Maajussille morsian Official 2025
Uudet maajussit esitelty.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/b699f14b-b298-404e-8f8a-770a972…
Pidetään keskustelu aiheessa ja kohteliaana.
Katso lähetysajat : Maajussille Morsian - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6485)
Vierailija kirjoitti:
Makuasia kenestä tykkää ja kenestä ehkä ei. Joidenkin mielestä esim. Ville on ihana, mutta esim. minä en koskisi häneen pitkällä tikullakaan. Makuasia. Se on jokaisen subjektiivinen juttu
Sama. Liippari jätkä.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että pariutuminen on seuraava:
Antti - Enni --- voi hyvin olla pitkä ja hyvä suhde (jos valitsee väärin Matildan, se ei kauan kestä)
Perttu - Aada --- väärä valinta, ei kestä (Anniinan kanssa kestäisi, mutta ei tajua valita häntä)
Ville -Teija --- voi hyvinkin kestää, tosin mahkuja jokaisen kanssa. Ville valitsi hyvin jatkoon päässeet.
Matti - Suvi --- ei tule kestämään, mutta en usko että kestäisi kenenkään näistä kanssa
Perttu varmaan otti Aadan traktoritreffeille testatakseen kuinka reagoi maatilan töihin. Reagoi väärin eli ei tule valituksi. Aadahan oli kuitenkin vissiin täysin kaupunkilaistaustainen? Itsekin olen kaupunkilainen, niin veikkaisin että noin varmaan testattaisiin soveltuvuutta maatilan elämään.
Jotkut henkilöt selkeästi pettyneitä ettei Ville herätä ainoastaan ihastusta. Samaa mieltä siinä, että överi haukkuminen menee liian pitkälle, mutta kyllä ihmisyhteisö yleensä osoittaa kaapin paikan, jos joku esiintyy jonain mitä ei ole.
Luxus vuokramökki, vuokra-auto, vuokravene ja jatkuva huumorin viljely ja naureskelu, se tuo mieleen jonkun Soldidan sketsin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Maajussi" Ville 🤦
Mun mummi sanoi, että onpa lipevä äijä 😂
Ihana mummi. 😄
Minusta ihanat mummit eivät puhu pahaa kenestäkään.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut henkilöt selkeästi pettyneitä ettei Ville herätä ainoastaan ihastusta. Samaa mieltä siinä, että överi haukkuminen menee liian pitkälle, mutta kyllä ihmisyhteisö yleensä osoittaa kaapin paikan, jos joku esiintyy jonain mitä ei ole.
Luxus vuokramökki, vuokra-auto, vuokravene ja jatkuva huumorin viljely ja naureskelu, se tuo mieleen jonkun Soldidan sketsin.
Itsehän kertoi, että asuu Espanjassa ison osan vuotta. Miksi täällä kalliissa maassa mitään pitäisi. Halusi varmaan, että noilla jo kypsään ikään ehtineillä ladyilla on kiva viikko. Tuskin niitä innostaisi joku hyppynarulla hyppiminen tai Vermon ravit.
TEER IS Ö ILTALEHTI TEI KALLET MII TE TOULT EVERY VANNI IS VERI INTERESTIT APOUT AUR LIVE!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Maajussi" Ville 🤦
Ihana mummi. 😄
Minusta ihanat mummit eivät puhu pahaa kenestäkään.
🥱
Ja taas sukurutsakylästä alapeukkua! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Maajussi" Ville 🤦
No tuo se onkin luotettava tieto, kun ihan mummilta peräisin!
Mummien suusta kuulet totuuden. Eri.
No ei todellakaan, aina1
Tuo maaninen hullu hokee Kiviapajaa koko ajan, varmaan joka viestissään. Säälittävä katkera seko. 😂 2022 sieltä osallistui yksi tähän. Jäänyt ilmeisesti perinnöttä suvussaan tai muuten vain kylähullu. Päästään sekaisin ja oksentaa tänne pahan olonsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, ehkä Villen olisi pitänyt vuokrata joku mökinrähjä, ostaa Suomesta kesäksi oma auto ja vene. Lisäksi kannattaisi olla totinen ja kaikintavoin huumorintajuton. Sillä mies tulee räkänokastakin, vaan ei tyhjän naurajasta!
Ville herättää selvästi agressioita kiviapajalla, tokihan sen maalaistor vien kateuden jollain tapaa ymmärtää!
Vierailija kirjoitti:
Villen tarttis näyttää todellinen itsensä ja se missä oikeesti asuu niin Suomes kuin Espanjas, mutta kun ei. Kai sillä joku kortteeri on? Veneen alleko se potentiaalisen muijansa vie? En uskaltais mennä yksiin sellasen äijän kans joka on ???
Kyllähän Ville olisi vienyt naiset Espanjaan, mutta se olisi tullut tuotannolle kalliiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hih hii, naurettavaa kritiikkiä Villestä! Eivätköhän Villen ehdokkaat ole kaikki kypsiä naisia, jotka osaavat huolehtia itsestään? Kyllä Ville on erittäin mielenkiintoinen ihminen, itsekin olisin voinut kirjoittaa mutta kun on jo mies. Ville on sentään seikkailunhaluinen ja kiinnostava, mitä monet hänen ikäisensä eivät ole enää!
Vaikutti ihanalta tuo hirsitaloprojekti hänellä :). Paljon onnea siihen. Toivottavasti on nainen rinnallaan vielä <3
Minua naisena ärsyttää ilmeinen kateus Villeä kohtaan. Ville on luova, herkkä, monipuolisesti lahjakas, rohkea, hauska, syvällinen ja huumorintajuinen. Sellainen vetoaa naisiin täällä jurojen ja väkivaltaisten miesten maassa. Villen omaisuudesta ei kukaan tiedä. Hällähän voi olla omaisuutta myös Espanjassa vaikka kuinka paljon. Toisaalta ei Ville ole missään vaiheessa esittänyt olevansa rikas. Ihan keksittyjä
No jos on tottunut pas kanhajuisiin kiviapajalaisiin, niin onhan tuo Ville vähän vaikee ymmärtää, niillä kahdella aivosolulla.
Villen puolustusviestit poistetaan sukurutsaisten toimesta, ei yllätä!
Sukurutsaiset kiviapajalaiset eivät kestä karismaattista ja komeaa Villeä!
Minusta Pia ja Aleksi vaikutti toisilleen sopiville.
Aleksi selvästi avautui ja sieltä minusta kurkisti ihan fiksu kaveri.
Vierailija kirjoitti:
Ville haluaa olla julkkis. Tämä on se juttu. Tarvii morsiamia vaan ohjelmaa varten.
Juuri näin! Mikä sen parempaa firman mainostamista, kuin osallistua suosittuun tv-realitysarjaan.
Nyt sitten fanit kuvittelevat, että Ville alkaa julkisuudessa remppaamaan tuota purkukuntoista mökkiä.... jos sen tekee, niin yllätyn. Ja jos ylopäätään remppaa, niin yllätyn.
Piian Aleksi nosti osakkeitaan, vaikutti ihan täysjärkiseltä.
Jos Piia itse on keksinyt nuo aktiviteetit, niin ei ole hänellä kyllä mitään mielikuvitusta eikä tilannetajua. Naruhyppely oli ylipainoisten ihmisten nolaamista, eikä tuollaiset tekemiset kuulu aikuisten ihmisten parisuhdetutustumiseen, vaan päiväkotilasten ulkoiluun.
Piia on ihan symppis. Perusnätti ja kaunis hymy. Huumorintajuinen ja rempseä niin kuin maalaistytöt yleensäkin. Ei mikään pintaliitäjä. Sulhasehdokkaiden taso ei päätä huimaa, mutta ehkä sieltä joku löytyy. En tiedä montako kirjettä sai. Olisiko siellä seassa vielä muita vaihtoehtoja.
Vierailija kirjoitti:
Piian Aleksi nosti osakkeitaan, vaikutti ihan täysjärkiseltä.
Jos Piia itse on keksinyt nuo aktiviteetit, niin ei ole hänellä kyllä mitään mielikuvitusta eikä tilannetajua. Naruhyppely oli ylipainoisten ihmisten nolaamista, eikä tuollaiset tekemiset kuulu aikuisten ihmisten parisuhdetutustumiseen, vaan päiväkotilasten ulkoiluun.
Juuri näin. Tuosta naruhyppelystä TV:ssä kaiken kansan edessä tulee aikuisille, varsinkin ylipainoisille, aivan varmasti kiusaantunut olo.
Minua naisena ärsyttää ilmeinen kateus Villeä kohtaan. Ville on luova, herkkä, monipuolisesti lahjakas, rohkea, hauska, syvällinen ja huumorintajuinen. Sellainen vetoaa naisiin täällä jurojen ja väkivaltaisten miesten maassa. Villen omaisuudesta ei kukaan tiedä. Hällähän voi olla omaisuutta myös Espanjassa vaikka kuinka paljon. Toisaalta ei Ville ole missään vaiheessa esittänyt olevansa rikas. Ihan keksittyjä juttuja nämä valeet täällä hänestä. Olen Villeä kymmenisen vuotta nuorempi ja kelpaisi hyvin mullekin. Jännittää valitseeko Teijan vai Outin. Ja ovatko vielä yhdessä. Veikkaan että ovat. Ja ehkä valitsee Teijan. Jotenkin sopivampi Villelle.