Kuinka usein vaihdat lakanat? đ đ§
Kuinka usein vaihdat lakanat (tarkoitan tÀssÀ aluslakanaa ja pussilakanaa, tyynyliina kaiketi vaihdetaan useammin)?
Kommentit (76)
Kerran kuussa?!? Hyi saatana. Miten usein peseydyt itse? Miten usein peset vaatteesi?
Vierailija kirjoitti:
N. Kerran kuussa, voi olla isompikin vÀli. MiltÀ tuntuu milloinkin.
Et voi olla kovin puhdas itsekÀÀn kun vietÀt yösi paskaisissa lakanoissa.
Tyynyliina viikon vÀlein, muut 2-4 viikon vÀlein. (en nuku alasti, aina puhtaat yövaatteet)
Kerran kuussa, ellei ole selkeÀsti jotain syytÀ vaihtaa kerran siinÀ vÀlissÀ.
Vierailija kirjoitti:
Tyynyliina viikon vÀlein, muut 2-4 viikon vÀlein. (en nuku alasti, aina puhtaat yövaatteet)
Ei riitÀ. EivÀtkÀ puhtaat yövaatteet auta kun lakanat ovat likaiset.
Mulla on pyjama ja unisukat, ei ne lakanat likaannu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et voi olla kovin puhdas itsekÀÀn kun vietÀt yösi paskaisissa lakanoissa.
Miksi paskot lakanoillesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MitÀ likaa niihin mielestÀsi tulee?
Ăitini opetti ettĂ€ lakanat vaihdetaan kahden viikon vĂ€lein, mutta en ole totellut (niin kuin en monessa muussakaan asiassa) vaan vaihdan omat lakanani kerran viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Ne likaantuvat sinusta, tollo. Hierot ihoasi ja pÀÀtÀsi liinavaatteisiin.
Hanki kokeeksi mustat lakanat niin jÀrkytyt kun nÀet miten paljon sinusta irtoaa eritteitÀ lakanoihin joka yö.
Vierailija kirjoitti:
Kerran kuussa?!? Hyi saatana. Miten usein peseydyt itse? Miten usein peset vaatteesi?
Vastaanpa tĂ€hĂ€n en mene nukkumaan ilman, ettĂ€ olen kĂ€ynyt suihkussa itse vaihdan 2vkon vĂ€lein.. yritĂ€n viikkoon, mut unohtuu aina đ
vaatteet vaihdan aamuisin suihkun jÀlkeen ja illalla ennen nukkumaan menoa ja sitten tietysti jos muuten hikoilee, esim lenkkeily + suihku ja vaatteet
Tuohan riippuu niin nukkujasta. Jos hikoilee herkÀsti ja nukkuu alasti, niin pitÀÀ vaihtaa useammin. Tai jos harrastaa seksiÀ niissÀ.
Vierailija kirjoitti:
KÀyn suihkussa noin 3 kertaa viikossa. Pesen vaatteet kun likastuvat. Onko lisÀÀ Àlyvapaita kysymyksiÀ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MitÀ likaa niihin mielestÀsi tulee?
Kuollutta ihosolukkoa ja rasvaa hiuksista. Vaihdatko sinÀ vaatteesikin vain 2-4 viikon vÀlein?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne likaantuvat sinusta, tollo. Hierot ihoasi ja pÀÀtÀsi liinavaatteisiin.
Hanki kokeeksi mustat lakanat niin jÀrkytyt kun nÀet miten paljon sinusta irtoaa eritteitÀ lakanoihin joka yö.
Miksi hieroisin pÀÀtÀni pussilakanaan tai aluslakanaan?
Jotain kerran kuussa. EnkĂ€ vaihda tyynyliinoja sen useammin kuin lakanaakaan. Hui kauheeta. đ
N52
MennehÀn nuita ku naisia tullee ja mennee ovista ja ikkunoista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KÀyn suihkussa noin 3 kertaa viikossa. Pesen vaatteet kun likastuvat. Onko lisÀÀ Àlyvapaita kysymyksiÀ?
Jos kÀy suihkussa noin 3 kertaa viikossa, en halua tietÀÀ miltÀ perseesi ja varpaanvÀlisi vÀlipÀivinÀ haisevat.