Sappikivioireilut, vaikka sappirakko on poistettu. Mikä auttaa itsehoitokonsti auttaa?
Tuleeko teille muille oireiluja, vaikka koko sappirakkoakaan ei enää ole? Mulla on nyt samantapaista oireilua ylämahassa ja selässä, kuin mitä oli silloin, kun oli sappikivet jumissa ja sappirakko oli vielä mahassa. Sitä kovaa kipua ei tosin nyt oo.
Maksahan tuottaa sitä sappinestettä koko ajan ja kuulemma kiviäkin voi tulla tiehyeisiin, vaikkei ole sitä sappirakkoa, johon se sappineste kerääntyy odottamaan.
Auttaako omenaviinietikan juonti veteen sekoitettuna? Oliiviöljy?
Apua!
Kommentit (7)
Kokeile vaikka entsyymikapseleita ja suolahappolisää, niin ei tarvitse kropan tuottaa niitä, kun syö
Voi niitä kiviä tulla sappitiehyeisiinkin.
Siis millaisia oireita sinulla on, kun nuo kivut puuttuvat? Itseltäni on myös poistettu sappirakko, ja olen pelännyt, mitä tapahtuu, jos kivitauti jatkuu, mutta muuta oiretta kuin kivut ei ollut. Paitsi että oli kyllä pienellä alueella ihon kellerrystä, joka katosi leikkauksen myötä.
Vierailija kirjoitti:
Siis millaisia oireita sinulla on, kun nuo kivut puuttuvat? Itseltäni on myös poistettu sappirakko, ja olen pelännyt, mitä tapahtuu, jos kivitauti jatkuu, mutta muuta oiretta kuin kivut ei ollut. Paitsi että oli kyllä pienellä alueella ihon kellerrystä, joka katosi leikkauksen myötä.
Se äklötysolo ylämahassa ja todella outo kivistävä tunne koko yläselässä. Nuo oireet olivat just ennen ku leikattiin. Ja silloin oli järkyttävä kipu, siis todella paha ylämahakipu. Kipua ei oo nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se äklötysolo ylämahassa ja todella outo kivistävä tunne koko yläselässä. Nuo oireet olivat just ennen ku leikattiin. Ja silloin oli järkyttävä kipu, siis todella paha ylämahakipu. Kipua ei oo nyt.
Onko sinulla ollut noita oireita pidempään ja toistuvasti, vai juuri nyt ensimmäistä kertaa? Onko leikkauksestasi kauan?
nosto