väärti. Eikä edes Jodeliin ole luottamista.
Ans kattoo!?