***MARRASMURUJEN TO-PE***
Kommentit (22)
Täällä näköjään simahdettiin yöunille jo 19.30! Nukkuu nimittäin edelleenkin.. Paha vaan, kun en yhtään arvannu, olis voinu vaipan vaihtaa ja yöpuvun laittaa... Kai se täytyy sit tehdä pikasesti kunhan se jossain vaiheessa herää. Aattelin tosiaan et se vetäsee vaan jotkut puolen tunnin tirsat, kun on usein niin tehnyt, mut eipä sit tänään.
Sosegalluppia: ite tulee syötyä välillä välipalana noita hedelmäsoseita, niin sit oon pikkumaistiaisia antanu pojallekin, mut ei muuten oo mitään soseita vielä syöty, eikä vellejäkään annettu. Vettä oon nyt yrittäny pikkasen antaa, lähinnä et sais suuta huuhdottua ja sit tietty, et ehkä se vesi joskus kelpais myös janojuomanakin.
Ainiin unohdin kommentoida, kun oli keskustelua kiloista.. Mulla suli kyllä raskauskilot aika nopsaan pois. Imetys on siis ilmeisesti tehny tehtävänsä, mut asiaan varmaan vaikutti ehkä vähän sekin, et kun kotio tulin sairaalasta, niin ekan viikon olin ihan kuralla.. Mut se on kyllä ihan kiva, kun menee vanhat housut ihan ongelmitta päälle! :) Vaikka olis tässä vielä tiputettavaakin, painoindeksi taitaa olla just piirun verran lievän ylipainon puolella. Ja keskikroppaa pitäs kyllä saada kiinteytettyä kans. Oon vaan tosi laiska harrastaan mitään jumppajuttuja! :]
Kattelin kans Idolsia.. En oo muuten kauheesti seurannu, paitsi nyt näitä finaaleja oon kattonu. Mun suosikki on kyllä Anna ja Ari heti hyvänä kakkosena! Voisin veikata, et Anna kyllä vois voittaa koko kisan! On sillä niin uskomaton ääni.
Pitäsköhän huomiselle vääntää jo uus pino, vaikka tää tavallaan on perjantaille asti, kun tiitiäinen eli vähän väärää päivää.. :) Niin aattelin vaan et palattas " normaaliin päiväjärjestykseen" ... Mut sen kattoo sit huomenna, kuka ensimmäisenä tulee kirjotteleen, et minkä ratkasun tekee.
Noniin en jaarittele enempiä. Kai se tarvii alkaa iltatoimiin. Hittolainen tosiaan kun toi jätkä meni jo niin aikasin nukahtaan! Kai se sit huomenna herää jo joskus kuudelta kukkumaan!
joelaa ja Niklas yöunilla!
Täälä ollaan onneksi jo koko poppoo terveenä,tai sitten vielä terveenä kun meillä oli nyt miehen kanssa se noro-virus,joka ei lapsiin ole tullut.
toivottvasti ei tulekkaan.
pojan itku kohtauksiin syyksi lääkärissä selvisi hampaiden teko ja tehkkaampia suppoja vaan määräsi ja nyt sitten mieleln kiinnolla odotetaan etä millon se ekahampu puhkee...
Muille meillä tosiaan tullut hampaat vasta eka 7kk iässä.
Joten näin pienenä hampaan puhkeemisesta ei ole ollut tietoo ja kokemusta vaikka neljäs lapsi onkin kyseessä.
kamalat huudot ja ienraivarit ainakin pojalla.
Nyt sitten mahataudin takia meinas rintamaitoloppua mutta näköjään tulee sitä nyt edelleen jonkin verran,mutta hyvä olis poikaa saada pulloon oppimaan tai sit nokkaan jo nyt joka tosin taitaa olla vielä hieman hankalaa,kun kyseessä kuienkin 4kk ikäinen vauva.
Mutta saattaahan se onnistuakkin,velliä suostunut nyt 2 päivän aikana ottamaan 90ml pullosta ja vettä on nyt pullosta ottanut muutamia kymmeniä millejä päivässä mutta aikas vähän.
soseista ei olla paljoo maisteltu kun luumua ja sitten peruna-porkkana sosetta ja se kun sopi niin tein itse porkkana-kukkakaali sosetta niin aiheutti ilmavaivoja sen verran etten ole sitä enään kokeillu...
Maissi velliä annoin tänään ekan kerran eikä poika siitä välittänyt,mutta katsotaan nyt jos sekin alkaisi maistua piakkoin.
Galluppina:kuinka monella ollaan jo sosemaistiaisia tehty ja mitä vellejä vauvoilla?
Mutta nyt siihen galluppiin mikä jo oli meneillään eli mitä tekee...
olen ollu 2 kertaa ammattikoulussa ja toisella kertaa kesken kolmosen takia kun tuli niin huono olo keittiöllä ja toisella kertaa astmaan sairastumisen takia joten nyt ollu sit kotona.
Olen ollu kyläkaupan kassalla töissä ja sitten vesitornikahvilan kassalla töissä täälä kylällä myös.
Mahdollisesti pääsen myöhemmin kesäisin ainakin sinne vesitorni kahvilaan,koska se on siis kesäisin vaan auki,muullaisista töistä ei täälä kylällä tartte edes haaveilla ellei muualle mee töihin.
Mies tekee kesäisin eräreittejä ja on eräoppaana ollut nyt viime kesänä ja sitten on tehnyt kylän perinnetaloakin eli sekatyö mies talvi ajalle ei tänne oo töihin päässyt hänkään.
omia korttejaan(siis valokuvakortteja) on nyt saanut myyntiin ja myytyäkkin kun valokuvausta harrastaa,eli tämmöisiä pieniä tienestejä vaan...
Pääsääntöisesti ollaan siis molemmat työttömiä.
Mutta työtä silti piisaa omiksi tarpeiksi 4 lapsen kanssa kotonakin.
Mutta nyt idolssia katteleen!!!!
toivoovauvaa ja nukkuvat lapset ja mies tv:n äärellä...