Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kuuluu Stellalle ja Starlightille?

Vierailija
06.03.2007 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä sitten tulevaisuus tuokin tullessaan. Olen se alkuperäisessä viestissä oleva, joka kehotti ettet kerro miehellesi, ehkä kuitenkin parempi näin. Itse en ole vieläkään pystynyt asiasta kertomaan miehelleni (minulla olise tapaus, jossa osapuolena on mieheni paras ystävä). Toivon kovasti että pystytte miehenne kanssa käymään tämän läpi ja jatkamaan, ainakin paljon oppineena. itse en tule miehelleni asiasta kertomaan...ainakaan vielä

pidäthän meidät ajantasalla, kanssasi on ollut " mukava" rämpiä tässä samassa tilanteessa

Vierailija
2/10 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hahaaaaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se kohta taas täällä meitä ilahduta tarinoillaan...

Vierailija
4/10 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta olen aika toiveikas. Tuntuu siltä, että loppujen lopuksi elämä saattaa näyttää ihan uusia ja kirkkaampia puolia itsestään. Virheiden kautta voi oppia paljon.

Vierailija
5/10 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyt avautumassa elämästäs jollain palstalla ja ihan ku jotain nyt oikeesti kiinnostais jonkun netti " henkilön" elämä ja asiat

Vierailija
6/10 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustin koko kuvion ja sanoin olevani todella, todella pahoillani. Mies sanoi, että on aavistanut asian koko ajan. Eli jonkinlainen helpotus oli hänellekin kuulla se minulta suoraan. Tulevaisuudesta en osaa sanoa vielä mitään varmaa. Minä haluan jatkaa mieheni kanssa, mutta en voi vaatia mitään.

Vierailija
7/10 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä miehesi miettii? Tahtooko erota vai jatkaa yhdessä? Kerroitko myös pettäneesi?

Vierailija
8/10 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on vasta muutama päivä, ei mies ole vielä mitään valmista ajatusta ehtinyt miettiä. Uskon että meillä on toivoa, mutta varaudun myös pahimpaan.

Vierailija
9/10 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on erehtyväinen. Ja kuten sanoit, ehkä olet oppinut tästä kaikesta jotain.

Vierailija
10/10 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

käyt avautumassa elämästäs jollain palstalla ja ihan ku jotain nyt oikeesti kiinnostais jonkun netti " henkilön" elämä ja asiat