** S Y Y S-sissien KE-TO **
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=9767126&p=1&tmode=1&smode…
tässä edelliset jutut
Kommentit (29)
Ja hyvää naistenpäivää :-)
Ihan pihalla olen teidän jutuista, kun netti ei oo oikein pelittänyt pariin päivään näillä sivuilla...nyt on asia onneksi korjattu!
Kommetoin viestejänne myöhemmin, mutta tulen vain kertomaan omanapaisesti ultrakuulumiset. Eli kauan odotettu np-ultra oli tänään ja kaikki hyvin :-) Salamatkustaja on 7,5cm pitkä, niskaturvotus 1,2mm ja kaikki rakenteet, mitä tähän mennessä voi havaita, löytyi. Ja kovin oli liikkuvaa sorttia :-) Nähtiin kun salamatkustaja availi suutaan ja nieli lapsivettä. Olen niin onnellinen että!!!!! Nyt alan nauttimaan tästä raskaudesta ja kasvattamaan masua :-) Ai niin, ja la pysyi samana eli on nyt sitten 13.9.
Hyvää päivänjatkoa kaikille, palailen astioille huomenna.
-Ultsi + Lahja (13+1)
Kavin ultrassa aamusta; Hopella kaikki hyvin, siella sitten molskittiin! Niskaturvotuksessa kaikki hyvin ja nenaluukin kunnossa vai miten sita sanotaan, heh! Ikakin pysyi nyt samana 12+5 .
Mulla on vatsa kasvanu oikein ' hurjasti' ihan siis ylos asti, mutta kaikki viela edessa.
Sukupuolen haluan tietaa etukateen ja meilla se kylla kerrotaankin, jos sen kerran haluat tietaa; toivon edelleen tervetta lasta, mutta enemman kylla tyttoa kuin poikaa! Tytolle on oikein mukava nimikin jo valmiina, pojasta vaannetaan katta varmaan viela laitoksellakin...
Mutta molemmat !huom! siis tervetulleita!!
Mutta eipa tassa kummempia, puuroa alkoi tehda mieli mullakin...
- levinia ja Hope rv 12+5 -
Oliko tuo siis sinun eka ultra jossa kävit? JA todettii että olet noinki paljon pitemmällä? Tarkottaako se siis sitä että sulla olis yhet menkat tullu jo raskaana ollessasi? Munki puolesta voit toki kirjotella tänne syyskuisiin:)
Ihanaa olla pitkästä aikaa jälleen netissä. Olin nimittäin kovassa influenssassa. 5 vrk kuumeessa ja sit lopuks tuliviellä päälle kova oksennustauti ja ripuli.Tiistaina sit jouduinkin puoleks päivää tiputukseen päivystyksessä. Pahaan korvatulehukseenkin sain antibiootit. Nyt aletaan olla voiton puolella. Eilen neuvolassakin kaikki oli hyvin. Samoin lääkärillä. Vähän huolettanu alavatsakivut, jotka tulee varsinkin istumaan mennessä? Tiedä sit mitä ovat. Toivottavasti ei mitään vakavaa.
Mahakin alkaa jo näkymään. Ihanaa! Nyt vaan kun kunnolla pullahtais esiin.
Oikein mukavaa viikkoa kaikille.
uma81 12+6
Harvinaisen ärsyttävä työpäivä takana, kiitos siivoojalle joka otti nokkiinsa - vaikka hyvällä häntä yritin auttaa.. Ei kuulemma tartte puuttua sen töihin! No en mieti sitä enää.
[b]Sukupuolesta[/b] - Ehrottomasti kysytään, kun sinne 4D ultraankin ollaan menossa (rakenneultraukseen siis sinne menossa, kun sitä ei kunta tarjoa). Oon vaan niin utelias valitettavasti ;) Kiva sit vähän ostaa vaatteita oikeilla väreillä jne. Itsekästä, mutta olkoon :)
Mäkin tein nyt päätöksen, että olen vielä toukokuunkin töissä. (mainitsinkohan jo eilen) Huomenna varmaan soittelen pk-johtajalle ja sanon tytön hoitosopimuksen irti kesäkuusta eteenpäin. Ihanaa olla kesä kotona ennen kun vauvakin syntyy ja tyttö aloittaa eskarin :D
Ja maha - kasvanut täälläkin! Aamulla tulee usein kokeiltua kohdun kokoa, kun sängyssä pötköttelen. Ihan jokaisen paidan takaa näkyy massu selvästi. Pitäiskin ottaa kuvia jo..
Ihan hassua unta näin viime unta (yllätys). Maailman suurin stressi syntyi muka vaunuvalinnan vaikeudesta!! En yhtään osannu päättää minkä väriset ois hyvät ja ois pitäny heti tietää. Niin kun pahempiakin ongelmia olis ;)
[b]Äiti0004[/b] - Edelleen tsemppiä nyt lopetukseen!! Tiedän tasan mitä tuo on. Niin kun aikasemmin sanoin esikoisen aikana oli vaikea lopettaa..
Täytys tehä huomiseks ruuat valmiiks, niin saan jotain kunnon evästä töihin. Tänään sinnittelin riisipiirakoilla.
Mutta hyvää naistenpäivää!
Dumle rv 12+0
Saunassa käyty ja kohta unten maille, jotta jaksaa herätä aamulla töihin.. Siellä pysytn kyllä lukemaan teitin kirjoitukset mutta omia en saa ulos.. Suojatut koneet! =) Palailen sitten viikonloppuna..
Mutta oli ihan pakko kertoa Äiti0004 :lle, että kyllä ihan np-ultrassa oli tarkoitus käydä, mutta eipä saatu enää tosiaan sitä mitattua, kun olin niin paljon pidemmällä.. Joulukuussa menkat oli mitä oli, mutta eipä ne mulla muutenkaan ole aina olleet mitkään runsaat ja kestäneet yleensä pari päivää, niin empä siinä joulu hössötysten keskellä sitä enempää miettinyt.. Oli lahjajuttuja, töitä paljon ja lasten joulujuhlia yms. joten se lievä pahoinvointikin meni väsymyksen ja stressin piikkiin.. =)
Jotta näin tämä 007 pääsi meidät yllättämään..
Mukavaa viikonloppua kaikille!
Jep jep.. maailma on yllätyksiä täynnä. Mietin vain tätä omaakin salamatkustajaa jotta kun on niin varkain livahtanu mukaan ja kun mahdollisuuksiakaan ei oo oikeastaan kuin kaksi niin...
Mutta kun kävin silloin siellä alkuraskauden ultrassa ja oli viikkoja 6 niin kait se on sen verran tarkka et voipi luottaa että rv 11 olisi nyt. Hitto ko ressaa ko mahaki niin pallo.En mäkään kyllä yhtään muista että onko ollu esim. normaalia niukemmat menkat tms. muistan vaan et ne oli.
Masentanu taas tänään ja tuntuu et mikään ei oo hyvin, nyt suihkuun.
Äiti0004 + salamatkustaja 11+1
Minut voi poistaa sissien listalta, eilinen ultra kertoi, että sikiö on lakannut kehittymästä rv 8. Kaikille muille onnellista odotusta!
Syksylapsi
mä oon alkanut nähdä mitä ihmeellisimpiä unia ja varsinkin vanhoista " heiloista" , sellasista joita en oo ees enää muistanut aikoihin, nyt kaverit tuppaavat tulemaan uniin.....ja meidän neiti on alkanut heräilemään n. 03.30 yöllä ja tulee hetkeksi viereen ja sit haluaakin taas omaan sänkyyn. No, toivottavasti yöt rauhottuu kun nukahtamisessakin menee nykyään itellä aikaa kun kaiken maailman ajatukset pyörii mielessä.
Täällä o kans ankeen harmaata ja vetistä, ei juuri ulos meno houkuta kun alta aika yksikön on muksu likomärkä, no, jospa aurinko rupeis tulemaan esille. Täytyy taaas mennä, ukko lähössä iltavuoroon
maitohamsteri ja kirppu 14+1