Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten lähestyä naisia?

Vierailija
18.02.2025 |

Miten voisi aloittaa keskustelun kuulostamatta typerältä? Baareissa/klubeilla kävisin, jos joisin ja en olisi rehellisesti sanottuna sosiaalisesti ahdistunut/herkkä kirkkaille valoille ja koville äänille. 

Kommentit (105)

Vierailija
21/105 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juttelet vaikka naapureille ja työkavereille ensin. Naisille jutellaan ihan samalla tavalla kuin miehillekin. Puhu kuin ihmiselle, se on aina ollut naistenmiesten salaisuus. 

ei todellakaan puhuta. Miehillä on ihan omat jutut. Ei kannata kertoa kuinka heräs keskellä yötä kun oli ripuli jne.

Paskat ole. Kyllä me ainakin tyttöjen kesken on kaikki ruumiinvaivat käyty läpi. Miehille ei kaikista tule avauduttua, kun eivät ymmärtäisi kuitenkaan. 

Muutoin en ole ollenkaan kiinnostunut keskustelemaan naisille tyypillisiksi kiinnostuksen kohteiksi mielletyistä aiheista, kuten vaikkapa lapsista tai romanttisista elokuvista. Minua kiinnostaa tekniikka, politiikka, lääketiede ja luonto. 

Vierailija
22/105 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohdin mainita, olen n19  -ap

Et ole.

Olen. Miksi oletat, etten olisi? -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/105 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata menee vain rahat hukkaan.

Vierailija
24/105 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juttelet vaikka naapureille ja työkavereille ensin. Naisille jutellaan ihan samalla tavalla kuin miehillekin. Puhu kuin ihmiselle, se on aina ollut naistenmiesten salaisuus. 

En kyllä juttele miehille, kaikki ystäväni ovat naisia. Ongelmana on kuitenkin se, etten osaa mitenkään lähestyä naisia romanttisessa mielessä. Kavereiden hankkiminen on ollut jo lapsesta asti hyvin vaikeaa, sosiaalisuus on yksi pahimmista vaikeuksistani. -ap

Eli et oikeasti ole ollut kiinnostunut yhdestäkään naisesta ihmisenä niin paljon, että välillenne olisi voinut kehittyä romanttisia tunteita.

En ole ikinä ollut kenestäkään romanttisesti kiinnostunut, koska en ole tavannut siinä mielessä kiinnostavaa ihmistä. En ole kuitenkaan ikinä etsimällä etsiny

No miksi väkisin sitten pitäisi saada romanttinen suhde, jos sulla ei sellaselle ole todellista tarvetta/kiinnostusta?

Vierailija
25/105 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harhauta. Pidä toista polvea suorana ja nainen keskittyy laahaavaan jalkaan muiden huonojen ominaisuuksien sijasta. Tadaa!

Vierailija
26/105 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä juttele miehille, kaikki ystäväni ovat naisia. Ongelmana on kuitenkin se, etten osaa mitenkään lähestyä naisia romanttisessa mielessä. Kavereiden hankkiminen on ollut jo lapsesta asti hyvin vaikeaa, sosiaalisuus on yksi pahimmista vaikeuksistani. -ap

Eli et oikeasti ole ollut kiinnostunut yhdestäkään naisesta ihmisenä niin paljon, että välillenne olisi voinut kehittyä romanttisia tunteita.

En ole ikinä ollut kenestäkään romanttisesti kiinnostunut, koska en ole tavannut siinä mielessä kiinnostavaa i

Vastauksellani tarkoitin, että mahdollisuutta ei ole vielä tullut vastaan. Mutta kiinnostusta on, ja en mieluusti olisi ihan yksin enää. -ap

Vierailija
27/105 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on veikeät kynnet, kaunis letti, upee tatska, hienot popot, tangossa kauheesti painoja, hauskanäköne drinkki, ...

Eli tee havainto kohteesta ja ota puheeksi kehuen se mikä hänessä kiinnittää huomiota

Vierailija
28/105 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on veikeät kynnet, kaunis letti, upee tatska, hienot popot, tangossa kauheesti painoja, hauskanäköne drinkki, ...

Eli tee havainto kohteesta ja ota puheeksi kehuen se mikä hänessä kiinnittää huomiota

Kiitos! Vielä jos saisi suusta ulos kunnollisia lauseita änkyttämättä :) -ap

Vierailija
29/105 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile tavata ystäväpiirisi kautta sopiva kumppani. 

Vierailija
30/105 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole.

Helsingissä ainakin seksuaalivähemmistöille suunnatuista baareista pitäisi löytää seuraa. Varmasti mammat söis sut elävältä siellä, mutta kokemus voi olla avartava.

Vierailija
31/105 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaikki minun naiseni ovat valineet minut ja kaikkiovat tulleet ns minulle puskantakaa, mutta naiset ovat tiedustelleet minut aika tarkastikkin.....mukaan lukien hirjoitusvihreet. Skaala on ollut vasemistosta oikealle. Monen kohdalla voin sanoa,että virheen tekijä on minä.

Eli puhu ja ole oma itsesi. Saat ja ilmeisestipitää olla vähän tollokin.

Mea Culpa  ..... noinhan se miehen elämä menee. 

Vierailija
32/105 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet naisten ympäröimä ja kaikki sun ystävät on naisia, niin oliskohan sillä jotain tekemistä sen kanssa, että naiset pysytteleekin mieluummin siellä kaverivyöhykkeellä? 🤔

Vierailija
33/105 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole.

Helsingissä ainakin seksuaalivähemmistöille suunnatuista baareista pitäisi löytää seuraa. Varmasti mammat söis sut elävältä siellä, mutta kokemus voi olla avartava.

Jaa? He ovat päälisinpuolin SIVISTYNYTTÄ kansaa. 

Vierailija
34/105 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa itse en lämpene sille, että tullaan heittämään kommentteja mun ulkonäöstä. Painot tangoissa vois toimia, kun ei liity ulkonäköön. 

Ulkonäön kommentoinnista tulee vaan ekana mieleen, että latelee samat kohteliaisuudet jokaiselle pillun toivossa, eikä näe minussa mitään erityistä.

Vierailija
35/105 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tartut tussusta kiinni ja sanot että nyt lähetään paneen.

Vierailija
36/105 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos! Vielä jos saisi suusta ulos kunnollisia lauseita änkyttämättä :) -ap

Ja aloittaa voi jollain neutraalillaa...

Kuule..saanko sanoa....mulla tuli mieleen...,mä oon katellu tässä...mitä mieltä sä oot..

Vierailija
37/105 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet naisten ympäröimä ja kaikki sun ystävät on naisia, niin oliskohan sillä jotain tekemistä sen kanssa, että naiset pysytteleekin mieluummin siellä kaverivyöhykkeellä? 🤔

Eikun ystävälismielinen sorrmien ihon pyyhkäisy käsivarelle.- hyvin hento -ja katso silmiin. Silmien katsetta ei saa irroittaa jos nainen katsoo vastaan.

Vierailija
38/105 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Nietscheä kuuntelet, niin otat piiskan mukaan kun lähdet naista tapaamaan.

Vierailija
39/105 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten lähestyä puolta maapallon väestöstä?

Vierailija
40/105 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, ei kai ystäväpiirin sukupuolen pitäisi vaikuttaa siihen? -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän