Onko täällä ihmisiä jotka käyvät paskalla vain kerran tai kaksi viikossa?
Eikö teillä todellakaan ole mitään ummetusfiiliksiä ennen sitä? Ja MITÄ te syötte?
Kommentit (36)
Laihialaiset ja tietysti skotit paskovat vain pari kertaa vuodessa. Säästävät nääs ruokamenoissa.
Täällä on hieman vääriä käsityksiä, joten kerron hieman.
Itse käyn ulostamassa noin kerran viikossa (joskus harvemmin, joskus jopa pari kertaa). Syön hyvinkin terveellisesti, jos nyt voi sanoa, mikä on terveellistä nykyään. Syön paljon kasviksia, marjoja ja hedelmiä ja kyllä, sitä ruisleipääkin. Syön ihan tavallista sekaruokaa, esim. eilen kalakeittoa, näkkileipää, smoothieta, omenan.
Olen nainen, 64 v., hoikka. Olen 170 cm ja painoni on noin 54-55 kg.
Mitään erityistä syytä tällaiselle ulostamistahdille ei ole. En muista kävinkö nuorempana useimmin ulostamassa, mutta en kait.
Vierailija kirjoitti:
Jos on, kadehdin heitä.
Mitä kadehtimista on huonossa suolen toiminnassa? Joskus on mennyt pari päivää, ettei suolisto ole toiminut. Lopputuloksena järjetön pääkipeä. Olen kiitollinen että suolisto on melkein aina toiminut joka päivä.
Mää en oo kirjaa pitäny mutta arvioin että käyn varmaan 5 kertaa päivässä. Tosin ei sitä itteensä kerralla paljoa tule.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on hieman vääriä käsityksiä, joten kerron hieman.
Itse käyn ulostamassa noin kerran viikossa (joskus harvemmin, joskus jopa pari kertaa). Syön hyvinkin terveellisesti, jos nyt voi sanoa, mikä on terveellistä nykyään. Syön paljon kasviksia, marjoja ja hedelmiä ja kyllä, sitä ruisleipääkin. Syön ihan tavallista sekaruokaa, esim. eilen kalakeittoa, näkkileipää, smoothieta, omenan.
Olen nainen, 64 v., hoikka. Olen 170 cm ja painoni on noin 54-55 kg.
Mitään erityistä syytä tällaiselle ulostamistahdille ei ole. En muista kävinkö nuorempana useimmin ulostamassa, mutta en kait.
Tästä jäi sanomatta, että juon paljon vettä. Minulla on jopa mitattu sokerit, että olisiko kyse diabeteksestä (se kai aiheuttaa janoa). Mutta ei, veriarvoni olivat kaikinpuolin hyvät.
Karnivorit tapaavat ulostaa pari kertaa viikossa ja silloinkin tuotoksena on vain muutama papana. Ravintonsahan on näet ravitsevinta mahdollisinta, jonka keho käyttää lähes täysimääräisesti hyödykseen. Ei tarvita mitään kuituja ja muuta vegehöpinää. Monille kuitu aiheuttaa suorastaan vahinkoa.
Vierailija kirjoitti:
Laihialaiset ja tietysti skotit paskovat vain pari kertaa vuodessa. Säästävät nääs ruokamenoissa.
Muista vain yksi pala kerralla 🧻💸
Joo, onhan tämä nykyään hassua.
Nuorempana, siis kolmekymppisenä, aamun ekaa röökiä ei saanu loppuun kun piti jo juosta.
Joka päivä, joskus useamminkin.
Nykyään laihdutuslääkkeen, semaglutidi, ansiosta istunnolla tarvii käydä vain 5-6 päivän välein.
Yritän syödä terveellisesti, ehkä kuitenkin liikaa lihaa ja lihajalosteita, hedelmiä ja normaalia kotiruokaa.
Ja röökinpolton kun lopetti, suolen toiminta hidastui huomattavasti.
Vierailija kirjoitti:
Kuiduton ruokavalio. Paha juttu.
Syön 50g kuitua päivässä ja silti käyn joka toinen päivä
Kerran viikossa riittää. Pöntön vetämisessä pakko käyttää imukuppia ja hellakoukulla palasteltava paskapökälettä pienemmiksi palasiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän pari sellaista ihmistä, eikä heillä tule kakkahätä kun kaksi kertaa viikossa. Elämä olisi kyllä niin helppoa jos olisi tuollainen suoli.
Niinpä. Pelkästään ennen töihin lähtöä pitää käydä kolmesti paskalla.
😆
Jauho on hiilaripommi ja aiheuttaa ummetusta. Leipien kuitu on myytti. Se on sokerimössöä.
Leipä TEKEE joillekin ummetusta. Kokeilkaa ihmeessä jättää jauhot pois kokonaan, jos suoli on jumissa. Tilalle puuroa, mysliä, jyviä ja siemeniä.
Kakin mieluummin kerran päivässä normaalin pökäleen kuin kerran viikossa pöntön tukkivan pyyttonin.
Kerran viikossa ei ole normaalia.
Ei ole. Pari kolme kertaa päivässä käyn minä.
Käyn kolme kertaa päivässä.