Kehtaako huomenna mennä kauppaan?
En ole "varautunut" lakkoon, kun en ole kertakaikkiaan viitsinyt mennä kauppaan. Katsooko lakkovahdit alta kulmain tai sanovat jotain, jos menen lakkopäivänä kauppaan? Lakkolaisia pitäisi kait tukea.
Kommentit (70)
Mä saan eläkkeeni torstaina, ei ole ollut hamstrausvaraa. En haluis mennä, tuen lakkolaisia, mutta nyt taitaa olla pakko.
mulla on 15 senttiä,miten pärjään loppukuun,nälkä jo vaivaa ja vesikin loppuu,voinko syödä naapurin kissan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä käyn milloin haluan, viime vuonna yks lakko vahti alkoi aukomaan päätään Prismassa; me ollaan lakossa ja kauppa menee 10 minuutin kanssa, vastasin sille että ei mene ennen kuin kaikki asiakkaat on kassan kautta kulkeneet.
Cool story, bro, mutta viime vuonna ei ollut kaupanalan lakkoja.
Jospa se olikin vartija ja tää tuli humalassa kauppaan :D
Niinhä se varmaan oli, kun ei ollut lakkoa, eikä lakkovahdit muutenkaan yritysten sisätiloissa ole.
Vierailija kirjoitti:
Mitä enemmän kaupan työntekijät saavat palkkaa, sitä korkeammat hinnat.
Sitä enemmän rikastuu itse kauppias, vaikka on jo ennestään rikas.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kannattaa käydä varastelemassa kaupasta, kun vähemmän henkilökuntaa. Näpäytys ahneille kauppiaille.
Kävin tänään K-marketissa ja siellä oli sekä vartijoita että siviilipukuisia ehkä myyjiä ehkä ei katsomassa porukoiden käyttäytymistä kaupassa. Sinne vaan, jos on rahaa maksaa ostokset. Miksi näpistelisit itsellesi rikosrekisterin? Sinä teostasi kärsit, ei kauppias. Hån on hyvin varautunut kaltaistesi varalle. Hehheeee
Vierailija kirjoitti:
Ruokaa pilaantuu, ellei ole ostajia.
Eikä pilaannu. Kaikissa tuotteissa on viimeiseen käyttöpäivään yllin kyllin varaa viikkoja. Ostin naudan leikkeleet tänään ja viimeinen käyttöpäivä on 17.3. Vapaan lehmän maidossa yli viikko aikaa käyttää, juustossa en edes katsonut viimeistä käyttöpäivää, koska ei pahemmin pääse vanhenemaan jääkaapissa, kahta eri tuoretta leipää ja toinen pakkaseen sekä reilusti suklaata ja salmiakkia vaikken juuri karkkia syö, nekin kestävät ainakin kesään asti.
Ei nyt mene oikein putkeen pahan ilman linnun ilmoitukset ;)
Samaa mietin. Olen siis lakon puolella mutta ärsyttää kun paikallinen K Supermarket heti laittoi someen tiedon, että palvelemme normaaliin tapaan. Miesvaltaisissa tehtaissa kyllä lakotkin onnistuvat.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mietin. Olen siis lakon puolella mutta ärsyttää kun paikallinen K Supermarket heti laittoi someen tiedon, että palvelemme normaaliin tapaan. Miesvaltaisissa tehtaissa kyllä lakotkin onnistuvat.
Just niin. Siksi voit tukea lakkoa, ja asioida kaupassa taas lakon jälkeen.
Niilä on duuni, josta saa palkkaa. Mun sydämeni vuotaa verta heidän puolestaan. Mulle ei kolmesta ammatista ja päivittäisestä työnhausta huolimatta tule kuin se 5,95/4vko. Arvatkaa, tuenko!
Jospa se olikin vartija ja tää tuli humalassa kauppaan :D