Jos mä siivoon jossai myymälässä niin pitääkö mun mennä töihin?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Mut josmä oon komkun siivousfirman työntelijä? Ei mulla oo mtn tekemistä niitten kauppojen kaa vaan käym siel vaan siivoomassa. Ap
Jos ja jos...Et taida olla oikeesti siivoojana yhtään missään.... Jos olisit niin sulle vamasti olis annettu avaimet, kulkulätkä tai kulkukortti jolla pääset sinne kauppan koska vaan ja työpuhelin jolla sisäänkirjaudut ja uloskirjaudut. mene ny sinne kauppaan sitten kun sun tyuövuorosi on ja kirjaudut sisään, teet työsi ja kirjaudut ulos. Ota kuva kirjautumisista, sinä sulle todisteet että olet töissä käynyt jos aletaan nillittää jälkikäteen.
Vierailija kirjoitti:
Mut josmä oon komkun siivousfirman työntelijä? Ei mulla oo mtn tekemistä niitten kauppojen kaa vaan käym siel vaan siivoomassa. Ap
Töihin menet normaalisti. Lakko ei koske siivoojia. Jos kauppa on kiinni, soita esihenkilöllesi, mitä tehdään.
Yksikään kauppa ei ole kiinni kaupan logistiikkalakon vuoksi alkuviikolla. Kaupan myymälähenkilökunnan lakko alkaa myöhemmin viikolla ja silloinkin kaupat pyritään pitämään auki. Sulla on tässä monta päivää aikaa kysyä pomoltasi miten toimia, jos se sun siivoama myymälä sattuisi olemaan loppuviikolla kiinni. Joka tapauksessa sinä et ole lakossa, koska et ole kaupan omaa henkilökuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet PAM:n jäsen, niin silloin et mene töihin. Sulle olisi kyllä pitänyt tulla ohjeet miten toimit lakon aikana, jos siis kuulut PAM:iin. Jos tämä ei vieläkään mene sun jakeluun, niin ota omaan työnantajaasi yhteyttä.
Myös PAM:n jäsen saa mennä töihin, lakkoon ei voi pakottaa ketään.
Niin saakin mennä. Samoin lakkoilevilla on oikeus lakkoilla ja omata mielipide rikkuruudesta.
Meneekö vartijat töihin lakon aikana, kauppoihin.
Kaupan lakko kestää vain 3 päivää. Alkaa ke 19.2. Ja päättyy pe 21.2. myöhään illalla.
La 22.2. Kaikki kaupan ovat taas avoinna normaalisti.
Vierailija kirjoitti:
Meneekö vartijat töihin lakon aikana, kauppoihin.
Kaupan lakko kestää vain 3 päivää. Alkaa ke 19.2. Ja päättyy pe 21.2. myöhään illalla.
La 22.2. Kaikki kaupan ovat taas avoinna normaalisti.
Niinpä.
Mutta huomenna ei ole enää tavarakuljetuksia kauppoihin.
Logistiikan lakko alkaa huomenna maanantaina.
Jos joku tavara loppuu, sitä saa lisää kauppoihin vasta runsaan viikkon kuluttua.
0/5