Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muistan kun palstalla moneen otteeseen naureskeltiin, kuinka epärealistista on, että Salkkareissa hahmot törmäävät ja näkevät vahingossa

Vierailija
18.02.2025 |

toisiaan kadulla ja muualla. Etenkin helsinkiläiset kommentoivat palstalla, kuinka ei tämmöisessä isossa kaupungissa noin vaan voi törmätä tuttuihin. Itse muutin Helsinkiin kolme vuotta sitten ja kyllä vaan törmäilen kaupassa ja monessa muussakin paikassa naapureihini, vaikka kuinka yritän heitä vältellä.

Mutta ei tuo mielestäni ole epärealistista, että salkkarihahmot törmäsivät toisiinsa jatkuvasti, kun asuivat samassa kerta talossa. Ihmisillä on lopulta aika pieni liikkuma-alue kotiensa ulkopuolella.

Salkkareita en ole katsonut seitsemään vuoteen, mutta tulipa nyt mieleeni, kun ennen olivat suuri osa elämääni.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asun Siilinjärvellä ja törmään asuinalueeni naapureihin kaupassa ehkä kaksi kertaa kuussa.

Vierailija
2/4 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asun Siilinjärvellä ja törmään asuinalueeni naapureihin kaupassa ehkä kaksi kertaa kuussa.

Siilinjärvellä harvempi varmaan käy kaupassa kävellen. Jos käy kävellen niin käy varmaan useammin kuin autolla, kun ei kerralla viitsi kantaa isoa lastia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa!

Vierailija
4/4 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up