Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te joiden kylppäristä ei löydy erillistä intiimipesunestettä... Millä te pesette alapäänne ja takapuolenne?

Vierailija
16.02.2025 |

Väkisinkin miettii, että suihkusaippuallako te vaan hinkkaatte, vaikka se ei todellakaan limakalvoille kuulu!

Kommentit (485)

Vierailija
421/485 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen karva-alueen shampoolla samoin kuin hiuksetkin. Jos en pese, karvat haisevat ja ovat vähän tahmeat. Poimujen väliin en laita shampoota, mutta olen huomannut, että jos en pese karvoja aineilla, myös poimujen välinen alue jää tahmeaksi. Eli ilmeisesti huuhdellessa shampoota menee vähän sinnekin. Tähän mennessä (ikää 40+) ei ole tullut vielä yhtään tulehdusta, joten selvästi pesutapani on ok.

Vierailija
422/485 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/485 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lähtien on tarvittu jotain erillistä kyrvänpesuainetta??? Pesen ihan samalla helvetin suihkugeelillä vehkeeni kuin kaiken muunkin.

Vierailija
424/485 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pesen alapään Lactolinella. Suihkussa sillä voi teinit pestä myös finnisen naamankin.

Iso puolen litran pullo maksaa noin 2,5 euroa.

Pesen siis vain ulkoisesti, sisälle reikiin en tunge mitään.

Lacto Line pesuneste kuivalle ja herkälle iholle. Sopii koko keholle.

Lacto Line on lievästi hapan, maitohappoa sisältävä, ihoa suojaava ja hoitava pesuneste: usein toistuvaan pesuun finnisen ihon puhdistukseen intiimihygieniaan vauvan kylvetykseen.

Lacto Line sopii kasvojen, vartalon ja hiusten päivittäiseen pesuun. Se suojaa ja kosteuttaa ihoa. Iho pysyy pehmeänä ja vastustuskykyisenä ulkoisia ärsykkeitä vastaan. Se estää myös bakteerikasvua ja hajun muodostumista. pH 4,5

Vedö vi tu päähän lactoline hillu

Vierailija
425/485 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööööö. Minä olen aina ollut hygieniafriikki, enkä ole ikinä likainen. Olen kuitenkin sellainen kuin ihminen, joka hikoilee (myös pilde hikoilee) ja minulla on menkat. Todellakin pildeni vaatii pesua, samoin kuin persaukseni, josta tulee pas-kaa ja pieruja. 

Ja voin paljastaa teille, jotka ette viitsi peseytyä kunnolla (eli pestä sitä pildeänne ja persausta), että teidät haistaa yleisessä vessassa🤢 Se ei ole mikään urbaani legenda, vaan totisinta totta. Pesemätön pillu HAISEE. Olette kuvottavia.

Vierailija
426/485 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saippualla. En laita sitä limakalvoille, niille riittää pelkkä vesi.

Peräaukko ei puhdistu pelkällä vedellä

Kyllä puhdistuu, jos ruokavalio on oikea.

Vierailija
427/485 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pesen etupylly pyypyyn saippualla!🤗🤭hihih!

Vierailija
428/485 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäntysuovan palasaippualla ja juuriharjalla. Kyllä lähtee.

Vierailija
429/485 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo, kun jotkut aina sanovat, etteivät tunge reikään mitään pesuainetta, hämmentää minua suuresti. Sehän on täysin päivänselvää, ettei reikää pestä!?!? Miksi se täytyy erikseen ilmoittaa???

Vierailija
430/485 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiselle ihmiselle tulisi edes mieleen alkaa kuuraamaan persreikää ja pilden sisältä???????? Ihan omituista edes ajatella.

Vierailija
431/485 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsensä liikaa hinkkaamisella ei tule, kuin ongelmia. Koskee myös sairaanloista pesytymistä.

Vierailija
432/485 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta mukavinta on pestä painepesurilla niin saa molemmat reiätkin kunnolla puhtaiksi.

Vierailija
433/485 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo, kun jotkut aina sanovat, etteivät tunge reikään mitään pesuainetta, hämmentää minua suuresti. Sehän on täysin päivänselvää, ettei reikää pestä!?!? Miksi se täytyy erikseen ilmoittaa???

Reikää ei voi pestä, mutta sen reunat kyllä voi.

Vierailija
434/485 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta mukavinta on pestä painepesurilla niin saa molemmat reiätkin kunnolla puhtaiksi.

Turbosuuttimella?

Vierailija
435/485 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvoituksen ja persvaon pesen suihkugeelillä, muut alueet vedellä, tarvittaessa useamman kerran päivässä.

Vierailija
436/485 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ceraven nestemäinen puhdistusgeeli. Poistaa meikit ja aurinkovoiteet. Pesen tällä kasvot, vartalon ihon - myös pyllyn ja piparin. Ei kuivata ihoa, ei tuoksu millekään, riittää kauan ja edullinen.

Vierailija
437/485 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja miten tyhmiä tämä ap miettii, mitä se sinulle kuuluu miten kukin alapään pesee.

Vierailija
438/485 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun käyn suihkussa, kerran viikossa, niin ensin Lactolinella ja sen jälkeen suihkugeelillä koko kroppa, alapää, peppu mukaanlukien. Intiimihygieniapyyhkeet käytössä tarpeen mukaan johtuen viikolla. 

Vierailija
439/485 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkällä vedellä pestään.

Noista sun intiimipesuainesta saa kroonisen virtsatulehduksen ja antibioottikierteen. En suosittele.

Vierailija
440/485 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persiinsudilla sutiloin.