Narsistikaveri katoaa somesta aina kun meillä on upea matka
Psykologi selitti tämän meille. Narsistikaverini ei pysty sulattamaan sitä, että meillä on hieno matka ja sellaista hienoa tekemistä, jota hän ei osaa ja jonka keskipisteenä hän ei perheineen ole.
Sen takia, aina kun meillä on hieno reissu, ja sieltä innostuneena vähän tavallista enemmän postauksia, tämä narsisti katoaa somesta aina sillä kellon lyömällä. Muut ystävät taas lisäävät tykkäyksiään hienon sisällön takia.
Narsisti käyttäytyy kuin ei olisi huomannut ystäväperheensä postauksia. Ja ilmestyy postailemaan sinne heti ensi viikolla kun matka on ohi. Tunnistatte tyypin!
Kommentit (39)
Kaikkeen pohdintaan sitä joillain riittää aikaa. Ei kiinnosta pätkän vertaa, kuka tykkää ja kenen postauksista. Silloin tällöin painelen omalla kaverilistalla delete-nappulaa, kun jotkut ihmiset eivät vaan millään tapaa elämääni kuulu ja meillä ei ole aikoihin ollut vuorovaikutustakaan suuntaan tai toiseen. Elämä vaan kulkenut eri suuntiin.
Vierailija kirjoitti:
Ap, hyvä juttu, että käyt psykologilla. Tosi outoa kytätä kaverin tykkäyksiä somessa tuolla intensiteetillä.
Heh, psykologiystävämme selitti tämän, kun on itsekin huomannut tämän perheen rouvan touhut. Koville ottaa muiden mukavat tekemiset. Myötäelämisen taitoa kun ei ole. Minä, minä, minä
Hei, resonoi täälläkin. Katsoin juuri videon tästä. Tunnistan ystävistämme yhden perheen jotka eivät vastaa, eivät kutsu mukaan, eivätkä koskaan myötäelä, kun meillä on jotain hienoa perheessä. Tämän takia eivät olekaan enää ystäviä.
Ketään ei loppuunsa kiinnosta toisten matkat, ruuat, lapset, lemmikit, oikeastaan yhtään mikään. Myöskin on typerää itse postata sinne someen olettaakseen, että ketään ketään kiinnostaa. Huomio on nykypäivän pahin huume.
Tunnistan! Rouva laittaa noin neljä postausta per ilta samasta tekemisestä ja yrittää photoshopata pilvisen päivänkin aurinkoiseksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, hyvä juttu, että käyt psykologilla. Tosi outoa kytätä kaverin tykkäyksiä somessa tuolla intensiteetillä.
Heh, psykologiystävämme selitti tämän, kun on itsekin huomannut tämän perheen rouvan touhut. Koville ottaa muiden mukavat tekemiset. Myötäelämisen taitoa kun ei ole. Minä, minä, minä
Sun kannattaa hieman opetella trollailun jaloa taitoa. Nämä sun kommentit on liian läpinäkyviä, ei toimi. Aloituskin meni yli, hieman malttia ja tarina kokoon ajatuksella.
Täälläkin niin tuttua! Kaverit )nämä yhdet tietyt) katoavat aina kun meillä on mukava matka. Lapsuudenystävät sun muut - käytännössä ihan kaikki muut paitsi nämä kateelliset laittavat ihania komentteja.
Vierailija kirjoitti:
Tunnistan muuten kavereistani tälläisen perheen! Rouva siellä kova postailemaan jokailtaisia juttuja, ja komentaa miehenkin olemaan tykkäämättä tasan aina kun me ollaan ulkomailla. Ihan tiedossa jo nämä lamaannuttajat 😂 Nykyään heidän kaveritkin tykkäilee ja nämä kaksi ns. ystävää katoavat kuin pieru Saharaan. Narsismi.
Heidän on pakko olla ne parhaat kaikessa. Luuserit eivät kuitenkaan takarivistä pysty tiettyihin harrastuksiin. Tiedän myös nuo tyypit. Puhuttiin kerran heistä porukalla, kun muutkin huomanneet tähän liittyvän matkimisen. Huvittavaa että juuri Ystävän Matkan aikana ei käytä somea 😂👏
Vierailija kirjoitti:
Jatka vain siellä psykologilla käyntiä, tarvitset sitä.
Myös ap:lla vaikuttaisi olevan narsistisia piirteitä koska hakee huomiota, hyväksyntää ja ihailua sos.mediasta. Siihen ei terapiat auta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seurailetteko te noin tarkkaan postaustenne tykkäilijöitä?
vähän oudolta kuulostaa.
Eipä tosiaan tarvitse seurailla. On niin silminnäkyvää kuka perhe ei toivota mukavaa matkaa ja lopettaa tykkäilyt.
Tämä 100
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatka vain siellä psykologilla käyntiä, tarvitset sitä.
Myös ap:lla vaikuttaisi olevan narsistisia piirteitä koska hakee huomiota, hyväksyntää ja ihailua sos.mediasta. Siihen ei terapiat auta.
Hakee vain että huomattu on tämän narsistin käytös. Kiusa se on pienikin kiusa. Kun ei ole itse keskipiste.
Sama aloittaja täällä vastailee itselleen.
upea matka 🤣🤣
Niin suomalaista käytöstä. Tästä on paljon hyviä videoita Instassa miten narsisti sammuttaa toisen ilon. Oli se matka, juhla, lapsi, uusi koti tai mitä tahansa. Vain hän keskipisteenä kelpaa.
Ap, pääasia että olet huomannut tämän. Ja tunnistanut feikin ystävän. Minulla oli lapsella tälläinen ystävä, jonka äiti olisi vienyt vaatteetkin päältä meidän lapselta. Änkesi kopioimaan aina ja täysin kaiken. Jouluinen reissu toisen kaverin seurassa selkiytti meille päin että ei ollut ihan normaalia äitinsä käytös.
Outoa että sulla on narsisti kaverina. Itse olen tervejärkinen joten en ole tekemisissä itsekkäiden ihmisten kanssa, eikä heitä ole face kavereinakaan.
Vierailija kirjoitti:
Ketään ei loppuunsa kiinnosta toisten matkat, ruuat, lapset, lemmikit, oikeastaan yhtään mikään. Myöskin on typerää itse postata sinne someen olettaakseen, että ketään ketään kiinnostaa. Huomio on nykypäivän pahin huume.
Mitäh? Kyllä minua todella kiinnostaa ystäviemme reissut ja lapset. Ja näyttää kaikkia hyväkäytöksisiä kiinnostavan meidän. Paitsi tietenkin narsist
Vierailija kirjoitti:
Outoa että sulla on narsisti kaverina. Itse olen tervejärkinen joten en ole tekemisissä itsekkäiden ihmisten kanssa, eikä heitä ole face kavereinakaan.
Narsisteilla on narsisteja kavereina.
Vierailija kirjoitti:
Eihän kukaan voi tietää että tälläisiä on! Narsisti tai sitten voi olla super kateellinen Ap:lle
Rikkaita harmittaa, kun köyhän poskia pullottaa
-suomalainen sananlasku