Kehtaako huomenna mennä kauppaan?
En ole "varautunut" lakkoon, kun en ole kertakaikkiaan viitsinyt mennä kauppaan. Katsooko lakkovahdit alta kulmain tai sanovat jotain, jos menen lakkopäivänä kauppaan? Lakkolaisia pitäisi kait tukea.
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kehtaa. Laita kaapu päälle ja huppu. Kyyryssä vähän hiivi. Aurinkolasit ja kaulaliina. Boheemisti.
Voit mennä kaupan pihalle ja tukea lakkolaisia hoilaamalla kansainvälistä.
Miten se internatsionaali menikään, unohtunut sanat kun ei sosialistit ja komukat ole pitkiin aikoihin sitä hoilanneet, onko ne hylänneet työväen aatteen kokonaan.
Kuka perustaa bikini baarin rannalle ja jääkylmää olutta hanasta lähde veteen. Nyt tarvitaan tervettä elämää. Ja mistä saa teguilaa oikeaa. Vaatteet säilytykseen kuin hotellissa. Lukollinen. Ahdistaa nää uskontosairaat.
Vierailija kirjoitti:
Kuka perustaa bikini baarin rannalle ja jääkylmää olutta hanasta lähde veteen. Nyt tarvitaan tervettä elämää. Ja mistä saa teguilaa oikeaa. Vaatteet säilytykseen kuin hotellissa. Lukollinen. Ahdistaa nää uskontosairaat.
Mitä vtun teguilaa?
Vierailija kirjoitti:
Pakko mennä. Ei ole varaa hamstrata.
Elät kädestä suuhun säälittävää,mulla kuukausien ruokavarat ja se ei vaadi paljon kun täydentää pikkuhiljaa varastoja.
Myyjät on saanut työetuja kuin palkkaa lisää joka vuosi . Eläkeläiset ei ole saanut siis ne joilla ne pienet työssä olo eläkkeet. Eikä muut. Myyjät saa ruoka aleja mitä muut ei saa. Virolaiset myyjät on ahneita .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elät kädestä suuhun säälittävää,mulla kuukausien ruokavarat ja se ei vaadi paljon kun täydentää pikkuhiljaa varastoja.
Säälittävä hamstraaja sä olet. Tollanen käytös kielii mt-ongelmista. Et taida niitten vuoksi töissäkään edes olla?
Minä en kehtaa, kun nyt sattuu olemaan tarvittavia ruoka-aineita kotona ennestään. Jos olisi tarvis, tottakai menisin kaupoille.
T itäsuomalainen
Uskonnoista vapaa vyöhyke. Saa tupakoida saa juoda saa olla bikineissä saa ottaa aurinkoa saa hyppiä saa liikkua saa pitää koruja saa leikata saa laulaa saa soittaa saa kuivata alushousut narulla saa olla alasti saa kylpeä ammeessa saa uida saa tanssia saa kuunnella musiikkia . Ilo ja vapaus uskontovapaa alueella. Lähiö ilman uskontoja. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Myyjät on saanut työetuja kuin palkkaa lisää joka vuosi . Eläkeläiset ei ole saanut siis ne joilla ne pienet työssä olo eläkkeet. Eikä muut. Myyjät saa ruoka aleja mitä muut ei saa. Virolaiset myyjät on ahneita .
Työssä olo eläke = työeläke 🤦
Miksi en menisi? En kuulu PAMiin. Ei ole velvollisuutta toimia kuten käskevät.
No niin sitten syödään sitä KOTIVARAA mitä on käsketty pitää. Uusitaan se sitten ensi viikolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälittävä hamstraaja sä olet. Tollanen käytös kielii mt-ongelmista. Et taida niitten vuoksi töissäkään edes olla?
Eläkeläinen olen ja kerään ruokaa seuraavaa talvisotaa varten muuta kysyttävää köyhä?
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko että jos ostat tuotetta A 3kpl tänään se on kalliimpaa, kuin ostaa samaa tuotetta A kolmena peräkkäisenä päivänä 1kpl kerrallaan? Mikä logiikka tässä nyt on 😅
Vierailija kirjoitti:
Uskonnoista vapaa vyöhyke. Saa tupakoida saa juoda saa olla bikineissä saa ottaa aurinkoa saa hyppiä saa liikkua saa pitää koruja saa leikata saa laulaa saa soittaa saa kuivata alushousut narulla saa olla alasti saa kylpeä ammeessa saa uida saa tanssia saa kuunnella musiikkia . Ilo ja vapaus uskontovapaa alueella. Lähiö ilman uskontoja. Kiitos.
Jaahas, se olisi iltalääkkeiden aika 👨💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eläkeläinen olen ja kerään ruokaa seuraavaa talvisotaa varten muuta kysyttävää köyhä?
Ok, boomer 👴
Kaupasta oli loppunut juomavesi kun ihmiset lähtee mökille lakon takia ei tarvi olla töissä. Ja osa siksi kun kraanasta tulee pelkkää kalkkia. Osa taas varastoi vettä koska maailmanloppu. Mitähän ne rahankerääjät tekee niillä maailmanloppu rahoilla sitten ??? Ai ostivat hotelleja. Huijattua ihmisparkoja. Vesi ostajat sekoittaa lakon nyt muuhun. Kyseessä on vain palkkaa lisää vaativien hintojen korotus lakko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, boomer 👴
Syö perse.
Ei ne lakkovahdit asiakkaita ole vahtimassa vaan mahdollisia lakkorikkureita. Itse aion käydä kaupassa aivan normaalisti tälläkin viikolla.