Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ystävystynyt puolison sisarusten kanssa?

Vierailija
16.02.2025 |

Oletko heihin suoraan yhteydessä muulloinkin kuin tavatessa

vai tapahtuuko kommunikointi puolison välityksellä?

Vai oletteko ns. hyvänpäin tuttuja, ettei mitään yhteistä muuta kuin

ns. pakolliset kohtaamiset?

Kauanko olet ollut puolisosi kanssa?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enkä ole tekemisissä ylipäätään kuin satunnaisesti. Miksi olisin? Miehen sukulaisia.

Vierailija
2/14 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koska veljensä vaimo on täydellinen, minä en.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä iso perhe ja ollaan tekemisissä kahden sisaruksen kanssa. Ovat lastemme kummeja.

Vierailija
4/14 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko jos on yhtynyt vaimonsa pikkusiskoon

Vierailija
5/14 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Neutraalit ja asialliset välit. Asutaan heistä n. 500 km päässä.

Vierailija
6/14 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Neutraalit ja asialliset välit. Asutaan heistä n. 500 km päässä.

Vierailija
7/14 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni eli nuorena uusperheessä. Biologisen siskonsa kanssa ollaan tekemisissä pari kertaa vuodessa, yhdessä. Muiden "sisarusten" kanssa meillä on välit poikki heidän, minuun kohdistuneen, sekoilunsa takia.

Vierailija
8/14 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihanaa, jos puolisolla olisi sisaruksia ja heilläkin perheet ja lapsilla siltäkin puolelta serkkuja. Valitettavasti puoliso on ainoa lapsi. 

Vierailija
9/14 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisaruksen puoliso yritti ja sisarus on parittanutkin minua hänelle, mutta valitettavasti maalaismammalla ja kaupunkilaisnaisella ei ole juuri yhteistä maaperää. Niin kauan kun pariutuminen suomessa tapahtuu yksilön tarpeista lähtien (=kuka antaa miehelle pimppaa) on turha odottaa että tuolla henkilöllä olisi mitään yhteistä tämän sukulaisten kanssa

Vierailija
10/14 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo sisarukset ovat minua 15-20 v vanhempia. Tulin perheeseen myöhään, ja heillä oli jo kaikki tarvittava. Miehen veljellä oli vaimo, joka oli ollut perheessä jo iät ja ajat ja hän oli anopin suosikki. Halusi olla sitä jatkossakin,  

Välit miehen sisaruksiin ja anoppiin jäivät etäisiksi, emmekä pidä minkäänlaista yhteyttä. Miehen kautta kulkee kaikki informaatio, jos minun jotain harvoin pitää tietää.

Vierailija
11/14 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En enkä ole tekemisissä ylipäätään kuin satunnaisesti. Miksi olisin? Miehen sukulaisia.

Näitä vastauksia en ymmärrä. 

Vierailija
12/14 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ja en ole.  Miehellä neljä sisarusta, yksi niistä on sietämätön.  Välimatkaa muutama sata km. kaikilla.

Vierailija
13/14 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolison kanssa kymmenisen vuotta ja olen tekemisissä hänen sisarensa kanssaan. Meillä samanikäiset lapset ja kun asumme suhteellisen lähekkäin niin lapset viettävät aikaa myös yhdessä. Olemme molemmat perheet lomailleet myös yhdessä.

Viimeksikin vaimoni sisar soiti minulle kun tiesi että olen tavoitettavissa enkä töissä. Teemme puolisoni kanssa molemmat vuorotyötä. 

Vierailija
14/14 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ystävystynyt mieheni siskon kanssa, koska olemme tosi erilaisia. Hän on hyvin introvertti tyyppi enkä saa häneen oikein kontaktia. Ihan hyvissä väleissä ollaan, mutta kyläillään vain perheenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme