Mitkä työt ja ammatit ovat rahvaan hommia?
Tuli vain mieleen poistetusta ketjusta. En kyllä ymmärrä miksi pitää joidenkin irvistellä koska jokaista meitä kuitenkin tarvitaan.
Kommentit (26)
Helpompi varmaan kysyä että mitkä eivät ole??? Vai oletko se luokitteluhenkilö joka tykkää luokitella ihmisiä eri ryhmiin???
Vierailija kirjoitti:
Koulunkäyntiavustaja,jos työn tekijänä yli 50v mies.noloa,en kehtais.
Minusta taas mies päiväkodissa töissä on nolouden huippu.
Vierailija kirjoitti:
Helpompi varmaan kysyä että mitkä eivät ole??? Vai oletko se luokitteluhenkilö joka tykkää luokitella ihmisiä eri ryhmiin???
Miksi sä tuolla tavalla mua syyttelet?! Mähän kirjoitin, että tuli tämä mieleen toisesta jo poistetusta aloituksesta. Siellä jotkut määkyivät rahvaaksi ihmisiä jotka eivät voi päättää itse työaikojaan yms. sontaa.
Mä itse teen töitä 7-15 ja olen varmaan monen mielestä sitä kamalaa rahvasta eikä tajuta, että mun työpanosta todellakin tarvitaan kun monen muunkin. Vai pitäisikö mun vain jättää työni tekemättä niin, että olisi entistä vähemmän ihmisiä hoitamassa sairaita vanhuksia. Olen siis sairaanhoitaja ja aiemmalta koulutukseltani olen lähihoitaja.
Kaikki. Kuten joku jo sanoikin, rahvas eli tavallinen kansa työskentelee.
Kaikki työt ovat tärkeitä. En minäkään pystyisi tekemään lähihoitajan tai sairaalahuoltajan töitä jossain vuodeosastolla, mutta se ei tarkoita, että en arvostaisi niitä, jotka sitä työtä tekee.
Kaikki muut paitsi CEO, lääkäri, apteekkari, ministeri ja presidentti.
Totta. Kaikki työ on tosiaan rahvaan hommia.