Lue keskustelun säännöt.
Yli-innokkuus ahdistaa
16.02.2025 |
Tämp voi joidenkin mielestä kuulostaa hullulta mutta tapailemani nainen on aivan liian innokas ja sekaisin minusta että se on alkanut vähän ahdistaan. Hän suihinottaessakin voihkii muna suussa ja kerran sai orgasmin vain kun otti minulta suihin. Pillu on niin märkänä aina että kunnon limaputous valuu pitkin reisiä kun vaan kosketan häntä. Tämä ei tunnu yhtään haasteelliselta ja vaikka pidänkin hänestä muuten ihmisenä todella paljon niin tuntuu että joudun jättämään tapailumme tähän. Muilla samanlaisia kokemuksia?
Kommentit (42)
Jospa sinä olet jahtaaja, jota pohjimmiltaan kiinnostaa enemmän saalistus kuin nainen kumppanina.
Jos ei ole haastetta ja voitettavaa, niin peräännyt.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mulla on kokemus, että tapailunainen erään viattoman reissun jälkeen otti suihin mun kämpillä. Oltiin vaatteet muuten päällä, mutta otin vaan munan housuista. Sanoi myöhemmin, että tilanne oli niin kiihottava, että imiessä sai aika pian orgasmin. Kun lopulta tulin hänen suuhun, niin sai toisen orgasmin. En sanoisi, että nainen oli ylikiihottunut, mutta esim. huusi, vaikeroi tai jopa "ulvoi" naidessa. Usein ehdotteli panoja, joissa hän on naitavana ja sai siitä myös orgasmeja, eli nautti siitä siitä, että hänestä nautitaan. Jos oltiin yhtä aikaa jossain päin Suomea, pois kotoa, niin kävi hotellissa naitavana joskus parikin kertaa päivässä. Itse en pysty laukeamaaan paria kertaa enempää päivässä, joten homma meni niin, että nainen tulee, nussitaan todella kiihottavasti, nainen saa muutaman orgasmin ja lähtee asioilleen. Nähdään myöhemmin uudestaan, nyt nainen suorastaan valuen kiimaa. Kun sitten tällä toisella kierroksella tulen sisään, niin nainen saa yhtä aikaa niin kovan orgasmin, että sillä taju meinää lähteä.
Naisia on monenlaisia. Hän on innokas.