Kuinka usein vaihdat lakanat? đ đ§
Kuinka usein vaihdat lakanat (tarkoitan tÀssÀ aluslakanaa ja pussilakanaa, tyynyliina kaiketi vaihdetaan useammin)?
Kommentit (76)
Joka toinen viikko. Tyynyliinan vaihdan viikon vÀlein.
Vierailija kirjoitti:
Vaihdan noin 4-5 kertaa vuodessa. Asuntoautosta yhtÀ usein.
En vaihda tyynyliinaa sen useammin.
.
đ€ąđ€ź
Lakanat kerran viikossa vÀhintÀÀn, vaatteet joka pÀivÀ. Inhoan likaisuutta.
Lakanat kerran viikossa ja tuuletan aina tÀkin ja tyynyn parvekkeella sekÀ imuroin sÀngyn ja petauspatjan.
Vaihdan kun hajoaa, pesen viikottain.
n. 4 kertaa vuodessa ja tuuletus tarvittaessa. Vaihdan myös peiton ja tyynyn puolta silloin tÀllöin.
KÀyn suihkussa ennen nukkamaan menoa, niin lakanat eivÀt mene niin likaisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut vaihtaa vaatteita joka pÀivÀ mutta lakanat kerran kaks kuussa... hmm erikoista
Joo tosi erikoist, ehheh.đ€Ș
No onhan se, ihmisestÀ irtoaa 7 tunnin aikana aika paljon kaikenlaista, mutta silti samoissa lakanoissa voi nukkua vaikka 2 viikkoa mutta paitaa ei voi pitÀÀ kun pÀivÀn.
No, mulla paita haisee jo työpÀivÀn jÀlkeen siltÀ, ettei tulisi mieleenkÀÀn nukkua se pÀÀllÀ
Tyynyliina 1x vko, pussilakana ja aluslakana 2 viikon vÀlein. Joskus jos on ollut reissussa tai vk lopun pois kotoa, voi mennÀ 3 vko mutta se on harvinaista. KesÀllÀ, jos on kauhean kuuma, vaihdan kaikki viikottain.
Pari kertaa vuodessa. En nÀe syytÀ vaihtaa useammin. VÀlillÀ imuroin sÀngyn pÀÀltÀ enimmÀt pois kun tulee syötyÀ sÀngyssÀ.
Vierailija kirjoitti:
Tyynyliina vaihtoon 2 kertaa viikossa, muut lakanat 2 viikon vÀlein.
KyllÀ, tyynyliina kannatta vaihtaa 2 kertaa viikossa. Kasvorasvat yms. tarttuvat siihen.
Kk-kierto on lakanoilla kuten mullakin. Samalla vaihdan tyynyliinat kun lakanan ja pussilakanankin.
Vierailija kirjoitti:
Pari kertaa vuodessa. En nÀe syytÀ vaihtaa useammin. VÀlillÀ imuroin sÀngyn pÀÀltÀ enimmÀt pois kun tulee syötyÀ sÀngyssÀ.
Hyi yök. Ihan vi...... oksettavaa. Ei tarvitse ihmetellÀ miksi nykyÀÀn esim. luteita, syyhyÀ jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut vaihtaa vaatteita joka pÀivÀ mutta lakanat kerran kaks kuussa... hmm erikoista
Joo tosi erikoist, ehheh.đ€Ș
No onhan se, ihmisestÀ irtoaa 7 tunnin aikana aika paljon kaikenlaista, mutta silti samoissa lakanoissa voi nukkua vaikka 2 viikkoa mutta paitaa ei voi pitÀÀ kun pÀivÀn.
No, mulla paita haisee jo työpÀivÀn jÀlkeen siltÀ, ettei tulisi mieleenkÀÀn nukkua se pÀÀllÀ
Tuohon on varmaan olemassa jotain lÀÀkettÀ jos noin haisee. Ja jos paita haisee työpÀivÀn pÀÀtteeksi niin miltÀköhÀn lakanat useamman yön jÀlkeen.
Kolmen viikon vÀlein. Tyynyliinan kerran viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Kerran kuussa?!? Hyi saatana. Miten usein peseydyt itse? Miten usein peset vaatteesi?
Harvemmin.
Peseydyn joka pÀivÀ. Pesen vaatteet joka kÀytön jÀlkeen.
Vierailija kirjoitti:
Ulkovaatteita ei tule joka pÀivÀ vaihdettua enkÀ nuku alasti. Tyynyliinan voi toki useammin vaihtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran kuussa?!? Hyi saatana. Miten usein peseydyt itse? Miten usein peset vaatteesi?
Harvemmin.
Peseydyn joka pÀivÀ. Pesen vaatteet joka kÀytön jÀlkeen.
EnkÀ siis nuku alasti petivaatteissa.
Vierailija kirjoitti:
ei mitenkÀÀn,
ihan normaalia tietysti
Siis apua! PitÀÀkö niitÀ vaihtaa? Naapurin kanssako?
Itse pidÀn samaa paitaa aina kodin ulkopuolella nÀin talvella, on ainoa hyvÀ paita, kotona on kotipaita. En liiku kodin ulkopuolella pÀivittÀin.