Mitä Joel Lilo puuhailee nykyään?
Mitä Joel Lilo puuhailee nykyään, ei ole esiintynyt julkisuudessa pitkään aikaan.
Kommentit (15)
Kai se valmistautuu Joonan hautajaisiin
Onko se yhtä kuuma pakkaus kun se Joona oli? Joonan kuvan jostain bongasin ja seksikäs kaulatatuointi. Mä käyn niin kuumana noihin hieman pahoilta pojilta näyttäviin poikiin.
Eteenkin tuolla narkkihabituksella höystettynä...? Onnee vaan tulevaan parisuhteeseen.
Ai kauhee, ei kuulosta kyllä kovin uskottavalta, "kuuma pakkaus", nyt on jämähdetty kyl muutama vuosikymmen taakse päin jos oot tosissas.. 😂 En tiiä mitä tekee, mut Joonan kuolema ilahdutti!
Milloin tämä pska päästään hautaamaan? Toivottavasti pian. Mulla on haudalle tuomisia.
Eilen oli asiallinen keskustelu Joonasta ja Lilosta, vaan poistui, niinkuin tämäkin tulee poistumaan.
Jaa-a. Varmaan vielä rumempana läskinä elelee ku sen narkkikaveri Joona.
Pittää siinä päässä olla vikkoo jos tuommosia rutkuja kuumana pitää.
Jossain oli huhua, että kävisi kuntouttavassa työtoiminnassa jossain lajittelukeskuksessa. Tuskin siellä pidempään viihtynyt. Isommat rahat kiehtoo "gangsteria".
Nyt voisi tuon Hasselqvistin kohdalla kokeilla sitä vasemmiston kansanedustajan Anna Kontulan ehdotusta kuolleen hautaamisesta kompostiin. Hasselqvistin taustan tuntien, oikeampi paikka lopulliselle osoitteelle olisi tunkio. Siitä sitten rotat, käärmeet, hiiret ja muut kuoriaiset juhla-aterialle. Laihahan tuo kuvien mukaan oli, mutta kevyt välipala kuitenkin.
Alfa vaan porskuttaa. Olen ihaillut Joel Liloa jo kolmosluokkalaisesta lähtien!
Keke aka kakola Crista näytti lisäävän kuvan Facebookiin missä kiittelee hyvää ystävää Joel Liloa joistain paidoista
Näitä diggaavat naiset ovat hyviä alhaisia henkiseltä tasoltaan. Hyvissä ajoin munajohtimet poikki.
Varmaan itse aloittanut tämän keskustelun, vaikuttaa Facebook-profiilinsa perusteella todella huomionhakuiselta psykopaatilta..
Mikä lie tuossakin mennyt pieleen, kun ihan suloisen ja normaalin oloisesta lapsesta tullut aikuisuuden kynnyksellä täysin häiriintynyt mörkö.