Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaako huomenna mennä kauppaan?

Vierailija
18.02.2025 |

En ole "varautunut" lakkoon, kun en ole kertakaikkiaan viitsinyt mennä kauppaan. Katsooko lakkovahdit alta kulmain tai sanovat jotain, jos menen lakkopäivänä kauppaan? Lakkolaisia pitäisi kait tukea.

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne lakkovahdit asiakkaita ole vahtimassa vaan mahdollisia lakkorikkureita. Itse aion käydä kaupassa aivan normaalisti tälläkin viikolla.

Vierailija
22/70 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei kehtaisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kehtaa. Laita kaapu päälle ja huppu. Kyyryssä vähän hiivi. Aurinkolasit ja kaulaliina. Boheemisti.

Voit mennä kaupan pihalle ja tukea lakkolaisia hoilaamalla kansainvälistä.

Miten se internatsionaali menikään, unohtunut sanat kun ei sosialistit ja komukat ole pitkiin aikoihin sitä hoilanneet, onko ne hylänneet työväen aatteen kokonaan.

Vierailija
24/70 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka perustaa bikini baarin rannalle ja jääkylmää olutta hanasta lähde veteen. Nyt tarvitaan tervettä elämää. Ja mistä saa teguilaa oikeaa. Vaatteet säilytykseen kuin hotellissa. Lukollinen. Ahdistaa nää uskontosairaat. 

Vierailija
25/70 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka perustaa bikini baarin rannalle ja jääkylmää olutta hanasta lähde veteen. Nyt tarvitaan tervettä elämää. Ja mistä saa teguilaa oikeaa. Vaatteet säilytykseen kuin hotellissa. Lukollinen. Ahdistaa nää uskontosairaat. 

Mitä vtun teguilaa?

Vierailija
26/70 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko mennä. Ei ole varaa hamstrata. 

Elät kädestä suuhun säälittävää,mulla kuukausien ruokavarat ja se ei vaadi paljon kun täydentää pikkuhiljaa varastoja.

Vierailija
27/70 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjät on saanut työetuja kuin palkkaa lisää joka vuosi . Eläkeläiset ei ole saanut siis ne joilla ne pienet työssä olo eläkkeet. Eikä muut. Myyjät saa ruoka aleja mitä muut ei saa. Virolaiset myyjät on ahneita . 

Vierailija
28/70 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elät kädestä suuhun säälittävää,mulla kuukausien ruokavarat ja se ei vaadi paljon kun täydentää pikkuhiljaa varastoja.

Säälittävä hamstraaja sä olet. Tollanen käytös kielii mt-ongelmista. Et taida niitten vuoksi töissäkään edes olla?

Vierailija
29/70 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kehtaa, kun nyt sattuu olemaan tarvittavia ruoka-aineita kotona ennestään. Jos olisi tarvis, tottakai menisin kaupoille.

T itäsuomalainen

Vierailija
30/70 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskonnoista vapaa vyöhyke. Saa tupakoida saa juoda saa olla bikineissä saa ottaa aurinkoa saa hyppiä saa liikkua saa pitää koruja saa leikata saa laulaa saa soittaa saa kuivata alushousut narulla saa olla alasti saa kylpeä ammeessa saa uida saa tanssia saa kuunnella musiikkia . Ilo ja vapaus uskontovapaa alueella.  Lähiö ilman uskontoja. Kiitos. 

Vierailija
31/70 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myyjät on saanut työetuja kuin palkkaa lisää joka vuosi . Eläkeläiset ei ole saanut siis ne joilla ne pienet työssä olo eläkkeet. Eikä muut. Myyjät saa ruoka aleja mitä muut ei saa. Virolaiset myyjät on ahneita . 

Työssä olo eläke = työeläke 🤦

Vierailija
32/70 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä menen.

Vierailija
33/70 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en menisi? En kuulu PAMiin. Ei ole velvollisuutta toimia kuten käskevät.

Vierailija
34/70 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin sitten syödään sitä KOTIVARAA mitä on käsketty pitää. Uusitaan se sitten ensi viikolla. 

Vierailija
35/70 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säälittävä hamstraaja sä olet. Tollanen käytös kielii mt-ongelmista. Et taida niitten vuoksi töissäkään edes olla?

Eläkeläinen olen ja kerään ruokaa seuraavaa talvisotaa varten muuta kysyttävää köyhä?

Vierailija
36/70 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko että jos ostat tuotetta A 3kpl tänään se on kalliimpaa, kuin ostaa samaa tuotetta A kolmena peräkkäisenä päivänä 1kpl kerrallaan? Mikä logiikka tässä nyt on 😅

Vierailija
37/70 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskonnoista vapaa vyöhyke. Saa tupakoida saa juoda saa olla bikineissä saa ottaa aurinkoa saa hyppiä saa liikkua saa pitää koruja saa leikata saa laulaa saa soittaa saa kuivata alushousut narulla saa olla alasti saa kylpeä ammeessa saa uida saa tanssia saa kuunnella musiikkia . Ilo ja vapaus uskontovapaa alueella.  Lähiö ilman uskontoja. Kiitos. 

Jaahas, se olisi iltalääkkeiden aika 👨💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊

Vierailija
38/70 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eläkeläinen olen ja kerään ruokaa seuraavaa talvisotaa varten muuta kysyttävää köyhä?

Ok, boomer 👴

Vierailija
39/70 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupasta oli loppunut juomavesi kun ihmiset lähtee mökille lakon takia ei tarvi olla töissä. Ja osa siksi kun kraanasta tulee pelkkää kalkkia. Osa taas varastoi vettä koska maailmanloppu. Mitähän ne rahankerääjät tekee niillä maailmanloppu rahoilla sitten ??? Ai ostivat hotelleja. Huijattua ihmisparkoja. Vesi ostajat sekoittaa lakon nyt muuhun. Kyseessä on vain palkkaa lisää vaativien hintojen korotus lakko. 

Vierailija
40/70 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, boomer 👴

Syö perse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi