Kuinka usein vaihdat lakanat? đ đ§
Kuinka usein vaihdat lakanat (tarkoitan tÀssÀ aluslakanaa ja pussilakanaa, tyynyliina kaiketi vaihdetaan useammin)?
Kommentit (76)
3 viikon vÀlein
Ei nykyajan steriilissÀ maailmassa tarvetta useammin
Ei elÀimiÀ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyynyliina viikon vÀlein, muut 2-4 viikon vÀlein. (en nuku alasti, aina puhtaat yövaatteet)
Ei riitÀ. EivÀtkÀ puhtaat yövaatteet auta kun lakanat ovat likaiset.
Paskotko ja kusetko sinÀ sÀnkyyn vai miten ne sun lakanat niin paskaiseksi muuttuu ettei niissÀ pysty kuukautta nukkumaan.
Eri
Mullavon tummansiniset lakanat, eikÀ niissÀ mitÀÀn nÀy 3 viikon jÀlkeen, pyjamakin on silkkiÀ niin ei siitÀ mitÀÀn irtoa.
PidÀn aina pyjamaa ja sukkia sÀngyssÀ. Vain pÀÀ ja kÀmmenet on paljaana. Vaihdan tyynyliinan noin 10pv vÀlein mutta pussilakanan ja lakanan noin kerran kuussa. Olen hyvin vÀhÀhikinen ylipÀÀtÀÀn, enkÀ ymmÀrrÀ miten ne lakanat likaantuisi vaatteiden lÀpi? Pesettekö sohvan pÀÀllisenkin kahdesti kuussa (joka todennÀköisesti on likaisempi kuin sÀnky, koska sohvalla usein istutaan vaatteilla jotka on kÀyneet ulkona).
Vaihdan noin 4-5 kertaa vuodessa. Asuntoautosta yhtÀ usein.
En vaihda tyynyliinaa sen useammin.
.
Laitoin juuri lakanapyykkiÀ pesulaan ja erÀÀssÀ lakanassa oli vanha pesulan niminauha, jossa oleva nimen omannut viimeinen sukulaiseni on kuollut jo 60 vuotta sitten, joten voi hyvÀllÀ omalla tunnolla sanoa, ettÀ vaihdan lakanoita erittÀin harvoin. Etenkin vanhat lakanat kestÀvÀt kÀyttöÀ erittÀin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyynyliina viikon vÀlein, muut 2-4 viikon vÀlein. (en nuku alasti, aina puhtaat yövaatteet)
MitÀ likaa niihin mielestÀsi tulee?
Kuollutta ihosolukkoa ja rasvaa hiuksista. Vaihdatko sinÀ vaatteesikin vain 2-4 viikon vÀlein?
No mehÀn ollaan tÀynnÀ rasvaa ja ihosolukkoa, ei sen vuoksi tarvitse yöuniaan menettÀÀ. Katsotko maailmaa mikroskoopin lÀpi, vai mikÀ pÀÀvika on?
Kerran kuussa normi-ihminen lakanat vaihtaa, noin suurinpiirtein.
Jotkut vaihtaa vaatteita joka pÀivÀ mutta lakanat kerran kaks kuussa... hmm erikoista
Vaihdan lakanat noin viikon vÀlein johtuen kotielÀimistÀ ja kyllÀ parisuhteessa vÀlillÀ lakanat sotkeentuu. Kun asuin yksin, riitti kahden viikon vÀlein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran kuussa?!? Hyi saatana. Miten usein peseydyt itse? Miten usein peset vaatteesi?
KÀyn suihkussa noin 3 kertaa viikossa. Pesen vaatteet kun likastuvat. Onko lisÀÀ Àlyvapaita kysymyksiÀ?
Jos kÀy suihkussa noin 3 kertaa viikossa, en halua tietÀÀ miltÀ perseesi ja varpaanvÀlisi vÀlipÀivinÀ haisevat.
VarpaanvÀleistÀ en tiedÀ, mutta perse ei haise varmaan oikein miltÀÀn, kun mulla on pyllysuihku vessassa jolla, suihkuttelen kakkaamisen jÀlkeen. Joskus pelkÀn pissankin. SinÀ se taidat kulkea paskat housuissa selkÀÀ myöten jos pitÀÀ suihkyssa kÀydÀ pÀivittÀin.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut vaihtaa vaatteita joka pÀivÀ mutta lakanat kerran kaks kuussa... hmm erikoista
Joo tosi erikoist, ehheh.đ€Ș
En edes muista milloin olen viimeksi vaihtanut. PitÀs vissiin vaihtaa vÀhÀn useammin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo tosi erikoist, ehheh.đ€Ș
No onhan se, ihmisestÀ irtoaa 7 tunnin aikana aika paljon kaikenlaista, mutta silti samoissa lakanoissa voi nukkua vaikka 2 viikkoa mutta paitaa ei voi pitÀÀ kun pÀivÀn.
Kerran viikossa. Tyynyliinoja laitan aina kaksi pÀÀllekkÀin ja pÀÀllimmÀisen vaihdan yleensÀ 2 x viikossa ja alemman kerran viikossa lakananvaihdon yhteydessÀ. KÀytÀn myös patjansuojusta petarin pÀÀllÀ ja vaihdan sen suojuksenkin yleensÀ kerran viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran kuussa?!? Hyi saatana. Miten usein peseydyt itse? Miten usein peset vaatteesi?
KÀyn suihkussa noin 3 kertaa viikossa. Pesen vaatteet kun likastuvat. Onko lisÀÀ Àlyvapaita kysymyksiÀ?
Jos kÀy suihkussa noin 3 kertaa viikossa, en halua tietÀÀ miltÀ perseesi ja varpaanvÀlisi vÀlipÀivinÀ haisevat.
Bidee on keksitty eikÀ kukaan varpaanvÀlejÀni haistele.-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten usein itse kÀyt suihkussa ja miksi?. Itse enimmÀkseen istun tai makaan, hyvin riittÀÀ 3 kertaa viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MitÀ likaa niihin mielestÀsi tulee?
Kuollutta ihosolukkoa ja rasvaa hiuksista. Vaihdatko sinÀ vaatteesikin vain 2-4 viikon vÀlein?
Kuollu ihosolukko jÀÀ vaatteisiin ja hiukset on tyynyliinalla, tollo.
Ryhdy nudistiksi ja nuku maastossa, hemmetin hysteerikko.
Tyynyliina vaihtoon 2 kertaa viikossa, muut lakanat 2 viikon vÀlein.
Kuollu ihosolukko jÀÀ vaatteisiin ja hiukset on tyynyliinalla, tollo.