Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksihän naiset ei anna varatuille

Vierailija
17.02.2025 |

Monta kertaa tätä ihmetellyt. Moni sanoo, että sormus sormessa vetää puoleensa naisia baarissa. Mutta sitten kun tulee se aika että pitäisi jatkosta puhua, niin ei auta avoimet suhteet puheissa. 

Sama homma ilman sormusta, niin kas kummaa kun melkein väkisin lassotaan jatkoille. 

Kokemuksia ja vinkkejä. 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin annan varatulle ja saan ihanaa kullia. Sormusta miehellä ei ole koska ei ole kihloissa, avoliitossa on. Meillä on hyvää ja kiihkeää seksiä. Muiden varattujen kanssa en vehtaa.

Vierailija
2/11 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä ainakin annan varatulle ja saan ihanaa kullia. Sormusta miehellä ei ole koska ei ole kihloissa, avoliitossa on. Meillä on hyvää ja kiihkeää seksiä. Muiden varattujen kanssa en vehtaa.

Oksettavaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taso se olla pitää -seuranhaussakin.

Vierailija
4/11 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just tuollaista rajoitteisuutta.

Vierailija
5/11 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän? Olisikos syynä se, että naiset arvostavat itseään ja suojelevat sydänsuruilta? No joo, parista miehestä en ollut varma, että olivatko varattuja vaiko eivät, mutta ne kuuluvat hurjaan nuoruuteen. En enää yhden illan juttuja harrasta.

Vierailija
6/11 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä annan vain kakkosta varatuille.

Vierailija
7/11 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä annan vain kakkosta varatuille.

Selvä se Simo.

Vierailija
8/11 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile pokata varattuja tai niitä itsestään epävarmoja parikymppisiä. Tai etsi se ruma joka luulee olevansa kaunotar. Silmät kiinni panee vaikka rupikonnaa. On se runkkausta hauskempaa kuitenkin

Vierailija
9/11 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just tuollaista rajoitteisuutta.

Ei mulla ole mitään velvollisuutta harrastaa seksiä jokaisen varatun kanssa. Mä valitsen itse kenen kanssa harrastan seksiä. 

Vierailija
10/11 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mä en tykkää olla varattujen kanssa. Niiden puolisoiden takia, niitä mä mietin. Ja se on usein aika monelle ongelma. Varsinkin kun oon itsekin varattu niin ihmiset ei tahdo ymmärtää sitä että mä mietin enemmän niiden puolisoita kun mun omaa meidän suhteen tilan vuoksi.

Vierailija
11/11 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa ollessani minulle on antautunut mm. lähes kaikki lähipiirin kaunottaret, ja suuri määrä työkavererikaunottaria sekä opiskelukaverikaunottaria.