Kuinka usein vaihdat lakanat? 📆 💧
Kuinka usein vaihdat lakanat (tarkoitan tässä aluslakanaa ja pussilakanaa, tyynyliina kaiketi vaihdetaan useammin)?
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Vaihdan noin 4-5 kertaa vuodessa. Asuntoautosta yhtä usein.
En vaihda tyynyliinaa sen useammin.
.
🤢🤮
Lakanat kerran viikossa vähintään, vaatteet joka päivä. Inhoan likaisuutta.
Lakanat kerran viikossa ja tuuletan aina täkin ja tyynyn parvekkeella sekä imuroin sängyn ja petauspatjan.
n. 4 kertaa vuodessa ja tuuletus tarvittaessa. Vaihdan myös peiton ja tyynyn puolta silloin tällöin.
Käyn suihkussa ennen nukkamaan menoa, niin lakanat eivät mene niin likaisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut vaihtaa vaatteita joka päivä mutta lakanat kerran kaks kuussa... hmm erikoista
Joo tosi erikoist, ehheh.🤪
No onhan se, ihmisestä irtoaa 7 tunnin aikana aika paljon kaikenlaista, mutta silti samoissa lakanoissa voi nukkua vaikka 2 viikkoa mutta paitaa ei voi pitää kun päivän.
No, mulla paita haisee jo työpäivän jälkeen siltä, ettei tulisi mieleenkään nukkua se päällä
Tyynyliina 1x vko, pussilakana ja aluslakana 2 viikon välein. Joskus jos on ollut reissussa tai vk lopun pois kotoa, voi mennä 3 vko mutta se on harvinaista. Kesällä, jos on kauhean kuuma, vaihdan kaikki viikottain.
Pari kertaa vuodessa. En näe syytä vaihtaa useammin. Välillä imuroin sängyn päältä enimmät pois kun tulee syötyä sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Tyynyliina vaihtoon 2 kertaa viikossa, muut lakanat 2 viikon välein.
Kyllä, tyynyliina kannatta vaihtaa 2 kertaa viikossa. Kasvorasvat yms. tarttuvat siihen.
Kk-kierto on lakanoilla kuten mullakin. Samalla vaihdan tyynyliinat kun lakanan ja pussilakanankin.
Vierailija kirjoitti:
Pari kertaa vuodessa. En näe syytä vaihtaa useammin. Välillä imuroin sängyn päältä enimmät pois kun tulee syötyä sängyssä.
Hyi yök. Ihan vi...... oksettavaa. Ei tarvitse ihmetellä miksi nykyään esim. luteita, syyhyä jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut vaihtaa vaatteita joka päivä mutta lakanat kerran kaks kuussa... hmm erikoista
Joo tosi erikoist, ehheh.🤪
No onhan se, ihmisestä irtoaa 7 tunnin aikana aika paljon kaikenlaista, mutta silti samoissa lakanoissa voi nukkua vaikka 2 viikkoa mutta paitaa ei voi pitää kun päivän.
No, mulla paita haisee jo työpäivän jälkeen siltä, ettei tulisi mieleenkään nukkua se päällä
Tuohon on varmaan olemassa jotain lääkettä jos noin haisee. Ja jos paita haisee työpäivän päätteeksi niin miltäköhän lakanat useamman yön jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Kerran kuussa?!? Hyi saatana. Miten usein peseydyt itse? Miten usein peset vaatteesi?
Harvemmin.
Peseydyn joka päivä. Pesen vaatteet joka käytön jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Ulkovaatteita ei tule joka päivä vaihdettua enkä nuku alasti. Tyynyliinan voi toki useammin vaihtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran kuussa?!? Hyi saatana. Miten usein peseydyt itse? Miten usein peset vaatteesi?
Harvemmin.
Peseydyn joka päivä. Pesen vaatteet joka käytön jälkeen.
Enkä siis nuku alasti petivaatteissa.
Vierailija kirjoitti:
ei mitenkään,
ihan normaalia tietysti
Itse pidän samaa paitaa aina kodin ulkopuolella näin talvella, on ainoa hyvä paita, kotona on kotipaita. En liiku kodin ulkopuolella päivittäin.