Paljonko pyytäisit?
Brion pinnasängystä, ns. kallis malli (n. 350 uutena) jossa toinen pääty kiinteä, väri pähkinä + pupujussikat sänkyverhot+ pinnasuojus + finlayson patja? Yhdellä lapsella olleet, uutta vastaavat?
Kommentit (21)
nyrkkisääntönä mulla et pyydän käytetystä korkeintaan kolmasosan ostohinnasta.
En anna puoli-ilmaiseksi sellaisia tavaroita jotka olen rakkaudella omalle lapselleni ostanut. Annan sitten mielummin lainaksi jollekkin tutulle, kun joku tarvitsee.
Käytetty on aina käytetty vaikka voissa paistaisi.
250 olin itse ajatellut. Mut okei, jos se on törkeä hinta, niin pidän itse mielummin ne tuolla varastossa. joku hyvä ystävä jolta en halua penniäkään, voi tarvita niitä. Nuo maksoi siis uutena vissiinkin jotain...hmm...500, tai vähän ylikin.
Yhdellä lapsella käytetty ei muuten ole uutta vastaava, vaikka olisi miten hyvässä kunnossa. Siis jos on käytetty enemmän kuin kerran kokeiltu. Käytetty on käytetty, ei uusi, uudenveroinen tai uutta vastaava.
Jos tunnearvon takia pitää korkeaa hintaa, joutuu todennäköisesti olemaankin myymättä. Ostaja ei ajattele pinnasängystä samalla tavalla kuin sinä, eikä ole valmis maksamaan sinun tunteilustasi.
Pakkaan siis kauniisti varastoon:)
Olisi noloa pyytää sikahintaa käytetyistä.
Voihan siihen ostaja sit tarjota, mitä on valmis maksamaan..
Brion sänky ei edes ole " top of the line" vaikka parempi malli olisikin. Pinna sänkyyn tulee kolhuja sun muuta jo yhden lapsen jälkeen.
Tiituska:
250 olin itse ajatellut. Mut okei, jos se on törkeä hinta, niin pidän itse mielummin ne tuolla varastossa. joku hyvä ystävä jolta en halua penniäkään, voi tarvita niitä. Nuo maksoi siis uutena vissiinkin jotain...hmm...500, tai vähän ylikin.
mitä hintoja pinnasängyistä!!! En ikupäivänä laittaisi pinnasänkyyn noin hirveitä summia, on kuitenkin niin lyhytaikainen kapistus. Kallista lystiä. Mutta huvinsa kullakin.
Myin samanlaisen Brion pinnasängyn 60 eurolla pois, kaupan päälle annoin lakanoita ja pinnasuojuksen. Sänky oli ollut kahdella lapsella, ihan hyvässä kunnossa silti. Sekä minä että ostaja olimme oikein tyytyväisiä.
Niin se vaan on, että tavaran arvo tippuu puoleen, kun se kannetaan kaupasta ulos.
Eihän se ole käytössä kuin hetken!
Uusia, hyvälaatusia sänkyjä saa halvemmallakin, ehkei brio-merkkisiä, mutta laatua kuitenkin.
Mutta eihän se ole hullu joka pyytää, vaan joka maksaa. Laita vaan myyntiin ja kokeile onneasi.
Täällä sanotaan, että uudenveroisesta voi pyytää just jotain 30% uuden hinnasta. Huh. :D
Sama on huonekaluissa, vaatteissa ja rattaissa.
Laita hintavaraus niin et pety.
Ei se ole hullu joka pyytää vaan se joka maksaa.
Siellä on huutajia joka lähtöön, kannattaa kokeilla.
itse en maksaisi kuin kork. 150 euroa. En muuten ikinä käyttäisi vanhaa patjaa lapsellani. Sitä ei suositella.