Paljonko saatte sanavarastotestistä?
Kiinnostaa paljonko muut suomalaiset saavat tästä testistä :)
Kommentit (113)
24 402 Ylin 0,01%
Olet kuin Aleksis Kivi! Osaat jopa luoda uusia sanoja laajentamaan suomen sanakirjaa.
Osaan tuli ihan tuurilla heitettyä vastaukset. Esim äes ja oas. Ei kyllä tarkoita mitään 😂
Englanti: top 47,82%, 10-vuotiaan tasolla.
Ruotsi: top 40,01%, 10-vuotiaan tasolla.
Indonesia: low 24,43 %, Kemampuan kosakatamu seperti balita, harus mulai belajar dari sekarang! (Google Translaten mukaan: Sanastosi on kuin taapero, sinun pitäisi aloittaa oppiminen nyt!) - oikeasti en osaa sanaakaan indonesiaa, valitsin aina hauskimman sanan.
terveisin se mummo, joka sai suomen kielestä top 0,12 %
Aloitin ensin suomenkielisen ja sitten englanninkielisen testin mutta jätin ne pian kesken koska tehtävissä oli virheitä. Testi oli huono jopa keinoälyn laatimaksi. En suosittele kenellekään.
17940
Ylin 5,96%
Sanavarastosi koko on ammatillisen suomalaisen toimihenkilön tasoa.
74 992 Top 0,01%
You are Shakespeare. You can create new words that will expand the English dictionary.
Helpo oli tuo Englannin koe. Suomessa jäin kuusi vuotias tasolle
Olipahan omituinen testi. Ensimmäistä kertaa elämässäni törmäsin sanaan antonyymi.
Vierailija kirjoitti:
Onpas täällä runsaan sanavaraston omaavia paljon, tai sitten hirvittävän kovia valehtelijoita. Minä sain aika vähän. 16982 pojoa!
Huonon sanavaraston omaavat eivät edes halua yrittää tehdä testi.
Huonon tuloksen saaneet ei halua siitä kertoa.
40 alin 0,5%
Sanavarastosi koko on noin 1-vuotiaan suomalaisen lapsen tasolla. Oletko tosissasi?
Törkeetä pilkkaamista. Suomalaiset lapset ovat neroja joten turha verrata. Ihan typerä testi. En tiedä mikä on synonnyymi tai ateljoosi. Käyttäisi Suomea!
Mulla täyttyi ruutu puolessa välissä mainoksilla, joita ei saanut suljettua enkä nähnyt alkuperäistä sanaa enää. Ihan varmasti tekevät tieteellistä tutkimusta tuolla 😂
Vierailija kirjoitti:
Mulla täyttyi ruutu puolessa välissä mainoksilla, joita ei saanut suljettua enkä nähnyt alkuperäistä sanaa enää. Ihan varmasti tekevät tieteellistä tutkimusta tuolla 😂
Sama. Oli vielä noita etsitkö panoseuraa mainoksia...
Testi alkoi väittämällä, että tykkääminen on rakastamisen synonyymi 🙄🤣.
semi- ja kvasi- synonyymejä ja antonyymejä.
Myös sanoja jotka eivät edes ole suomenkieltä.
Hyvin huonosti laadittu. Ei kerro mitään.
Ylin 0.30%, mutta tein omasta mielestäni pari virhettä. Eikä testi ollut hirveän huollellisesti laadittu (tekoälyllä tehty?)
Ylin 5 ja jotain %.
Tuohan ei varsinaisesti mitannut sanavarastoa vaan lainasana- ja murretietämystä. Sekin saattoi heti karsia pois, ettei tiedä, mikä on antonyymi.
Ylin 0,3%, aika helppo testi 53v himolukijalle.
Vierailija kirjoitti:
Ylin 5 ja jotain %.
Tuohan ei varsinaisesti mitannut sanavarastoa vaan lainasana- ja murretietämystä. Sekin saattoi heti karsia pois, ettei tiedä, mikä on antonyymi.
Ei testissä ollut yhtään murresanaa.
Millä kielellä? Suomeksi ylin 0,40 %, 22945 sanaa.
Tein suomenkielisen testin, siitä sain tuon ylemmän ammattihenkilön tason.
Tein englanninkielisen ja sain vastaksen, että olen 8 v. tasolla.