Millaisia haaveita sinulla on ollut ja ovatko ne toteutuneet?
Olisin halunnut käydä yliopiston ja olla johtotehtävissä. Sekä luoda mallinuran. Asua tilavassa asunnossa, jossa on yksi kokonainen huone kuntoilulaitteille ja yksi kokonainen huone vaatehuoneeena. Unelmani eivät ole toteutuneet. Olen käynyt amk tasoisen koulutuksen. Olen rivityöntekijä. Kävin mainosmallikurssit enkä saanut töitä sitä kautta. Asun mieheni kanssa kolmiossa. Molemmilla on omat huoneet ja omat vessat kuitenkin.
Kommentit (49)
Ap, minne kaikkialle sinua sitten kadulta pyydettiin, kun ajattelit, että mallintyöt olisivat sinulle sopiva juttu??
Minulla on ollut matkailuhaaveita ja olen päässyt ne toteuttamaan:
Venetsia
Kreeta
Rodos
Kroatia
Kanariansaaret
Rooma
Pariisi
Lontoo
Puola
Ruotsi
Mikään, edes pienimmät arkiset haaveet eivät toteutuneet.
Haaveilin kavereista, ystävistä, omasta perheestä, vakituisesta työpaikasta (jolla pärjää ja rahat riittävät kohtuulliseen elämään sen perheen kanssa), sen sellaisista. Ystäviä tai kavereita en saanut, perhe jäi haaveeksi ja vakiduuni löytyi vasta lähempänä neljänkympin krouvia.
Eipä tässä enää oikeastaan mitään elämää edes ole. Pelkkää olemista.
Taloudellinen riippumattomuus ja työelämän taaksejättö, en aio olla 70-v saakka työelämässä. Ei ole vielä toteutunut, mutta päivä ja kuukausi kerrallaan edetään.
Tavallaan olen saanut parikin asiaa joista haaveilin mutta ne asiat ei tehneet minua onnelliseksi vaan melkein päinvastoin.
Olen oppinut että onni tulee ihan arjen pienistä asioista.
Että olis edes joku työ, tätä kesti 18 vuotta ja sain fudut kun tekoäly vei työni. Nyt puolisen vuotta työttömänä. Myös poikaystävää ja rakkautta olen toivonut yläasteelta saakka mutta sitä en ole koskaan saanut enkä usko että tulen saamaankaan :( n37
Olen saanut hyvän parisuhteen, kivan työn ja perheen. Myös rakkaita lemmikkejä ollut. Terveenä on toistaiseksi pysytty.
Nyt keski-iässä sitä tuntuu,ettei osaa enää haaveilla mitään, vaikka niiden toteuttamiseen olisi nyt aika hyvätkin mahdollisuudet.