Te joiden kylppäristä ei löydy erillistä intiimipesunestettä... Millä te pesette alapäänne ja takapuolenne?
Väkisinkin miettii, että suihkusaippuallako te vaan hinkkaatte, vaikka se ei todellakaan limakalvoille kuulu!
Kommentit (485)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lacto Line pesuneste kuivalle ja herkälle iholle. Sopii koko keholle. Lacto Line on lievästi hapan, maitohappoa sisältävä, ihoa suojaava ja hoitava pesuneste: usein toistuvaan pesuun finnisen ihon puhdistukseen intiimihygieniaan vauvan kylvetykseen. Lacto Line sopii kasvojen, vartalon ja hiusten päivittäiseen pesuun. Se suojaa ja kosteuttaa ihoa. Iho pysyy pehmeänä ja vastustuskykyisenä ulkoisia ärsykkeitä vastaan. Se estää myös bakteerikasvua ja hajun muodostumista. pH 4,5
Puolen litran pullo marketeissa maksaa noin 2,5 euroa.
Lopeta jo toi mainostaminen! Paljon sulle maksetaan?
Ei penniäkään. Pitäisi kyllä.
Toi Lacto on ihan skeidaa. Sitä ostaa vain hyväuskoiset mainosten uhrit.
Tilatkaa temusta.
Temusta saapi vaan samaa paskaa mitä Teemu suoltaa someen. Näin väittivät Putouksessa.
P*ldeä en pese kuin vedellä, takamuksen saippualla.
Nivuset ja takapuolen pesen suihkugeelillä. Pillun pesen vedellä.
OIkeesti mua oksettaa tää ketju ja ihmisten puutteellinen hygienia.
Muistan kyllä yhden gynen haastattelun, joka sanoi, että 60-80-luvulla tuli niin paljon vastaan pesemättömiä värkkejä, että huomasi, ettei kukaan niitä pese ja hän ohjeisti.
Vasta ysäriltä eteenpäin edes jotkut pesevät värkkejään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä millä suositellaankin, eli pelkällä vedellä.
Ei todellakaan suositella pelkkää vettä missään.
Mun ystävättärellä oli jatkuvat tulehdukset ja hiivaa vuositolkulla. Sitten selvisi että käyttää saippuaa tai pesuliuosta. Gyne kielsi ja sanoi ettö vesi riittää, siihen loppui vaivat
Itse olen aina pessyt vedellä
No sen kyllä haistaa susta.
Pelkällä vedellä pesen. Ei ole koskaan mitään vaivoja eikä hajuja eikä eritteitä. Ei ole käynyt edes mielessä hinkkailla saippuoilla edestä eikä takaa.
Mulla ei alapää haise ikinä eikä ole mitään tulehduksia ja intiimipesuaineella pesen koko alapääni sekä persereiän ympäriltä päivittäin suihkussa
Mä pesen pimpsani ja pyllyni Rexonalla. Pesun jälkeen suihkuttelen hajuvettä reilusti ja viimeistelen glitterihippusilla. Onpa nätti alapää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tungen palasaippuan persreikään.
Mitä jos sinä unohdat sen sinne?!
Viimeistään kakalla käydessä plumpsahtaa ulos.
Vessassa käynnin yhteydessä vedellä ja suihkussa käytän sitten sitä pesuainetta, jota käytän kaulasta alaspäin muuhunkin kroppaan. Takapuolelta hinkutan kunnolla mutta etupuolella keskitän pesuaineen ulkoisiin osiin ja vesi saa sitten huuhtelun aikana hoitaa sisemmät osat.
Vierailija kirjoitti:
Pelkällä vedellä pesen. Ei ole koskaan mitään vaivoja eikä hajuja eikä eritteitä. Ei ole käynyt edes mielessä hinkkailla saippuoilla edestä eikä takaa.
🤮🤮🤢🤢🤮🤮
Vierailija kirjoitti:
Vessassa käynnin yhteydessä vedellä ja suihkussa käytän sitten sitä pesuainetta, jota käytän kaulasta alaspäin muuhunkin kroppaan. Takapuolelta hinkutan kunnolla mutta etupuolella keskitän pesuaineen ulkoisiin osiin ja vesi saa sitten huuhtelun aikana hoitaa sisemmät osat.
Olen oikeasti kuvittellut, että kaikki tekevät näin. Että olisi itsestäänselvyys sivistyneessä maassa. Vaan eipä näytä kaikille olevan. Hyi 🤢🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä millä suositellaankin, eli pelkällä vedellä.
Ei todellakaan suositella pelkkää vettä missään.
Mun ystävättärellä oli jatkuvat tulehdukset ja hiivaa vuositolkulla. Sitten selvisi että käyttää saippuaa tai pesuliuosta. Gyne kielsi ja sanoi ettö vesi riittää, siihen loppui vaivat
Itse olen aina pessyt vedellä
No sen kyllä haistaa susta.
Terve alapää ei haise. Jos sulla haisee, suosittelen lääkärillä käyntiä.
Nyt kaikki joukolla intiimipesulle. Tullaan sitten ketjuun vertailemaan kokemuksia.
Vierailija kirjoitti:
Mutta SE HAJU EI LÄHDE pelkällä vedellä.
Haju ei lähde saippuallakaan. Haju voi johtua jostain sairaudesta tai jopa syödystä ruuasta
Ei missään nimessä mitään pesuaineita limakalvoille. Pelkkä vesi riittää ja lisäksi kannattaa nukkua alasti niin paikat "tuulettuu"
Lääkärit suosittelevat pelkkää vettä, että ei hyödylliset bakteerit kuole. Ja limakalvaot kuiva.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ainakin tulee niin tahmeaa ja koko takapuolen peittävää tahmapaskaa, että todellakin pesen suihkussa peräreikäni ympäryksen Lactolinella. Kuten sanoin, reikiin sisälle en tunge mitään.
Pesen siis myös pil*luni tuolla, mutta en tunge sisään sitä saippuaa
Mielenkiinnosta: mitä sinä syöt?
Mutta SE HAJU EI LÄHDE pelkällä vedellä.