Vaimo kertoi yöllä baarista tullessaan että oli suudellut toisen miehen kanssa ja tänään muutti kertomustaan
Tuli klo 5 baarista kotiin ja herätti minut ja kertoi suudelleensa toisen miehen kanssa. Tänään sitten muutti kertomustaan ja sanoi, että mitään ei oikeasti tapahtunutkaan ja halusi tehdä minut vain mustasukkaiseksi. Olen aivan hermona ja tosi surullinen. En ymmärrä mitä pitäisi uskoa?
Hänen mukanaan oli muutama naispuolinen kaveri, mutta en tunne heitä, joten en heiltäkään voi kysyä.
Mitä tässä voi tehdä? Ero?
Kommentit (52)
Kyllähän sitä vaimoasi on naitu edestä ja takaa. Olisit kokeillut onko liukasta ja nuuhkaissut sitten sormia, jos olisi vaikka paljaalla antanut. Mutta mitäpä näistä, sehän on laadun tae jos muillekin kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
No teillä on varmaan ollut muitakin ongelmia, jostainhan tuo kumpuaa. Mieti, voiko juurisyitä korjata.
Ai heillä? Vaimolla ne ongelmat on.
Todella ikävää toimintaa, että vaimosi tahallaan haluaa aiheuttaa sinulle pahan mielen ja luoda epävarmuutta ja stressiä. Se on oiekstaan isompi asia ja ongelma, kuin suuteliko vai ei.
Onko muutenkin hänen käytöksessään ollut ennenkin tuollaista vastaava tahallaan kiusaamista, varpaillaan pitoa tms? Onko edes aidosti pahoillaan käytöksestään? Jos hän on aidosti pahoillaan, eikä vastaavanlaista ole sattunut ennen, niin puhukaa asia nyt juurta jaksaen. Jos on vilpitön ja pahoillaan, niin hän selittää kyllä pitkän kaavan mukaan kunnon perusteluineen, mitä oikasti tapahtui ja miksi, ja miksi sanoi sinulle niinkuin sanoi, mitä teki ja mistä toiminta kumpusi. Pelkkä "Kännissä ja läpällä" kuittaus ei nyt selitykseksi ihan riitä.
Jos ei ole aidosti pahoillaan, ja vastaava tunteeton ja tahallaan satuttava toimintatapa sinua kohtaan on muutenkin hänelle ominainen, niin vaimosi kuulostaa siinä tapauksessa todella ikävältä ihmiseltä. Alkaisin silloin pohtia, onko suhteella oikeasti kunnon perustaa ja kannattaako suhdetta lopulta jatkaa luonteeltaan tuollaisen kiusaajan kanssa. Joka ei välitä sun tunteista ja tahallaan aiheuttaa kurjuutta.
Tai onko teillä parisuhteessanne taustalla ollut viimeaikoina muita ongelmia, joka nyt jotenkin kärjistyvät?
Jos tosiaan syy oli, että halusi tehdä sinut mustasukkaiseksi, niin mitä hän kertoo syyksi siihe, siis miksi halusi tehdä sinut mustasukkaiseksi?
Joka tapauksessa tuollainen käytös on todella ikävää ja hajottaa kyllä parisuhdetta. Nyt on suhteessa väliarvion paikka. Mistä todella oikein on kyse, ja missä suhteessanne oikein mennään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleenä valehdellaan että ei olla petetty mutta nyt valehdellaan että ollaan vaikka ei ole?
Voiko näin muka käydä oikeasti?!!
Hah, mun ex teki tätä kun yritti saada minua mustasukkaiseksi. Silloin kun oikeasti petti oli hipi hiljaa. Ei ollut pitkään kumppani, silti siinä oli kuukausia liikaa. Ällöttävä tapaus.
Mut kuka nainen tekisi noin? Miehet voi joskus kuvitella että nainen alkaa kohdella paremmin kun tulee muka kilpailua.
No kylläpä niitä kuspäitä naisiakin on.
Luota siihen eiliseen lausuntoon ja anna kenkää
Jätä se kanttura tamma ja etsi parempi kalkkuna.
Vierailija kirjoitti:
Miksi vaimosi tulee baarista kotiin klo 5? Hakemassa seuraa? Tuletko sinäkin? Hakemassa seuraa? Miksi aviopuolisot käyvät erikseen baarissa? Hakemassa seuraa? Onko teillä lapsia?
Varmaan siksi että baari on mennyt kiinni klo 4?
Baarissa voi tehdä muutakin kuin hakea seuraa.
Jos pani, laimentaa suuteluksi. Jos otti poskeen, laimentaa slovarin tanssimiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Yleenä valehdellaan että ei olla petetty mutta nyt valehdellaan että ollaan vaikka ei ole?
Mulla on yks sekopää exä mikä keksi milloin mitäkin juttuja testatakseen ja halusi niillä saada musta esiin jotain mustasukkaisuutta ja kai se luuli, että mä alan itkemään ja rukoilemaan sitä ettei pettäisi 🤦 Myöhemmin kuittasi aina sillä että halusi provosoida.
Hyvin kiero ajatusmaailma ja tuo on henkistä pahoinpitelyä.
Vaikea sanoa APn tapauksessa mikä on totuus. Veikkaan että siellä on kuitenkin jotain tapahtunut, nainen humalassa on liian rehellisellä tuulella ja nyt kaduttaa.
Onko se järjestänyt tällaisia paskatestejä aiemminkin?
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sitä vaimoasi on naitu edestä ja takaa. Olisit kokeillut onko liukasta ja nuuhkaissut sitten sormia, jos olisi vaikka paljaalla antanut. Mutta mitäpä näistä, sehän on laadun tae jos muillekin kelpaa.
Olet oksettava. Ja sitäpaitsi tuo määritellään raiskaukseksi.
puksutteliko menemään? Pussailua kännipäissään nyt tapahtuu melkein jokaisen juttutuokion lomassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah, mun ex teki tätä kun yritti saada minua mustasukkaiseksi. Silloin kun oikeasti petti oli hipi hiljaa. Ei ollut pitkään kumppani, silti siinä oli kuukausia liikaa. Ällöttävä tapaus.
Mut kuka nainen tekisi noin? Miehet voi joskus kuvitella että nainen alkaa kohdella paremmin kun tulee muka kilpailua.
Naiset ei aina ymmärrä miehiä, joku voi hyvinkin kuvitella että mustasukkaiseksi tekeminen aiheuttaisi jotakin toivottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Siis vaimosi on tullut ma-ti välisenä yönä klo 05 kotiin baarista.Ok. Oli miten vapaapäivä tuo tiistai tahansa, niin ei tuo normaalin määritelmään enää osu. Keitä siellä baarissa arkena edes noin myöhään istuu? Ehkä sä kans kasvat aikuiseksi ja etsit jonkun aikuisen naisen itsellesi.
Tiedoksesi että tänään on maanantai. T:työssä/koulussa/ulkona/yms käyvät ihmiset
Moneen naiseen (ei läheskään kaikkiin) vetoaa se jos muut naiset ovat kiinnostuneita miehestä. Jos nyt muut seikat sivuutetaan. Miehillä käytännössä päin vastoin.
Ap, vaimosi on vähintäänkin valehtelija, harkitse hyvin tarkkaan katsotko tämmöistä peliä enää jatkossa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee vastavuoroisesti samoin.
Eipä se tätä ratkaise.
eikun koittaa vaan vähän suhdetta hoitaa tekemällä mustasukkaseks :D kyll sää ymmärrät
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun eksä keksi eräänlaisen pettämistarinan saadakseen minut tunnustamaan, että minäkin olin tehnyt jotain. En ollut. Tajusin vasta jälkikäteen, että hänen tarinansa oli ollut valhe. Suhteessa oli muutenkin paljon kaikenlaista hyvin epämääräistä, mies eksytti ja raivostui ihan mitättömistä asioista. Että ne kyllä luonnehäiriöiset keksii vaikka mitä.
Vierailija kirjoitti:
Bottom line: Vaimosi on jo kertaalleen valehdellut sinulle, suuteli tai ei.
En valehtelijan kanssa halua olla, sellaisesta on kokemusta.
Valehtelu ja pyrkimys satuttaa ovat minusta syitä päättää suhde.
N 45
Vierailija kirjoitti:
/ööööööööööööö
Mitä sitten jos on suudellut kännissä jotain?
On voinut saada esim. herpeksen?
Siis vaimosi on tullut ma-ti välisenä yönä klo 05 kotiin baarista.Ok. Oli miten vapaapäivä tuo tiistai tahansa, niin ei tuo normaalin määritelmään enää osu. Keitä siellä baarissa arkena edes noin myöhään istuu? Ehkä sä kans kasvat aikuiseksi ja etsit jonkun aikuisen naisen itsellesi.