Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~MAALISmasujen keskiviikko~~

07.03.2007 |

Ohhoh,eikös oo vielä pinoa tälle päivälle?! No tässäpä tulloo alotus,olkaapas hyvät!

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttakaa hyvät ihmiset.... Aamulla kävin vessassa ja maha toimi, ei kovaa, mieluummin pehmyttä *kiva kertoo tämmösiä teille ;) *

Puoliltapäivvin sitten tuntui taas että kakittaa. Yritin ängätä ja ängätä ja en saanut kuin yhden pienen pienen löysän nokareen ulos. Taas nyt illalla se änkeäminen jatkuu. Tuntuu että on tulossa ihan kunnolla tavaraa ja menen vessaan työntämään sitä ulos ja MITÄÄN ei tule! En saa sitä tulemaan ulos. Jos se olis ummetusta niin silloin kai kakan pitäis olla kovaa, eikö? No nyt mitä aamullakin tuli niin oli mieluummin löysää. Hitto miltä tuntuu kun en saa edes kakkaa ulos. Miten sitten vielä vauvan pungerran ulos :/

Peräruiskettako tässä on käytettävä? Mahassa on semmoinen outo olo, pierettää välillä jne.... Voi että miten ikävä olo, auttakaa! Mitä minä teen :(

Jouhi jolla inhottavia juttuja

Vierailija
62/64 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan kans nenäni takaisin. Ei makuaistia, ei hajuaistia, vaan vihreetä limaa ja sitäkin vain satunnaisesti. Lilluu tuolla onteloissa ja päätä särkee. Suu on ihan kuiva, kun happi ei nenästä kulje -yötä päivää. Yök.

Mä olen muutenkin ihan raihnainen. Haluaisin olla sellainen pieni mölliäinen jonka joku ottais syliin, pukis, riisuis, syöttäis, juottais ja hoitais. 3veeltä tulee hyviä neuvoja, kun valitan että äitiä väsyttää: sun pitäis nukkuu enemmän (en JAKSA enää nukkuakaan!) tai kun höyryhengittelen, niin tämä kyselee että joko se auttoi. Niinpä niin.

Mä olen ihan valas ja selkään sattuu. Mulla on nälkä mutta ruoka ei maistu kun taas oksettaa.

Kiitos UUPU, kun palautit maan pinnalle. Mä hetken jo ajattelin, miten elämä helpottaa ilman mahaa, mutta unohdin mitä tilalle tulee ;-). Ja joskus jaksaa muistaa miten ihania ja ihmeellisiä lapset ovat.

Huomenna on pakko jaksaa ajaa äitiyspolille (50min ajomatka suuntaansa) kun on synnytystapa-arvio. Luulenpa että minäkään en tule hullua hurskaammaksi siellä. Eihän ne voi tietää milloin mä jakaannun ja kun lapsi on jo lähtömallillaan, ei tässä mitään sektioitakaan suunnitella.

ARG. Kuka hoitaa pieniä (suuria), avuttomia odottajia ja vastasyntyneiden äitejä?? Kuka meidän päätä silittää.

Ai niin, päivän plussat (kolme pakollista?):

+ ilma on niin lämmin, että hevosten vedet pysyvät sulana eli kerran päivässä astioiden täyttäminen riittää!

+ mies on hoidellut esikkoa nukkumaan

+ vauva möyrii ja liikkuu eli kaikki lienee ihan hyvin sillä äitinsä totaaliväsymyksestä huolimatta...

Kait se pitää mennä kuitenkin antamaan neidille iltasuukko.

Koitan huomenna tulla kertomaan mitä ne mulle tilitti äippäpolilla...

telma ja megasyylä ;) 37+0

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en osaa kyllä auttaa, mutta painaisko vauva jotenkin hankalasti sitä suolta niin että vessahätätarve on, mutta mitään ei pääse tulemaan?

Koitapa jaksaa!

Vierailija
64/64 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, en saanut vielä sitä nyyttiä.

Eilen illalla alkoi säännölliset supparit 10 min välein. Kesti reilun tunnin ja sitte tuli enää satunnaisesti.

Aamulla vähän oli supistavaa tunnetta.

Kävin siellä vyöhyketerapiassa ja sen jälkeen alkoi supparit taas hivenen voimakkaampina. Alkoi sitten sen verran kivistämään tossa kuuden maissa että päätin käydä näytillä. Sieltä sanoivatkin että tervetuloa vaan (oli vauhdikas ensisynnytys)

Käyrälle saatiin oikeen mahtavia supistuksia 10 min välein mutta kohdun suu on vasta reilulle sormelle auki. Kanavat on poissa.

Sanoivat sitten että saan jäädä osastolle, mutta mielummin mä kotona nukun. Kätilöltä vielä terveiset, ettei saa häntä syyttää jos matkalle synnytän ;)

No kipeitähän nämä supparit on, mutta jotenkin vaan ei tunnu siltä kuin tässä olisi ikinä lähdössä synnyttämään. Jos nämä saakelit nyt loppuu ni mä en suostu olemaan enää raskaana...PAH

t.raikku 40+2