Vaimo kertoi yöllä baarista tullessaan että oli suudellut toisen miehen kanssa ja tänään muutti kertomustaan
Tuli klo 5 baarista kotiin ja herätti minut ja kertoi suudelleensa toisen miehen kanssa. Tänään sitten muutti kertomustaan ja sanoi, että mitään ei oikeasti tapahtunutkaan ja halusi tehdä minut vain mustasukkaiseksi. Olen aivan hermona ja tosi surullinen. En ymmärrä mitä pitäisi uskoa?
Hänen mukanaan oli muutama naispuolinen kaveri, mutta en tunne heitä, joten en heiltäkään voi kysyä.
Mitä tässä voi tehdä? Ero?
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Suuteluko saa väen näin kiihdyksiin?
En omista miestäni. Jos hän parhaakseen katsoo suudella toista naista niin toivottavasti on ollut kivaa.
Tulisi kotonakin enemmän virtaa.
Olen itsekin vehdannut, ketään en ole pan nut.
Mies tietää eikä ole ollut kuin positiivista.
Me olemme sovitusti avoimessa suhteessa. Suutelu olisi ok, valehtelu ja pyrkimys tehdä toiselle paha mieli ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis vaimosi on tullut ma-ti välisenä yönä klo 05 kotiin baarista.Ok. Oli miten vapaapäivä tuo tiistai tahansa, niin ei tuo normaalin määritelmään enää osu. Keitä siellä baarissa arkena edes noin myöhään istuu? Ehkä sä kans kasvat aikuiseksi ja etsit jonkun aikuisen naisen itsellesi.
Tiedoksesi että tänään on maanantai. T:työssä/koulussa/ulkona/yms käyvät ihmiset
Tiedoksesi, että ap:n viesti on kirjoitettu 18.2, joka oli tiistai.
Jotenkin pitäisi nyt selvittää mikä on totuus, koska toimenpiteet tulevat sen perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin pitäisi nyt selvittää mikä on totuus, koska toimenpiteet tulevat sen perusteella.
Siinä vaiheessa kun kertoo puolisolleen jotain mitä pitäisi salata ei taida enää piitata hänestä
Siellä on vaimosi leikkinyt golffia, hän on ollut se reikä.
Tuollaisia lutkia kaikki naiset ovat.
Vierailija kirjoitti:
Miksi vaimosi tulee baarista kotiin klo 5? Hakemassa seuraa? Tuletko sinäkin? Hakemassa seuraa? Miksi aviopuolisot käyvät erikseen baarissa? Hakemassa seuraa? Onko teillä lapsia?
Baarissa tapaa kavereita, voi tanssia jne. Ei tarkoita seuran hakemista. Puolisoa ei välttämättä kiinnosta lähteä mukaan.
Nyt oli huono. Ai että oikein suudellut, joo ilman muuta ero, ei mitään muuta vaihtoehtoa. TSIISÖS täällä on lapsellista porukkaa eikä edes hyvä provoja irtoa
Vierailija kirjoitti:
Siellä on vaimosi leikkinyt golffia, hän on ollut se reikä.
Hyi!!!
Suuteli minun kanssani, mutta jätti ilmeisesti kertomatta, että vehdattiin myös rappukäytävässä kun ssatoin hänet kotiin
Suuteluko saa väen näin kiihdyksiin?
En omista miestäni. Jos hän parhaakseen katsoo suudella toista naista niin toivottavasti on ollut kivaa.
Tulisi kotonakin enemmän virtaa.
Olen itsekin vehdannut, ketään en ole pan nut.
Mies tietää eikä ole ollut kuin positiivista.