Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset suuttuvat jos mies käy muutaman kerran viikossa vanhemmillaan?

Vierailija
16.02.2025 |

Tai jos lähettää  yhteiseltä lomalta sähköpostin äidilleen?

Kommentit (1052)

Vierailija
461/1052 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla on uskomattoman kylmiä ihmisiä. Muistan kun kirjoitin itse aloituksen, jossa kyseltiin vanhojen vanhempien hoitamisesta. Lähestulkoon kaikki olivat sitä mieltä, että oma lapsi hoitakoon, ja mieluummin sitäkään ei. Sain suurin piirtein haukut, kun ilmoitin että miehen kanssa yhdessä hoidetaan oma äitini ja tulen tarvittaessa hoitamaan myös hänen vanhempiaan.

Vierailija
462/1052 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sinkku tällä hetkellä. Olen aina viettänyt tasapuolisesti aikaa miehen vanhempien ja sukulaisten kanssa, joskus jopa enemmän kuin omieni, joiden kanssa myös olen ollut läheinen (kuolleet). 

Olisin ihan valmis olemaan paljonkin miehen kanssa tekemisissä hänen vanhempiensa tai sisarustensa kanssa, jos porukka on tervepäistä. Sen sijaan, jos mies kahden kesken kahvittelisi äitinsä kanssa joka ainoa viikko useamman kerran, dynamiikassa on jotain mätää. Se ajankäyttö ei ole ongelma vaan tosiaan äidin ja pojan suhteen dynamiikka, joka ei ole "normaali" vaan insestinen. 

Täh?! Olet nyt ymmärtänyt insesti sanan totaalisen väärin ja mitä väärää on äidin ja aikuisen poikansa kahdenkeskisistä kahvitteluissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/1052 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nopea yhteenveto:

- suurin osa naisista ei sietäisi moista siirtelyrutiinia ja vanhemmilla laukkaamista ollenkaan.

- löytyy pieni osuus, joka olisi valmis sitä sietämään, jos esim vanhemmat sairaita ja iäkkäitä. Mieluummin kuitenkin valitsisi miehen, joka käyttäisi aikansa toisin.

- löytyy häviävän pieni osuus, joilla useat viikottaiset käynnit vanhemmilla on positiivinen asia.

Mikäs on ap:n johtopäätös tämän tilaston perusteella? Vieläkö aiot siirrellä?

Ap, älä vaan tee sitä virhettä että teet jotain johtopäätöksiä av-palstan sekopäiden perusteella. Jos nainen ei ymmärrä läheisiä välejä perheeseesi, vika on naisessa.

Vierailija
464/1052 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon joka ikiselle vararulle naiselle:

- olkaa varovaisia!

Miehillå on tämä tyyli että kerrotaan osa totuudesta ja heittäydytään uhriksi!!

Olin viime vuonna treffeillä miehen kans joka haukku exät nimellä vaikka miksi, h....si ,juopoiksi jne.haukku myös naiset joiden kanssa oli lapsia ämmiksi jne. Ja nimellä

Koin että kaikki oli keksittyä ja huomasin rivien välistä että jätti kertomatta mitä itse teki.ukko oli itse alkoholisti!

Kannattaa jo suhteen aikana puhua tuosta että miten toinen kunnioittaa jos tulee ero.

Vierailija
465/1052 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli miehellä vähän samanlaisia oireita, mutta puhuttiin asia kuntoon, mies lopetti käynnit ja minusta soitto kerran kuukaudessa on OK.

Tosin nyt kun minä soittelen anopille ja pyydän apua lastenhoitoon, niin vastaus on jotenkin välttelevä, että ei nyt oikein olisi mahdollista, mutta jos vaikka kesällä jonain päivänä käväisette, niin se olisi kiva, nähtäisiin vaikka torilla.

Eikö miehen vanhemmat ymmärrä paikkaansa? Pojassaan ei pidä olla ripustautuneena, mutta minua pitää auttaa, minähän se heidän poikansa lapsia joudun hoitamaan!

Soitto kerran kuussa? Sadisti.

Toivoisin mieheni olevan yhteydessä äitiinsä edes kerran viikossa. Vaikka soittais joka päivä pienen puhelun, ei haittaisi. Minä olen anoppinin kanssa yhteydessä vähintään viikottain. Harmittaa, ettei mieheni ole. Anoppini olisi mielisttään.

Vierailija
466/1052 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samat tähän ketjuun kirjoittavat muikkelit myöhemmin ihmettelevät, kun anoppi ei halua osallistua lastenhoitoon. No ei kai kun miniä ei suostu päästämään edes poikaansa käymään vanhempiensa luona saati sitten vaivautumaan itse paikalle.

Onhan se aika kallis hinta maksaa lastenhoidosta jos siellä anopilla pitää jatkuvasti käydä, muuten ei omiin lapsenlapsiin tutustuminen kiinnosta. 

Ei ne anopit muutenkaan hoida lapsia, niin ei semmoisen toivossa kannata ratkaisuja tehdä. 

Vierailija
467/1052 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua häiritsee tuo ap:n lause, jossa kuvittelee naistensa haluavan olla uusi äiti. Se viittaa siihen suuntaan, että jotain on pahasti pielessä. Narsistit ja muut persoonaltaan keskenkasvuiset etsivät seurustelukumppanista uutta äitihahmoa. Mistä ap:n päähän edes pälkähtää, että joku nainen haluaisi olla miehelleen äiti?

Nainen haluaa olla nainen ja rinnalleen miehen, eikä mitään hoivattavaa lasta. Siksi he ovat lähteneet. +

Itse tulkitsen ap:n tarkoittaneen, että naiset haluavat nimenomaan kontrolloida miestä, esimerkiksi vaatimalla miehen menemisiä silloinkin kun menoja on vain vähän ja ne ovat täysin harmittomia. Tämän ketjun perusteella kontrolloivia naisia näyttää olevan paljon.  

Ovathan ne aikuisten mieslasten äiditkin kontrolloivia naisia, jos pompottavat. Tai siirtelyttävät. Mielenkiintoista tosiaan tuo isän rooli, näkymätön, olematon. Lievätkö niitä perheitä, jossa lasten hoito ja kasvatus on aina ollut "akkojen hommaa" ja sitten se vaan jää päälle?

Ne äidit ovat näitä "minun poikani"-äitejä, jotka eivät päästä isää lapsen lähelle. Siksi se suhde äitiin on tuollainen. 

Vierailija
468/1052 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjussa oudointa on se, että naiset alkavat puhua insistä, tissisä kiinni olemisesta ja muuten seksualisoivasti siitä, että mies pitää yhteyttä vanhempiinsa. Samalla häivytetään pois se, että toinen vanhemmista on isä, aivan kuin tätä ei olisi olemassa. 

Kun ajattelee, että osalla näistä naisita lienee lapsia ja he näkevät äiti - lapsi suheen näin, niin tämä on todella puistattavaa. 

Vierailija
469/1052 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sinkku tällä hetkellä. Olen aina viettänyt tasapuolisesti aikaa miehen vanhempien ja sukulaisten kanssa, joskus jopa enemmän kuin omieni, joiden kanssa myös olen ollut läheinen (kuolleet). 

Olisin ihan valmis olemaan paljonkin miehen kanssa tekemisissä hänen vanhempiensa tai sisarustensa kanssa, jos porukka on tervepäistä. Sen sijaan, jos mies kahden kesken kahvittelisi äitinsä kanssa joka ainoa viikko useamman kerran, dynamiikassa on jotain mätää. Se ajankäyttö ei ole ongelma vaan tosiaan äidin ja pojan suhteen dynamiikka, joka ei ole "normaali" vaan insestinen. 

Täh?! Olet nyt ymmärtänyt insesti sanan totaalisen väärin ja mitä väärää on äidin ja aikuisen poikansa kahdenkeskisistä kahvitteluissa?

Itse et ole ymmärtänyt sanaa insesti kuin sen kapeimmassa mahdollisessa merkityksessä. Katso ja viisastu.

https://aitiydenihme.fi/kasvatus/mika-on-henkinen-insesti-oireyhtyma/

Vierailija
470/1052 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse et ole ymmärtänyt sanaa insesti kuin sen kapeimmassa mahdollisessa merkit

Linkin määritelmä ei muuten edellenkään tue sinun tapaasi käyttää sanaa insesti. Toiseki, joku hömppä life style- sivusto ei ole lähde oikeastaan yhtään millekään. Kuulutko sivuston ylläpitäjiin?

Vierailija
471/1052 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä iässä nämä äidit rupeavat poikia vieroittamaan hyvästä suhteesta itseensä?  Ja isäänsä.

Vierailija
472/1052 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjussa oudointa on se, että naiset alkavat puhua insistä, tissisä kiinni olemisesta ja muuten seksualisoivasti siitä, että mies pitää yhteyttä vanhempiinsa. Samalla häivytetään pois se, että toinen vanhemmista on isä, aivan kuin tätä ei olisi olemassa. 

Kun ajattelee, että osalla näistä naisita lienee lapsia ja he näkevät äiti - lapsi suheen näin, niin tämä on todella puistattavaa. 

Tämä. Kuitenkin tyypillistä on, että kontrolloivassa parisuhteessa mustasukkaisuus on kontrollin perusta. Nyt uhkana nähdään miehen äiti. Tämän takia on ymmärrettävää, että isä häivytetään pois tästä kuviosta. 

Kiinnostavaa olisi, näkeekö nämä naiset oman lastensa isän tasaveroisena vanhempana. 

Vierailija
473/1052 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nopea yhteenveto:

- suurin osa naisista ei sietäisi moista siirtelyrutiinia ja vanhemmilla laukkaamista ollenkaan.

- löytyy pieni osuus, joka olisi valmis sitä sietämään, jos esim vanhemmat sairaita ja iäkkäitä. Mieluummin kuitenkin valitsisi miehen, joka käyttäisi aikansa toisin.

- löytyy häviävän pieni osuus, joilla useat viikottaiset käynnit vanhemmilla on positiivinen asia.

Mikäs on ap:n johtopäätös tämän tilaston perusteella? Vieläkö aiot siirrellä?

Ap, älä vaan tee sitä virhettä että teet jotain johtopäätöksiä av-palstan sekopäiden perusteella. Jos nainen ei ymmärrä läheisiä välejä perheeseesi, vika on naisessa.

Tämä on siis jo vähintään toinen ap:n parisuhde menossa luiskaan samasta syystä..

Vierailija
474/1052 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samat tähän ketjuun kirjoittavat muikkelit myöhemmin ihmettelevät, kun anoppi ei halua osallistua lastenhoitoon. No ei kai kun miniä ei suostu päästämään edes poikaansa käymään vanhempiensa luona saati sitten vaivautumaan itse paikalle.

Onhan se aika kallis hinta maksaa lastenhoidosta jos siellä anopilla pitää jatkuvasti käydä, muuten ei omiin lapsenlapsiin tutustuminen kiinnosta. 

Ei ne anopit muutenkaan hoida lapsia, niin ei semmoisen toivossa kannata ratkaisuja tehdä. 

Samaa mieltä. Jos haluavat hoitaa, hoitavat kyllä vaikkei siellä kävisi monta kertaa vkossa tai edes joka kk ennen lapsia. 

Vierailija
475/1052 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä iässä nämä äidit rupeavat poikia vieroittamaan hyvästä suhteesta itseensä?  Ja isäänsä.

Hyvästä suhteesta ei ikinä, mutta murrosiässä roolit alkavat muuttua ja muuttuvat vielä edelleen lapsen muutettua pois kotoa. 

Vierailija
476/1052 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Max kerran kuussa voi käydä moikkaamassa, parin tunnin vierailu.

Vierailija
477/1052 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mies siellä vanhempiensa luona tekee?Heittäytyy äidin helmaan mieslapseksi? Auttaa askareissa? Puhuu vanhemmilleen kotielämästään ja parisuhteesta? 

19v pojan äitinä toivon, että jatkuu näin. Asuu kotona ja auttaa, siis tällä hetkellä tekee osansa kotitöistä. Toivottavasti jatkaa auttamista myöhemmin silloin tällöin. Ja ollaan läheisiä niin toki puhutaan syvällisiäkin asioita esim. parisuhteista. Mitä pahaa siinä on? Mieslapseksi heittäytymistä sanon vaan, että sitä tekee tytötkin. Rooli muuttuu, kun menee lapsuudenkotiin. Tavallaan ristiriitaista vaatia, että olisi kuin aikuinen aikuiselle, mutta henkilökohtaisista asioistaan ei saisi puhua tai auttaa missään. Apua saa varmaan kuitenkin vastaanottaa? Saa hoitaa lapsia ja antaa "parisuhdeaikaa"?

Vierailija
478/1052 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi asia mikä vielä ihmetyttää on se, että sairaiden vanhempien luona sitten saisi käydä.

Yritän käydä nyt enemmän kun ovat vielä järjissään . On sitten helpompi tilanne jos pimahtavat niin ei katketoidu.

Viikonloppuisin en käy ellei ole joku juhla jolloin viikonloppu on naisystävää varten paitsi sunnuntain sähly , jonka jälkeen hän muutenkin herää

Ap

Vierailija
479/1052 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla ilmenee joskus kummallista mustasukkaisuutta miehen äitiä kohtaan. Tuttavapiirissäni on mies, joka käy äitinsä luona varmaan harvemmin kuin kerran kuukaudessa. Hän vie mennessään ruokapaketin, joka saa vaimon aivan raivoihinsa. Äidille viedyt ruoat eivät vähennä rouvan annoksia ollenkaan, mutta tämä tapa, että viedään äidille, tuntuu olevan täysin ymmärryksen ulkopuolella. Äiti on vanha ihminen. 

Vierailija
480/1052 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi asia mikä vielä ihmetyttää on se, että sairaiden vanhempien luona sitten saisi käydä.

Yritän käydä nyt enemmän kun ovat vielä järjissään . On sitten helpompi tilanne jos pimahtavat niin ei katketoidu.

Viikonloppuisin en käy ellei ole joku juhla jolloin viikonloppu on naisystävää varten paitsi sunnuntain sähly , jonka jälkeen hän muutenkin herää

Ap

Olisit voinut jo aloituksessa sanoa, että vanhempasi ovat iäkkäitä ja sairaita ja tarvitsevat apua. Minä nsain käsityksen, että olet korkeintaan kolmekymppinen ja vanhempasi 50-60-vuotiaita.