Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain 50v naisena 900 tykkäystä Tinderissä -Naisten markkinat

Vierailija
16.02.2025 |

Osa nuoremmista miehistä haluaa tietty vain seksiä, mutta suuri osa on myös tosissaan.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäreilua

Vierailija
22/36 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain toista tuhatta tykkäystä mutta kun karsin kaikki parisuhteen etsijät niin jäi kourallinen naisia joita nyt panen sillon tällön

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulevatko naiset että fjöösän kysyntä on sama kuin parisuhteen mahdollisuus? Illuusiot huipussaan.

Tinder on "sitä" varten. Ei muuta. Ja tilastot paljastavat että ongelman painopiste (jos ajattelee suhteiden pysymättömyyttä ongelmana) on naisten puolella.

Moni tuttu on löytänyt kumppanin sieltä

Vierailija
24/36 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä Swoony deittipalvelusta?

Vierailija
25/36 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
26/36 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
27/36 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa. Minä taas en joutunut tyytymään tinder-lihaan vaan sain parisuhteen ilmankin.

28/36 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulevatko naiset että fjöösän kysyntä on sama kuin parisuhteen mahdollisuus? Illuusiot huipussaan.

Tinder on "sitä" varten. Ei muuta. Ja tilastot paljastavat että ongelman painopiste (jos ajattelee suhteiden pysymättömyyttä ongelmana) on naisten puolella.

Saako tinderistä tosiaan irtopillua? Jotenkin tuntuu oudolta, kun miehet valittavat, että eivät saa sieltä seuraa. Ja kuitenkin roikkuvat siellä. Miksi?

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
29/36 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto 

Vierailija
30/36 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin aikanaan luulin, että tuo on loistotulos. Olen nainen 48 v ja sain Tampereella 1000 tykkäystä vuorokaudessa ja Helsingissä 2000 (tarina on tosi). Suurin osa ihan höpöjä.

Tajusin tilanteen vasta kun tein kuvattoman profiilin ja sain 500 tykkäystä vuorokaudessa ja tuona saman 1000 tykkäystä viikon aikana. 

Miehet tykkää jokaisen kuvasta. 

En oo enää tinderissä

Vierailija
31/36 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

50v = paljaalla lasti sisään.

Ahhh!!!!

Vierailija
32/36 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderin kuherruskuukausi. Mäkin olin alussa ihan täpinöissäni, ennen kuin tajusin etteihän nuo merkitse mitään. Yksi sadasta voi olla sellainen joka kiinnostais ja ehkä jopa hakee parisuhdetta ja se pitäis sitten napata heti.  Luultavasti sitäkään ei sit livenä vaan nappaa tai myöhemmin paljastuu , miksi tää kelvollinen mies olikaan sinkkuna..

Vierailija
33/36 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tekee yleensä niin, että ne ei edes katso sun profiilia, vaan tykkää jokaisesta. Sitten ne katsoo, ketkä tykkäävistä naisista kiinnostaa oikeasti ja laittaa niille viestiä siin järjestykses kun nämä naiset ovat helposti lähestyttävissä ja mukavia. 

Itelläkin tulee mätsejä miehenä semmosilta naisilta, joita en oikeesti katselis. Tämä on vaan miehen tapa ajatella: säästetään aikaa. Aika on rahaa. 

Mutta tää pitää tehdä fiksusti, koska jos ihan kaikista tykkää, niin Tinderin algoritmi rankaisee ja piilottaa profiilin. Täytyy siis antaa niitä ruksejakin. 

Vierailija
34/36 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderin kuherruskuukausi. Mäkin olin alussa ihan täpinöissäni, ennen kuin tajusin etteihän nuo merkitse mitään. Yksi sadasta voi olla sellainen joka kiinnostais ja ehkä jopa hakee parisuhdetta ja se pitäis sitten napata heti.  Luultavasti sitäkään ei sit livenä vaan nappaa tai myöhemmin paljastuu , miksi tää kelvollinen mies olikaan sinkkuna..

Miksi sen pitää napata heti? Eikö ensin vois tapailla vähän aikaa?

Vierailija
35/36 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei muuta sitä faktaa, että AP:lla on kuiva torttu. Ei jatkoon.

Vierailija
36/36 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sulla on maksullinen versio. Mä en siitä sonnasta maksa. Joku ajatushäiriö tuli taas kun latasin Tinderin kuudennen kerran, pian varmaan taas sen poistan. Tykkäysten määrää en tiedä koska en näe niitä.

N46

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme