Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten lähestyä naisia?

Vierailija
18.02.2025 |

Miten voisi aloittaa keskustelun kuulostamatta typerältä? Baareissa/klubeilla kävisin, jos joisin ja en olisi rehellisesti sanottuna sosiaalisesti ahdistunut/herkkä kirkkaille valoille ja koville äänille. 

Kommentit (105)

Vierailija
61/105 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jumankaut! Opetele keskustelemaan silmillä ja ilmeillä.

Valitettavasti katsekontaktin kanssa minulla on vaikeuksia, ja ilmeily ei tunnu kovin luonnolliselta. -ap

No varmaan sitten löydät toisen samanmoisen? Ongelma vaan siinä, miten löydätte toisenne, jos aina katsotte pois päin. Ehkä netistä?

Vierailija
62/105 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä noista trolleista.

Minä ainakin ymmärrän miesten lähestymis yritykset helposti väärin. Selitellään jotain ympäri pyöreetä jostain ... tai kysellään suoraan saako sua halata ... eli ei näin ainakaan minun kohdalla.

Voin puhua vain omasta puolesta.

Minusta paras on kun aloittaa vaan juttelemaan ja jos natsaa luonteet ja mielenkiinnot on helppo ja mukava jutella. Sitten joskus on vaan käynyt niin että kumpikaan ei halua lopettaa jutustelua ja huomaa joka ikinen valveillaoloa hetki laittavan toiselle viestiä. Ja jos haluat olla suora viivaisempi niin minä ainakin olisin otettu ihan vain "Oot tosi ihanan oloinen ihminen ja haluaisin mennä sun kaa kahville/ syömään/ juoksulenkille/ keilaamaan/ puhaltamaan saippuakuplia" Toi vika ois mun lemppari. 

Siis sano suoraan ja käytä luovuutta. Ole kiinnostunut siitä toisesta. Ole rohkea tai esitä sitä, tyttöjä pelottaa, jännittää, ovat epävarmoja ynm. ihan yhtä paljon kuin sinuakin. Älä esitä mitään alfa-urosta kuitenkaan.

Olen ihan tavallinen nainen, joka ei myöskään oleskele baareissa, enkä ole erityisen sosiaalinen. Rohkeasti juttelet ja ole mukava toiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/105 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle käy " haluan nähä sut alasti" 👍

Vierailija
64/105 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun ei auta kuin kokeilla kepillä jäätä tai jäädä odottamaan, että joku nainen huomaa sut. Toki pridevärit voivat helpottaa oikeanlaisen naisen kiinnostumista. 

Vierailija
65/105 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä välitä noista trolleista.

Minä ainakin ymmärrän miesten lähestymis yritykset helposti väärin. Selitellään jotain ympäri pyöreetä jostain ... tai kysellään suoraan saako sua halata ... eli ei näin ainakaan minun kohdalla.

Voin puhua vain omasta puolesta.

Minusta paras on kun aloittaa vaan juttelemaan ja jos natsaa luonteet ja mielenkiinnot on helppo ja mukava jutella. Sitten joskus on vaan käynyt niin että kumpikaan ei halua lopettaa jutustelua ja huomaa joka ikinen valveillaoloa hetki laittavan toiselle viestiä. Ja jos haluat olla suora viivaisempi niin minä ainakin olisin otettu ihan vain "Oot tosi ihanan oloinen ihminen ja haluaisin mennä sun kaa kahville/ syömään/ juoksulenkille/ keilaamaan/ puhaltamaan saippuakuplia" Toi vika ois mun lemppari. 

Siis sano suoraan ja käytä luovuutta. Ole kiinnostunut siitä toisesta. Ole rohkea tai esitä sitä, tyttöjä pelottaa, jännittää, ovat epävarmoja ynm. ihan

Mulla on usein käyny niin, että oon itse huomannut miehen jo ennen, kuin tämä tekee aloitteen. Jos tällaisen miehen kanssa syntyy kiinnostavia keskusteluja, niin silloin on intohimon liekki syttymässä. 

Toisaalta, jos mies on sellainen, jota en ole itse huomannut, saattaa olla, että en lämpene vaikka mitä tekisi..

Vierailija
66/105 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi kun et lähesty, kuulostaa et sulla on liikaa ongelmia

Mitä ongelmia? -ap

Vierailija
67/105 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus ideoita:

"Ootko täältä päin kotosin?"

"Ompa suloinen *eläin*, mikä rotu? nimi?"

"Ompa kaunis auringonpaiste, tuleekohan jo kevät?"

Ei aloituksen pidä olla kummallinen. Saat asian kuulostamaan typerältä, jos yrität liikaa iskeä sitä naista tai muuten kuulostaa liian erikoiselta. Yritä ensin vain tutustua ja sanoa jotain mikä kiinnostaa sinua. 

Vierailija
68/105 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitus ideoita:

"Ootko täältä päin kotosin?"

"Ompa suloinen *eläin*, mikä rotu? nimi?"

"Ompa kaunis auringonpaiste, tuleekohan jo kevät?"

Ei aloituksen pidä olla kummallinen. Saat asian kuulostamaan typerältä, jos yrität liikaa iskeä sitä naista tai muuten kuulostaa liian erikoiselta. Yritä ensin vain tutustua ja sanoa jotain mikä kiinnostaa sinua. 

Kiitos! -ap

Vierailija
69/105 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota ei kannata kysyä naisilta vaan niiltä miehiltä, joilla on nainen.

Anteeksi, mutta miksi kysyisin miehiltä apua? -ap

Jos haluat kalaa niin kysyt kalastajalta miten sitä saa, eikö vain?

En halua lähestyä heteronaisia. -ap

Eivät ne perusperiaatteet siitä mihinkään muutu kalastaako kuhaa vai haukea.

Vierailija
70/105 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos katsekontakti ei tunnu luontevalta, niin sitä ei auta kuin harjoitella sitten. On tosi monenlaisia katseita vilaisusta tuijottamiseen ja tuijottaminen on varmaan kaikista kiusallista.

Vierailija
71/105 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua lähestyä heteronaisia. -ap

Eivät ne perusperiaatteet siitä mihinkään muutu kalastaako kuhaa vai haukea.

Miksi lähestyisin niitä, jotka eivät edes olisi mitenkään kiinnostuneita naisista? Turhaa. -ap

Vierailija
72/105 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat ratkaisun ongelmaan kysy miehiltä jos haluat velloa ongelmassa kysy naisilta.

Vierailija
73/105 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta nämä kalastajat eivät kai halua kaikki sitä samaa kalayksilöä tai edes samaa kalalajia?

Haluaa. He haluaa kalaa. Piste.

Vierailija
74/105 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juttelet vaikka naapureille ja työkavereille ensin. Naisille jutellaan ihan samalla tavalla kuin miehillekin. Puhu kuin ihmiselle, se on aina ollut naistenmiesten salaisuus. 

ei todellakaan puhuta. Miehillä on ihan omat jutut. Ei kannata kertoa kuinka heräs keskellä yötä kun oli ripuli jne.

Paskat ole. Kyllä me ainakin tyttöjen kesken on kaikki ruumiinvaivat käyty läpi. Miehille ei kaikista tule avauduttua, kun eivät ymmärtäisi kuitenkaan. 

Muutoin en ole ollenkaan kiinnostunut keskustelemaan naisille tyypillisiksi kiinnostuksen kohteiksi mielletyistä aiheista, kuten vaikkapa lapsista tai romanttisista elokuvista. Minua kiinnostaa tekniikka, politiikka, lääketiede ja luonto. 

Harmi vaan että miehet ei puhu keskenään tekniikkasta, politiikkasta, lääketieteestä ja luonnosta vaan seksistä ja viinasta.

Vierailija
75/105 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt vaan, että otakko kakkoseen ja nieletkö mällit

Vierailija
76/105 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juttelet vaikka naapureille ja työkavereille ensin. Naisille jutellaan ihan samalla tavalla kuin miehillekin. Puhu kuin ihmiselle, se on aina ollut naistenmiesten salaisuus. 

En kyllä juttele miehille, kaikki ystäväni ovat naisia. Ongelmana on kuitenkin se, etten osaa mitenkään lähestyä naisia romanttisessa mielessä. Kavereiden hankkiminen on ollut jo lapsesta asti hyvin vaikeaa, sosiaalisuus on yksi pahimmista vaikeuksistani. -ap

Mitä ajattelit puolison kanssa tehdä, jos ihmisten kanssa ajan viettäminen ahdistaa sinua jo lähtökohtaisesti?

Vierailija
77/105 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin asua naisen kanssa kahdestaan. Voisin nuuhkia vessaa kun on käynyt kakalla tai kun on menkat.Mutkun ei joutuu yksinää olla...

Vierailija
78/105 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin asua naisen kanssa kahdestaan. Voisin nuuhkia vessaa kun on käynyt kakalla tai kun on menkat.Mutkun ei joutuu yksinää olla...

?? -ap

Vierailija
79/105 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä juttele miehille, kaikki ystäväni ovat naisia. Ongelmana on kuitenkin se, etten osaa mitenkään lähestyä naisia romanttisessa mielessä. Kavereiden hankkiminen on ollut jo lapsesta asti hyvin vaikeaa, sosiaalisuus on yksi pahimmista vaikeuksistani. -ap

Mitä ajattelit puolison kanssa tehdä, jos ihmisten kanssa ajan viettäminen ahdistaa sinua jo lähtökohtaisesti?

Vieraiden ihmisten kanssa ajan viettäminen, ei läheisten kanssa. -ap

Vierailija
80/105 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö ja itsevarmuus unohtui! Tai "unohtui"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä