Suomi-Kanada otteluseuranta OFFICIAL
Kommentit (113)
Saros tehnyt jo monta huipputorjuntaa, itse olisin vaihtanut jo 3-0 jälkeen mutta Pennasen piti odottaa että saivat 4 maalia.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Venäjä mukana pian, niin oikeasti maailman parhaat joukkueet mukana.
Jos neljän maan turnaus, niin se tarkoittaa...
Vierailija kirjoitti:
Rosterien palkat:
Kanada 174 miljoonaa taalaa.
Suomi 106,9 miljoonaa taalaa.
Tuohan on varsin pieni ero (jos on tottunut vertaamaan jalkapallomaajoukkueiden pelaajien palkkoja, kun Suomi on pelaamassa).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rosterien palkat:
Kanada 174 miljoonaa taalaa.
Suomi 106,9 miljoonaa taalaa.
Tuohan on varsin pieni ero (jos on tottunut vertaamaan jalkapallomaajoukkueiden pelaajien palkkoja, kun Suomi on pelaamassa).
NHLssä palkkakatto, siksi erot ei kasva niin valtaviksi
Romahtaakohan Suomi kolmannessa erässä taas, kuten USA-pelissä?
Niille, joiden mielestä tärkeintä ei ole voitto vaan että Ruotsi häviää, tämänpäiväisen ottelun tulos on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Saros tehnyt jo monta huipputorjuntaa, itse olisin vaihtanut jo 3-0 jälkeen mutta Pennasen piti odottaa että saivat 4 maalia.
Aika eri tilanne tulla Saroksella tolppien väliin ja pelata paineettomassa tilassa, kun peli on jo selvä.
Pätty Laine pelastaa suomen ehkä
Vierailija kirjoitti:
Nyt jos Pennanen olisi vaihtanut Saroksen tilalle jo 3-0 tilanteessa kuten monta kertaa olen kommentoinut tänne.... Jää paljon jossiteltavaa, oltaisiin voitu olla tasoissa 3-3 ja venynyt jatkoajalle...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika eri tilanne tulla Saroksella tolppien väliin ja pelata paineettomassa tilassa, kun peli on jo selvä.
Juuri siksi pitääkin vaihtaa maalivahdin, yhtä paineetonta olisi ollut 3-0 tilanteessa.
Onpa raskasta kuunneltavaa toi Pennanen. Ulosanti täys nolla.
Mites nää meidän nhl-tähdet sukkaa näin pahasti?